Filtre

Mooi product

Ik zocht een mooie nieuwe cameratas want mijne was aan vervanging toe. Ik heb eerst online gekeken en daar had ik 1 gevonden. Daarna ben ik naar de winkel in Groningen gegaan om de tas in het echt te bekijken en daar hen ik hem uiteindelijk gekocht. Het is een mooie tas en ben heel goed geholpen door de medewerker van de winkel ga hier sowieso vaker heen.

Perfecte organisatie en begeleiding

Zelfs in het tweedehands segment een uitstekende service. Gevraagde spullen liggen klaar en alle tijd voor advies en uitproberen.

Uitstekend geholpen.

Ik kwam voor een nieuwe Canon EOS 90D. Had al een inruilindicatie ontvangen maar uiteindelijk kreeg ik een hoger bedrag terug voor mijn 80D. Sympathiek.

• Kennis en Vakmanschap

Top webshop, snelle verzending.

Ik heb een drone gekocht bij deze webshop, de DJI Air 3. Produkt werd zeer snel verzonden, de communicatie was prettig en snel. Ook de prijs was goed. Vele betaalopties, waaronder achteraf betalen met Klarna of betalen in 3 termijnen met Klarna. Erg fijn met zo’n dure aanschaf. Al met al een top webshop, ga hier zeker vaker bestellen.

• Kennis en Vakmanschap

Goed geholpen en met een aankoop naar huis!

Heel fijn geholpen in mijn zoektocht naar een nieuwe lens. Ik twijfelde tussen twee lenzen en heb ze in de winkel met elkaar kunnen vergelijken en mogen uitproberen. De mensen bij cameranu zijn ook super toegankelijk en je krijgt ook het gevoel dat ze je graag willen helpen en passie voor hun werk hebben. Er wordt eerlijk gezegd hoe ze er over denken en wat de mogelijkheden zijn. Bij mijn volgende aankoop zal ik ook zeker weer naar cameranu gaan.

• Kennis en Vakmanschap

Vriendelijke mensen, verstand van zaken. Ik kom hier graag.

De winkel op deze plek in Eindhoven is al meerdere keren van naam veranderd en dat doet vermoeden dat er van alles gaande is in deze markt, en dat zal vast niks gezelligs zijn. Maar de mensen zijn gelukkig nog steeds dezelfde vriendelijke mensen die ik gewend was. En dat is een troost.

Top service.

Ik had een bestelling gedaan van meerdere items. Na het bestellen kreeg ik bericht dat één van de producten niet op voorraad was en de bestelling zou vertragen. CameraNu kwam zelf met de vraag of ik de bestelling opgesplitst zou willen hebben zodat een deel gelijk verzonden zou worden. Zeer prettig dat de winkel mee denkt met de klant!

Altijd een prima dienstverlening

Cameranu staat altijd klaar om zijn klanten het best dienst te verlenen zodat de klant met een tevreden gevoel geholpen worden,

Goed advies

Via internet heb ik 2 camerarugzak / trolly’s gevonden waar ik uit wilde kiezen. Beide van Think Tank. Beide modellen waren in de winkel aanwezig en zijn gedemonstreerd, waarop ik mijn keuze kon maken.

• Kennis en Vakmanschap

Na prima advies een mooie camera gescoord

Op zoek naar een nieuwe camera kwam ik al snel bij Cameranu.nl vanwege het grote assortiment dat zij voeren en ook kunnen laten zien en voelen in de winkel. Met de informatie die werd gegeven was de keus snel gemaakt.

• Kennis en Vakmanschap

Besteld product niet op voorraad

Had een camera besteld die op drie dagen tijd geleverd zou worden, na drie dagen niets, zelf maar berichtje gestuurd om te vragen wanneer ik de camera mag verwachten. Bericht terugkrijgen dat ze de camera helemaal niet hebben. Zeer teleurgesteld.

• Prijs N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.

