Filtre

Dia scanner gekocht. Was bij CameraNu 20 euro goedkoper als bij de concurrentie. Website was gebruiksvriendelijk alsmede ook het bestel proces. Snelle levering met duidelijke communicatie.

Super nette service

Had mijn bezoek in de winkel in Rotterdam gepland helaas was het niet op voorraad en zonder probleem is alles per post mij toegezonden en ik kreeg zelfs de korting die eigenlijk al verlopen was. Top service kom graag terug!

• Kennis en Vakmanschap

Alle personeel heeft verstand van zaken

Toen ik in de winkel kwam in Urk om een nieuwe camera te kopen werd ik meteen geholpen door iemand die verstand had van alle camera's. En vroeg mij wat en waarvoor ik de camera ging gebruiken. Kreeg uitleg van verschillende camera's van goedkoop tot duur. Ik mocht de camera uitproberen als ik dat wilde. En nadat ik de nieuwe camera had gekocht en thuis kwam keek ik op internet en zag dat de camera die ik had gekocht in de reclame was afgeprijst. Ik belde naar de winkel in Urk en ze zouden het nakijken en belden mij terug dat ik het verschil op mijn bankrekening werd gestort. Nou, geweldig! Dus voor mij is dit mijn winkel waar ik vertrouwd naar toe ga.

• Kennis en Vakmanschap

zeer tevreden en deskundig advies!

fijne winkel waar je goed geholpen wordt groot assortiment!

Perfect geregeld

Ik had 2 cadeaubonnen besteld. En zoals beloofd waren die de volgende dag in huis.

Perfect store

I had a short experience in the Eindhoven shop, because I had little time and I was already convinced of what I wanted to buy. Despite this, I found a really welcoming and well-stocked store, with attentive and kind staff. The price of the camera I bought (Nikon Z50 + 18-140) was exactly in line with all the others, but I received a free gift voucher for 3 sensor cleanings. I will certainly be back for future purchases, hopefully soon!

Super makkelijk en snel

Eerste zelf even rondgekeken. Kwam er niet uit en werd snel gevraagd of ik geholpen kon worden. Snel geholpen en zeer vriendelijk.

SUPER OK

super

Vriendelijke en kundige services

Ik was opzoek naar een extra accu voor mijn camera inclusief externe oplader maar was niet zeker wat ik moest hebben. Werd door de medewerker vriendelijk en effectief geholpen. Binnen korte tijd een accu gekozen.

• Betrouwbaarheid N.v.t.

Prima voorlichting

Ik heb een heel goed advies gekregen bij aanschaf van een compact camera.

• Betrouwbaarheid N.v.t.

Uitstekende service helpdesk

Ik had per ongeluk het aankoopbedrag 2x overgemaakt. Slechts 1 mailtje was voldoende, binnen een uur was dit weer opgelost. Zo hoort het eigenlijk!, hartelijk dank!

• Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Hier ga je niet vrolijk van worden.

Heb een caruba trolley en een caruba schommelkop besteld. Bij afwezigheid zou het bij een post.nl punt bezorgd worden. Helaas een mafkees van een bezorger die alles in de regen voor de deur gedumpt had. Gevolg. Trolley stond er nog, helaas wel zeiknat en de schommelkop was denk ik gestolen. Nu moest eerst wachten op een onderzoek, in plaats dat ik een nieuw artikel krijg. Al met al zeer teleurgesteld in Camera.nu. Het bedrijf is verantwoordelijk voor een goede bezorging. Vandaag bericht gehad dat de chauffeur aan gaf dat hij gewoon bezorgd had. Wat een leugenaar. En hier ben je als klant de dupe van. John Dolfing

• Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Heel vriendelijke medewerkers en zeer goede support

Mijn ervaring met mijn bezoek aan de winkel in Urk was in één woord: fantastisch. Ik werd onthaald door een zeer vriendelijke medewerker en ik kreeg accurate en duidelijke uitleg op mijn vragen. Het was de eerste keer dat ik iets kocht bij CameraNU.nl en dat zal zeker niet de laatste keer zijn

Uitstekende ervaring

Mijn ervaring met CameraNU is erg positief. Ik zocht al een tijdje de 50mm lens van Nikon maar deze was niet leverbaar bij meerdere online winkels. Bij CameraNU was hij meteen leverbaar en had ik hem de volgende dag al in huis! Ik kreeg de lensdop niet open en ben langs de fysieke winkel locatie in Rotterdam geweest, daar ben ik super fijn geholpen. Zeker een aanrader!!

Uitstekende zaak

Veel voorraad levertijd heel kort en correct. Ik zal hier zeker meer bestellen. Ga zo door ik zal jullie zeker aanbevelen.

• Kennis en Vakmanschap

Online besteld en snel bezorgd.

Met een mooie aanbieding een olympus lens besteld, was al snel bij mij thuis!

• Communicatie N.v.t.

Goede website, snelle levering

Mooie website met veel keuze, wat je ook maar zoekt. Levering was erg snel!

• Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Nadat ik mijn wensen bekend had gemaakt, wist de verkoper meteen wat ik zocht.

De verkoper luisterde goed naar mijn wensen bij het uitzoeken van een geschikte verrekijker. Ik was dan ook verrast dat hij een verrekijker liet zien die helemaal aan mijn verwachtingen voldeed. Nadat ik nog een paar andere verrekijkers uit mocht proberen, bleek de keuze toch te vallen op de als eerste geadviseerde. Ik ben erg blij met het persoonlijke advies wat ik gekregen heb in de winkel van CameraNu in Eindhoven want er gaat niets boven het prettige directe contact met een persoon die een goede productkennis heeft.

• Kennis en Vakmanschap

Vier ipv vijf sterren ivm de veel te grote kartonnen doos gevuld met plastic luchtkussens.

• Communicatie N.v.t.
  • Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Service, advies en snelle levering

Advies gevraagd over een GoPro. Er werd tijd genomen mijn vragen te beantwoorden. Hierdoor was mijn overweging om deze bij CameraNU.nl te kopen snel gemaakt. Snelle levering en een updates over de status van mijn bestelling. ‘s Avonds besteld, de volgende dag geleverd. Super!

• Kennis en Vakmanschap

Analoog mag bij cameraNU!

Het is soms echt een zoektocht om film te vinden! Maar niet bij CameraNU. Er is behoorlijke keuze en vooral belangrijk goede omschrijving van de film! Het is de plek waar je film voorraad kan aanvullen met mooie en bijzondere rolletjes.

• Kennis en Vakmanschap

Bestelling optimaal afgewerkt ondanks beperkingen door corona. Correct geinformeerd.

100% betrouwbaar

De uitleg bij de vergelijking van verschillende producten lijkt me heel betrouwbaar en volledig. Ook heel duidelijk welke wisselstukken (in dit geval lens) geschikt zijn voor het in bezit zijnde toestel. De levering gebeurt verder volledig volgens schema. Geen negatieve opmerkingen.

Fantastische ervaring!

Ik had Kodak 800 gekocht, en ze werken allereerst erg goed. Ook was ik zeer tevreden met de snelle levertijd, de volgende dag stond het al voor mijn deur! Ik kreeg via mijn mail ook een duidelijke bevestiging en kon daar goed zien wat ik kon verwachten. Ontzettend tevreden en ik zal hier snel weer opnieuw bestellen!

Accuraat

On line bestellen als je weet wat he nodig hebt is duidelijk en snel

8 De Spijk

Urk 8321WT