Filtre

Top, binnen een dag had ik de camera thuis

Op donderdag kon ik eindelijk de camera van mijn keuze bestellen en vrijdag had ik hem binnen en kon ik aan de slag.

• Kennis en Vakmanschap

Sehr schneller Service auch nach Deutschland.

ich habe bei Cameranu.nl zwei Godox Lichtboxen 120cm gekauft. Die Lieferung erfolgte schnell, die Versandkosten waren günstig und ich bin zufrieden. jetzt muss ich die nur noch nutzen. Vielen Dank an Euch! Clemens

• Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Zeer fijne webshop enorm assortiment

Ik heb hier 2 Polarisatiefilters gekocht. Netjes verpakt en op tijd geleverd. Goede uitleg bij product.

• Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Zoals het hoort gebeurt het ook !

Canon 50 mm lensje besteld, info top, levering een dag later zoals aangegeven. Dit hoeft voor mij niet, ik kan best langer wachten. In elk geval bij CameraNu gebeurt het zoals het hoort !!!

Geweldige winkel

Buiten het verkopen ook eerlijk advies

• Kennis en Vakmanschap

Zeer betrouwbaar en vlotte, deskundige servicegerichte afhandeling.

Cameranu levert snel en betrouwbaar met veel service en deskundigheid.

• Kennis en Vakmanschap

Helemaal blij met men nieuwe lens super snelle levering en netjes verpakt Heb goede vriendin hem ook aanbevolen en die heeft hem ook bij jullie gekocht

• Kennis en Vakmanschap

Fantastische winkel met een ruim assortiment.

Mijn vader is vorig jaar overleden. Hij had heel veel fotoapparatuur. Bij Cameranu is het mogelijk om oude apparatuur in te ruilen. Ze namen hiervoor echt alle tijd. Super dankbaar hiervoor. Echt heel fijn omdat 1-voor-1 items verkopen op marktplaats niet echt een fijne oplossing is. Ik kreeg een behoorlijk bedrag terug voor mijn vaders apparatuur en heb daarvoor een mooie nieuwe camera voor teruggekocht. Nu kan ik weer nieuwe herinneringen vastleggen van vakanties met mijn moeder. En wij maken jaarlijks ook fotoboeken van mijn nichtje (6) en neefje(3), om zo hun groei te zien en vast te leggen. Dit is ook voor hun later als ze groot zijn.

Bedrijf zoals het hoort!

Ik bezocht de website van Cameranu omdat ik op zoek was naar een drone. De website is erg duidelijk en overzichtelijk. Al snel had ik een keus gemaakt. Na het aanmaken van een account doorliep ik het betalingsproces zonder enige moeite. Ik had mijn bestelling ‘s avonds gedaan en de volgende dag werd het geleverd. Echt super!! De drone (DJI MINI 4 PRO) zat goed verpakt. Over het product geen enkel commentaar. Vliegt heel erg goed, en de beelden zijn een juweel. Om tocht een puntje aan te geven ter verbetering: Voor dit bedrag had er wel een adapter van 30 Watt bij mogen zitten. Deze moest ik dus naderhand bijbestellen omdat ik er eigenlijk van uitgegaan was dat die erbij zat omdat de ubc-c kabeltjes er wel bijgeleverd werden. Maar dat mag de pret niet drukken! Cameranu beveel ik dan ook van harte aan! Ga zo door.

• Kennis en Vakmanschap N.v.t.

De producten die ik bij camera.nu had besteld waren snel geleverd en in top staat. Gewoon goede service. Wat ik ook gewend ben van camera.nu

• Kennis en Vakmanschap

Bestelling verliep soepel, volgende dag in huis. Precies zoals je het hoopt!

Ik heb een cameratas gekocht bij Cameranu. Volgens de website was nog 1 exemplaar op voorraad. De bestelling verliep soepel. Na bestelling gaf de voorraadindicatie aan dat deze nu was uitverkocht, precies zoals je het verwacht. De volgende dag was het in huis. Netjes verpakt, alles keurig voor elkaar. Zeker een aanrader!

• Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Volgende dag bezorging, overtuigd, besteld, geen volgende dag bezorging

Ik ben als klant overgehaald om hier te bestellen omdat ze volgende dag bezorging hadden beloofd. Dat konden ze achteraf, na betaling te hebben ontvangen, toch niet waar maken.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Het bezoek aan de winkel had geen enkele toegevoegde waarde.

