Filtre

Mijn bestelling werd snel en netjes verpakt geleverd.

Fijne winkel

Ik vind het een fijne winkel met heel vriendelijk en kundig personeel. En een gratis bak koffie als je even moet wachten kan ik ook wel waarderen. Pluspunt groot assortiment. Sommige andere winkels kunnen aan deze winkel wel een voorbeeld nemen.

Super goed en snel!

Ik wilde een Fujifilm-lens die ik de volgende dag eigenlijk al wilde gebruiken. Door super snelle service ontving ik de lens via de post al de volgende dag rond 12:00 uur. Super goede en snelle service, bedankt!

Vandaag besteld = na 8 dagen teleurstelling

Het duurde 8 dagen voordat ik bericht kreeg dan mijn item nog eens 2 weken op zich zou laten wachten. Omdat ik met mijn tweede item onder de €50 zat mocht ik ook nog eens verzendkosten betalen. Shop toch lekker op bol.com

• Kennis en Vakmanschap

GOOD CAMERA AND GOOD SELLER!

Everything is good, delivery was really fast. The only thing that I ask the shop to do is to offer more accessories for one RS camera :) Thank you!

prettig geholpen

Op de website had ik een tas besteld en ben die op gaan halen. Ik ben heel prettig geholpen bij mijn aankoop bij Cameranu. Het is alleen jammer dat men het nummertjessysteem weer afgeschaft heeft. Ik heb het altijd als zeer prettig ervaren. Nu was het toch een beetje zoeken en afwachten of er iemand tijd voor je had. Maar als er dan iemand tijd voor je heeft, dan heeft die persoon echt alle tijd voor je. Heel plezierig. Ik ben ook erg blij met mijn mooie tas.

Perfecte service

De website haperde waardoor ik mijn bestelling niet kon plaatsen. Telefonisch contact opgenomen. Ik werd aangenaam verrast door de vriendelijke medewerkster die aanbood om mijn bestelling te noteren en ervoor te zorgen dat de zaak in orde kwam. Dat maak ik zelden mee. Levering verliep eveneens rimpelloos. Dus: perfecte service! Een aanrader dus, deze leverancier.

• Kennis en Vakmanschap

Helemaal naar wens zoals beloofd

Prime webwinkel. Bestelling was precies zoals beloofd afgeleverd. Het product waar prima verpakt zodat het zonder schade was gearriveerd.

• Betrouwbaarheid N.v.t.

Zoals het hoort.

Alles verliep zoals het hoort. Soepele betaling, snelle levering. Originele product.

Volledig naar wens

Artikel snel op website te vinden, eenvoudig te bestellen en zeer snelle levering. Helemaal naar wens, en verwachting

• Kennis en Vakmanschap

Prima website, goede uitleg, heldere reviews en snel geleverd

Ik heb vroeger veel gefotografeerd en het begon ineens weer te knagen. Toen had ik een reeks aan lensen en een body, maar dat wilde ik niet meer. Ik zocht een compacte camera die iedereen in het gezin kan pakken, maar met voldoende instelmogelijkheden. De keuze viel op de Panasonic Lumix FZ300. Gisteren eens goed voor gezeten en de diverse mogelijkheden uitgetest. Ik moet zeggen dat de camera mooie scherpe foto's maakt met een fijn zoombereik. Een handzame camera die dus vanaf nu standaard meegaat richting de citytrips en vakanties. Dan kan hij pas echt aan het werk, ben benieuwd!

• Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Sinds heel veel jaren mijn 5 sterrenwinkel met kundig, behulpzaam en vriendelijk personeel!

Ben al jarenlang klant bij Cameranu, dwz voorheen Cityfoto. Nooit klachten over deze zaak en ben niet van plan ooit elders een fotozaak te beklanten. Topwinkel!

• Prijs N.v.t.
  • Snelheid/levertijd N.v.t.

Fijne webshop

Steeds correcte prijzen. Snelle levering. Niks op aan te melden.

Zéér goede servise

Goede omschrijving van het product op de website. Snelle levering. Goed verpakt voor het vervoer. Prijs en kwaliteit is goed.

• Kennis en Vakmanschap

Mijn bestelling werd snel geleverd en dienst na verkoop bij problemen was oké.

