Filtre

Ontzettend klantvriendelijk en klantcentrisch

Ik werd vriendelijk en verontschuldigend opgebeld dat de bezorging 1 dag later is dan is aangegeven. Had niet gehoeven maar geeft het wel een seintje dat ze erg boven op hun dienstverlening zitten. Goed bezig!

Prettige winkel

Je wordt prima in de winkel geholpen. Heb je een oudere lens of fototoestel bijvoorbeeld en je wil een nieuwer fototoestel of een lens, kun je die meestal inruilen voor een leuke prijs. je krijgt dan ook snel een offerteprijs aangeboden. Wil je, je fototoestel laten reinigen, dan wordt dat ook snel gereinigd als je hier bent, gaat het niet direct, kun je er altijd ff op wachten en eens rustig door de winkel lopen om te kijken wat er zoal in de vitrines ligt. Het is prettige winkel, makkelijk bereikbaar. Kom je met de trein is het zelfs maar 1 km wandelen!!!

Quick, easy, no-frills

I was looking for a last-minute gift, and got the perfect one from CameraNu. The process was quick and easy, and the items arrived as expected the next day.

• Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Vriendelijke geduldige medewerker en superservice!

Een hele goede ervaring met camera nu! Het geduld en de tijd die voor je wordt genomen is echt top en zeker niet overal zo! Klantvriendelijkheid een 10!

• Kennis en Vakmanschap

Ik had slecht een nieuwe zonnekap nodig en werd werkelijk perfect te woord gestaan. Bijna ouderwets vriendelijk ben ik te woord gestaan en geholpen. Deze is zoals verteld de volgende dag meteen geleverd. Perfect verpakt en nog geen 20 uur later. Klasse.

• Kwaliteit N.v.t.

prima levering

Juiste product bezorgd en zeer snelle levering

• Communicatie N.v.t.
  • Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Snelle levering en groot assortiment

Wij fotograferen met de hele familie. Mijn kinderen zijn al jaren klant. Nu hebben ze mij aangestoken. Fijn om een winkel te hebben met zo’n groot assortiment. Ook dit product voldoet aan de verwachting

speedy Gonzales!

Niet alleen Speedy Gonzales is snel! Mijn nieuwe SpyderX pro was de avond ervoor besteld en de volgende dag geleverd. CameraNu had de beste prijs. Bedankt voor de top levering!

Danke is Super

• Kennis en Vakmanschap

Ordered gift for my husband on Sunday, arrived Monday evening. Got ‘Betaaluitnodiging’ email after I ordered, but it seemed to be a system glitch - very quickly explained by customer service via whatsapp. My husband & I are customers of Camernu for years, love them!!!

Niet zo tevreden

Eigenlijk is het wat ik wil vertellen meer een tip aan de winkel waar ik mijn lens heb gekocht. Ik kwam in de winkel met mijn Nikon D 40 body om daar een goeie lens bij te kopen mij werd geadviseerd om een 130 mm lens te kopen mijn probleem was dat ik er wel eentje had maar dat was een analooglens dus ik was op zoek naar een autofocus 130 mm objectief mijn camera werd bekeken en er werd geadviseerd om een gebruikte lens van € 1000 aan te schaffen die geschikt zou zijn voor mijn camera nu ben ik er inmiddels achter dat deze lens helemaal niet werkt op mijn camera want er is een probleem hij past er niet goed bij de combinatie werkt niet want ik kan het diafragma helemaal niet instellen de D 40 is namelijk te oud voor de moderne systemen die worden toegepast op de Lenzen die nu gemaakt worden nou dat vind ik eigenlijk wel een beetje teleurstellend dat mensen die daar mij advies geven dat dus kennelijk niet goed doen ik was vandaag in de winkel en werd geholpen door een vriendelijke man die kennelijk meer verstand had van NikonIk heb uiteindelijk besloten een nieuwe body te kopen die wel past bij die mooie lens die ik heb gekocht tja ….ik ben wel tevreden met de mannier waarop mensen in de zaak mij te woord staan , vandaag trof ik dus kennelijk een expert maar dat is dus kennelijk geluk hebben…. Dat kan wat mij betreft dus wel beter…

• Prijs N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Snelheid/levertijd N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.