Ik zou een fotocamera gaankopen. Zo'n aanschaf (> € 1000.00) doe ik liever niet via internet, maar in een fysieke winkel, waar ik nog eventuele vragen kan stellen, enz. Daarom ging ik naar het dichtst bij zijnde filiaal. Op de website stond helemaal niet aangegeven hoe ik daar met OV zou kunnen komen, metro, bus of tram/ Welke metrohalte? Hoe lopen? De ma in de winkel sprak niet vloeiend Nederlands, verstond mij ook slecht, er ontstond geen goede communicatie. Mijn hele bezoek aan de winkel resulteerde in één grote irritatie. Eerdere contacten (via internet) met CameraNu verliepen altijd goed.

Prima snelle service

Makkelijk online bestellen, snelle goede levering. Prima service, snel en duidelijk antwoord op vragen via whatsapp

In één woord; TOP

Zeer fijne winkel (Rotterdam) maar even zo goede website/shop. Altijd up to date en uitgebreide beschrijvingen van alle producten. Daarnaast zeer scherpe prijzen, hoewel niet altijd de goedkoopste, maar daar krijg je veel service voor terug. TOP, dus.

Goede prijs goed service

Online uit hun groote aandbod besteld en mijn bestelling in de winkel op gehaald. Mijn bestelling werd zorgvuldig gecontroleerd en ook werd mij nog uitgelegd hoe ik de diversen cadhback acties moest aanvragen. Het enige puntje van kritiek is dat de filtes van de webshop niet altijd goed werken omdat producten niet de juisten tags hebben

• Kennis en Vakmanschap

Gopro besteld, snel geleverd. Daarna nog een pass-throug besteld maar niet goed opgelet en de verkeerde besteld, via whatsapp contact opgenomen en de bestelling was direct geannuleerd en het geld teruggestort. Top bedrijf

Snel bezorgd

Voor mijn vakantie wou ik graag nog een polsbandje voor mijn camera. Door de snele bezorging was het op tijd geleverd voor mijn vakantie. De kwaliteit van het polsbandje is zoals het beschreven staat.

Prima dozen schuiver

Ik koop al jaren bij dit bedrijf en wat ze hebben leveren ze snel. Laatste ervaring was wat minder. Ging kijken voor een Nikon Z9(€5999) maar batterij was niet opgeladen en ze konden het ding ook niet opladen. Dat kan dus echt niet! Ook inkoop van een lens ging mis. Ik moest uiteindelijk bewijzen met een afschrift van mijn creditcard dat ik voor de nieuwe lens al betaald had en dat het inruil bedrag volledig op mijn rekening gestort moest worden.

• Kennis en Vakmanschap

Zeer snel en goede service.

Mijn ervaring was goed, duidelijke info op website, product is als omschreven en een hele snelle bezorging na bestelling. Super!

Ervaringsdeskundigen

Goed geholpen met uitstekend advies

altijd goed!

Ik heb al meerdere keren iets bij CameraNu gekocht soms met verzending en some ook zelf opgehaald in Eindhoven. Altijs is alles super goed geregeld en ook met vragen in de winkel naast de bestelling wordt ik altijd goed geholpen. Artikelen zijn altijd goed verpakt en in super conditie aangekomen.

Prima service.

Normaal vindt verzending plaats via Postnl. Vanwege het hoge aankoopbedrag werd de gekochte apparatuur bezorgd door Cameranu zelf. Dat gebeurde binnen een.paar dagen Ben zeer tevreden.

• Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Perfecte service in de winkel

Ik heb een verrekijker aangeschaft bij het filiaal op de Amstelveense weg in Amsterdam. De verkoper was zeer deskundig, vriendelijk en nam uitgebreid de tijd om mij te helpen. Hij heeft mij diverse merken en modellen buiten laten uitproberen. Uiteindelijk heb ik de Zeiss Terra ED Pocket gekocht.

Mooi product

Ik zocht een mooie nieuwe cameratas want mijne was aan vervanging toe. Ik heb eerst online gekeken en daar had ik 1 gevonden. Daarna ben ik naar de winkel in Groningen gegaan om de tas in het echt te bekijken en daar hen ik hem uiteindelijk gekocht. Het is een mooie tas en ben heel goed geholpen door de medewerker van de winkel ga hier sowieso vaker heen.

• Snelheid/levertijd N.v.t.

8 De Spijk