Filtre

Goede en snelle (klanten)service

Met Black Friday camera bij CameraNU gekocht, maar tijdelijk uit de voorraad door de vele aankopen, en even onzekerheid over levertijden en het binnen de actievoorwaarden binnen krijgen van de camera. Daarover mailwisseling met de klantenservice, die steeds snel antwoord geven. En er blijkbaar vaart achter heeft gezet, want t is prima gelukt en binnen een week na aankoop al thuis bezorgd. Top dus!

• Kennis en Vakmanschap

al voor de zoveelste keer bij deze partij dat ik iets bestel en niet de dag ernaar geleverd word.

Kan je niet garanderen dat een bestelling de volgende werkdag binnen is zet dit dan ook niet op je site. Nu al voor de zoveelste keer dat CameraNu pakketjes vertraging hebben! het begint gewoon echt achterlijk te worden. Enige sneue wat word gedaan is altijd anderen de schuld geven. Werk gewoon eens namens je eigen richtlijnen en haal lekker volgende dag geleverd eraf en maak er van 1 tot 3 dagen.! Kamera-Express heb ik dit probleem nog nooit gehad en dit word ook gewoon via PostNL verstuurd.! Ja cameraNu heeft veel voorraad maar ik raad niemand aan bij hun te kopen.! Er lopen te vaak dingen fout en deze zijn ALTIJD iemand anders hun schuld.

goeie service, snelle levering. uitstekende kwaliteit

goeie service, snelle levering. uitstekende kwaliteit

Soepele en duidelijke bezorging

Ik ben groot fan van CameraNU omdat ik weet dat ik ze kan vertrouwen met de juiste verzending van materiaal en ze snel en goed leveren. Leuk kaartje erbij ook maakt het echt persoonlijk.

• Kennis en Vakmanschap

Voldoet aan haar belofte.

Hoe gemakkelijk is me dit: ´s avonds val je op de beste lens van Nikon. ´s anderendaags wordt je bestelling aan je deur afgeleverd en dit bovendien met een serieuze korting dankzij de actie Black Friday! Bravo CameraNU.nl!!! Voldoet meer dan beloofd. Intussen mijn lens, Nikon 14-24 mm f2,8 uitvoerig geprobeerd: ze voldoet meer dan haar belofte! Dit samen met mijn Nikon d850, maak ik fantastische beelden die op technisch vlak moeilijk te evenaren zijn met andere groothoek lenzen. Het enige minpuntje is het gewicht van deze formidable lens. Maar hierop werd ik al gewezen...

• Kennis en Vakmanschap N.v.t.

super tevreden met de correcte en snelle levering

verrekijker Vortex diamondback HD 10x42: Super verrekijker in deze prijsklasse. De beste deal op dit moment en vooral een snelle levering met een verpakking die niet werd geopend. Een echte aanrader om hier in de toekomst nog aankopen te doen.

• Communicatie N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Op maandag 22 nov jl waren we voor het eerst bij Camera.nu in Urk geweest. Ik was van plan om een zoomlens 50-100 van Sigma te kopen, door het gesprek en advies van Daniël vd Berg heb ik uiteindelijk een vaste lens van Nikon 28 mm gekocht. Ik ben zo blij met zijn advies omdat ik denk dat ik minder plezier en minder gebruik zal maken van de zware zoomlens. Het is toch fijn dat iemand met je meedenk, mij uit mijn tunnelvisie heeft gehaald en mij zijn kennis deelt. Wilt u dit ook aan Daniël doorgeven? M.vr.gr Lany Wacanno

• Snelheid/levertijd N.v.t.
  • Kennis en Vakmanschap

Geweldig snel en erg vriendelijk

Ik heb een printer gekocht en ben erg goed door cameranu.nl geadviseerd en geholpen. Snelle levering!

Perfect Customer service

Cameranu is responsive, with very competitive prices. Great option

• Kennis en Vakmanschap

Snel en accurate levering op afgesproken dag

Product beschikbaar. Vervolgens makkelijke site om te bestellen en snel en accuraat geleverd op afgesproken dag.

• Communicatie N.v.t.

Easypix cyberscanner.

Easypix cyberscanner, behoorlijk goede prijs voor deze dia, negatiefscanner. Alhoewel ik hem er voor deze prijs, behoorlijk goedkoop uit vind zien. Plastic behuizing, wat er echt goedkoop uit ziet. Dat is wel weer het jammer van online kopen. Levering vanuit cameranu, was uitermate snel en goed. Geeft ook nog wel bij het scannen redelijke kwaliteit. Maar ik ga toch omkijken naar een betere scanner.

Goed advies, snelle levering

Duidelijke website met goed advies. Na bestelling een snelle levering.

Super winkel

Ruime keus en goed geprijsd, en snelle levering

• Kennis en Vakmanschap

fantastische hulp bij aanschaf van een magnifieke printer

adequate en deskundige hulp bij de aanschaf van een epson product; grandioze printer XP-HD 14000

Duidelijke service, hoge kwaliteit

Eén van de artikelen die we besteld hadden, was nog niet voorradig. We werden daarvan netjes in een persoonlijke mail op de hoogte gesteld, met de vraag of het akkoord was om dat ene artikel later te leveren. Prima. Ook nog even een bevestiging van de afspraak en de volgende dag werden de wél beschikbare producten geleverd. Een prachtige camera-rugtas en een paar kleinere dingetjes. Heerlijk om die alvast in huis te hebben en weer aan de slag te kunnen met (buiten)fotografie, waarbij de tas goed van pas kwam. We kopen de volgende keer weer bij CameraNU.nl!

• Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Bestelling gaat snel, levering gaat snel. Eerlijke prijs.

Prima Webwinkel

Er is gedaan wat beloofd werd. Niks op aan te merken dus

• Prijs N.v.t.

Perfecte tweedehands batterypack

Om mijn Canon R beter vast te kunnen houden was ik op zoek naar een batterypack. Cameranu had een tweedehands en omschreef deze als ‘in goede staat’ lichte gebruik sporen’. Ik besloot het erop te wagen en heb het battrypack besteld, na een aantal dagen in huis gekregen en bij uitpakken bleek het om een vrijwel nieuw exemplaar te gaan met wat stof bij de aan/uit knop, dat heb ik weggeblazen en ben nu de trotse bezitter van een smetteloze batterypack. Cameranu.nl bedankt voor deze heel betaalbare buitenkans.

Het is een topper camera T z 95

Heb al eerder camera gekocht was ook top.

• Kennis en Vakmanschap

Top service van top bedrijf

De service en kennis van zaken is hier zeer hoog! Professionele vakmensen, die alle tijd nemen en je op alle fronten zeer goed adviseren. Voor de betere amateur en vakman ben je hier aan het goede adres!

• Kennis en Vakmanschap

Professioneel en vakkundig advies, gecombineerd met top service.

Ik werdt proffesioneel geadviseerd, Er werd de tijd genomen. Ik werd niet gedwongen tot koop of naar een bepaald product gestuurd.

Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Goede prijs/kwaliteit verhouding, en snelle levering. Meerdere betaal opties dus krijgt van mij 5 sterren!

• Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Snel, vriendelijk en goed!

Als je online iets koopt wil je graag goed en snel geholpen worden. Daar is CameraNU prima in geslaagd. En dat tegen een goede prijs. Zal er zeker vaker iets kopen!

• Kennis en Vakmanschap

Uitstekend, goede en snelle levering

En een prima prijs/kwaltiteitverhouding!

8 De Spijk

Urk 8321WT