Echt goed!

Mijn ervaring is echt goed.

• Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Netjes geholpen. Zelfs na dat het pakketje bij de voordeur geplaatst was ipv bij de buren.

Goede en snelle service

Goede service met het kopen van een mooie 18-400 Tamaron lens

• Kennis en Vakmanschap

Behandeling, kennis en service = top!

De behandeling en service van personeel is in het Oosten van het land altijd top. Met plezier mijn oude camera ingeruild en daarna een Nikon Z6II met lenzen gekocht. Top!

• Kennis en Vakmanschap

Ongekende service en klantvriendelijke benadering !

Had een goede verrekijker nodig bij de camera zaak waar ik doorgaands fotospullen koop. Via Urk uitstekend geregeld dat de 2 kandidaten verrekijkers aanwezig waren in Rotterdam . Daar uitstekend geholpen om mijn keuze te maken. Na korte checks , de beste voor mij gekocht . Tevreden naar huis in Brabant .

Helemaal top!!

Prima service en medewerkers die de juiste camera voor je uitzoekt.

• Kennis en Vakmanschap

Zeer correct, prijs kwaliteit perfect, super, zeker naar communicatie toe antwoord binnen de 20min.

• Kennis en Vakmanschap

Fantastische service bij mijn aankoop!

Voor de aankoop van mijn nieuwe Canon Spiegelreflexcamera had ik via de mail de in te ruilen camera opgegeven. Het geboden bedrag stond mij wel aan. In het verleden had ik ook wel eens een bestelling gedaan maar alleen online. Nu ben ik naar Urk gereden en werd daar prima geholpen. Kreeg nog meer voor de camera omdat ik dacht dat de inruilprijs voor het toestel was. Dit bleek alleen voor de body te zijn. De inruilprijs werd dus nog verhoogd wat een meevaller was en ook zeer betrouwbaar over kwam. Ook de service in deze mooie zaak was perfect. Zeer tevreden is mijn eindconclusie.

attente bediening

er wordt meegedacht bij de vragen !

• Prijs N.v.t.

Geduld en goede voorlichting

Voor video opnamen van een serie interview’s had ik een goede afkijk monitor nodig. De verkoper heeft een aantal monitoren uit het magazijn gehaald en aan mijn video camera gekoppelt. Uiteindelijk was voor mijn doel de goedkoopste monitor de beste. De verkoper met veel geduld is er ruim een uur mee bezig geweest. Dat is nog eens service !

• Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Kennis en Vakmanschap

Perfecte sales en after sales! Doen wat ze beloven

Meerdere aankopen gedaan de afgelopen jaren. Nieuwe artikelen op tijd bezorgd zoals beloofd. Ook bij hulp van onderdelen die niet op de site staan gaan ze voor mij op zoek en vinden dit. Leveringen zijn op tijd en volgens afspraak.

• Kennis en Vakmanschap

Geweldig klantvriendelijk geholpen in advies en aankoop

Tamron telelens aangeschaft en nieuwe rugzak voor cameraspullen. Perfect advies en alle tijd. Meerdere rugzakken getest vanwege belasting van rug etc. Goed geslaagd. Enkele dagen later in de winkel advies gevraagd over een statief die we particulier konden kopen. Ook met de vragen hierover op een zelfde wijze geholpen. Een bedrijf waar service en advies hoog in het vaandel staan. Daarnaast beschikt met over een grote productkennis. Ik was al klant bij Cameranu.nl en zal dat zeker blijven.

Zeer goede service naverkoop

Na problemen met een nieuwe batterij, werd het probleem snel opgelost en een nieuwe toegestuurd

Goed en deskundig!

Wij zijn op een hele prettige manier geholpen, deskundig, met humor en een prima service.

8 De Spijk

Urk 8321WT