• Kennis en Vakmanschap

Snelle levering van geweldige fotocamera

Op de site staan de producten duidelijk aangeprezen. Prijs kwaliteit verhouding is heel goed. Levering ging vrij snel. De camera was goed verpakt.

Uitmuntend!

Allereerst een fantastische website en goede reviews all-over. Dat is mijn eerste selectie. Dan ook nog een goede prijs en snel leverbaar. De bestelling ging heel soepel. De betaling ook. Keurig een bevestiging en een factuur, waarna het item, de DJI Mini 2 drone, keurig op tijd en goed verpakt wordt geleverd. Over het item niks dan goeds en dat betekent, dat Cameranu.nl gewoon een goed assortiment heeft. Alleen maar lof dus. Dankjewel.

• Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Goede service en goed product

Pakketje kwam op tijd, product goed verpakt en in perfecte staat

snel en betrouwbaar!

makkelijke website, prima prijs en snelle levering (ook al was de beste man er pas om 22 uur in de avond ;-)

Mooi product

In eerste instantie lijkt camera super, ik heb hem vooral gekocht voor onderwater en heb dit nog niet kunnen uitproberen.

Beste service ooit.

Ik vond Cameranu altijd al een goed bedrijf. Echter laatst ging een onderdeel van mijn statief kapot. Hiervoor stuurde ik een mailtje. Dit werd erg snel en vakkundig opgelost. ik werd steeds op de hoogte gehouden van de status van het onderdeel. Ik ben al jaren tevreden klant, dit zal vast zo blijven.

fijne snelle service

dag na bestellen mijn bestelling binnen netjes verpakt. werd vermeld dat er met handtekening in ontvangst genomen kon worden. Ik heb nooit een handtekening hoeven zetten, dus mijn advies aan CameraNU is om wel de Postnl achter de broek aan te zitten om de 100% veiligheid te waarborgen.

• Kennis en Vakmanschap N.v.t.

GEEN service met een glimlach

Ik had in juli 2019 een onderwatercamera gekocht. Na twee keer gebruiken is hij in oktober 2021 stuk gegaan. Er is water ingekomen terwijl hij gewoon de hele tijd dicht heeft gezeten.. Dit gemeld bij camera.nu ik had immers 5 jaar garantie. Ik moest mijn camera naar hun opsturen en dan zouden zij beoordelen of het onder de garantie valt. Eerst kreeg ik een mail met het verhaal dat ik geen garantie zou hebben. HUH? Terwijl ik de factuur nog had waarop stond dat ik 5 jaar garantie had. (Dat ik de factuur nog had hadden zij vast niet verwacht). Al snel kreeg ik een mail erachteraan met het verhaal dat ik elk jaar een rubbertje had moeten vervangen en de vraag of ik dit heb gedaan. Ik moest de camera dan naar hun opsturen (op eigen kosten) en de rubbertjes laten vervangen. Nee natuurlijk niet, ik ga niet elk jaar mijn camera opsturen om een rubbertje te laten vervangen. Zeker niet na 2 keer gebruiken. Tenslotte wist ik ook niet dat dit moest. Blijkbaar stond het in de handleiding die 100 pagina's lang is, in de kleine lettertjes. Daarna krijg ik de vraag of ik de camera opnieuw wil kopen voor het zelfde bedrag ex. btw. uhhh? natuurlijk ga ik niet nog een keer bij jullie deze camera kopen als ik niet wordt geholpen. Dan is deze na 2 keer gebruiken weer stuk zeker. Ik heb door bovenstaande acties zeer het idee dat deze mensen onder de garantie uit proberen te komen en het alleen maar draait om geld. Eindstand: geen werkende camera of passende oplossing. Ik ben erg teleurgesteld in de manier waarop ik ben "geholpen" en de slechte service. Ik bestel hier in ieder geval NOOIT meer!

• Kennis en Vakmanschap

Snel en netjes verzonden, standaard 5 jaar garantie! Super! Ga zo door!!

Prima lens!

Prima RF lens, zeker voor het geld. Natuurlijk niet zulke mooie bokeh zoals je die van een RF lens met groot diafragma verwacht, maar wel een prima allround lens, niet te groot en niet te zwaar. Stelt snel scherp. Hoewel ik in de winkel altijd goed en vakkundig geholpen word, heb ik de lens in de webwinkel besteld. De snelle verzending/levertijd van cameranu is ook altijd erg fijn.

8 De Spijk

Urk 8321WT