Not good experience

Promised a cash back. Never received it.

• Kennis en Vakmanschap

Had een objectief en wilde graag een lichtsterkere. Email gestuurd voor de mogelijke inruilwaarde. Dat pakte al positief uit! Naar de winkel met mijn objectief. Kopje koffie terwijl adviseur Goitzen mijn objectief nakijkt. We hebben een deal. Ik probeer even mijn nieuwe objectief en ben superblij verrast door de topkwaliteit. Zo blij met de aankoop en enthousiasme dat ik de volgende dag nog eens terug ging en wederom een lichtsterker objectief kocht bij Romano. Romano geeft nog even wat tips over het gebruik. Super! Men neemt alle tijd voor je. Leggen netjes uit waarom de inruilprijs een fractie lager is dan de verwachte inruil prijs. Kortom: zo wil je als klant behandeld worden. Voor de nieuwsgierigen: Ingeruild Sony FE 24-70 F4 en 70-200 F4 Gekocht Sony FE 24-70 F2.8 GMII en 70-200 F2.8 GMII

Zeer kundig geholpen

Zowel bij aankoop van mijn NikonZ6 3 en verkoop van mijn artikelen snel en fijn geholpen. Ook gebeld en gemaild en ook daar is de service prima. Wij waren in de winkel in Rotterdam

• Prijs N.v.t.

Prima, goede ervaring!

Afgezien van dat ik telefonisch de bestelling heb moeten doen omdat de site mij niet wilde verwijzen naar mijn winkelwagen, Is alles goed en soepel verlopen. Ben blij met mijn aankoop! Zou cameraNu nog maals gebruiken. Bestelling was binnen 24 uur in huis!

• Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Meedenkend, geduldig en flexibel. Top!

Was nog niet eerder offline bij de winkel langs geweest, maar dat was een zeer prettige ervaring. Kundig personeel, locatie is goed bereikbaar en bovendien een prachtige winkel!

• Kennis en Vakmanschap

Snel verzonden en goede kwaliteit

Mooie overzichtelijke webshop en snel geleverd, top

• Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Snelle levering en goed verpakt

Product supersnel geleverd en alles was netjes en veilig ingepakt. Bij mijn drone waren ze de gratis cursus vergeten erbij te doen, maar nadat ik dat aangaf werd hij de dag erop nageleverd.

geweldig

ontvangs met koffie is wel fijn na 109 km rijden heb ik er wel voor over goede en ervaren personeel zeer veel op voorraad

Dramatische klantervaring

DJI Mic 2 gekocht bij Cameranu op 21 juni 2024. Via Ideal betaald en daarvan gelijk per mail een bevestiging ontvangen. Uur later ontving ik een mail waarin vermeld staat dat de bestelling wordt geannuleerd zonder toelichting waarom. Vervolgens bel ik en vertelt een medewerker dat de betaling binnen is gekomen. Ze snapt niet wat er mis is gegaan en zal ervoor zorgen dat het product wordt verzonden. Uur later ontving ik weer een mail met het verzoek om alsnog te betalen. Weer bellen. Medewerker verzocht mij een betaalbewijs te sturen. Gedaan en na nog wat gezeur werd het pakket eindelijk verzonden. Dramatische klantervaring. Voor mij geen Cameranu meer. Was laatste bestelling. Bij Coolblue heb ik dit soort fratsen ten minste niet.

Fijne fysieke fotowinkel

Ik had al eerder o.a. een eizo monitor bij ze gekocht, toen ze nog alleen een vestiging in Urk hadden. Dus heel onbekend was ik niet met cameranu. Ik ben langzaam aan het migreren van Canon EF naar RF en had al een tijdje de RF 70-200 F4 op het oog. Deze heb ik uiteindelijk besteld via de site en gekozen om deze op te halen in de nieuwe vestiging in Rotterdam. Fijn dat je ook gewoon naar een fysiek punt kunt om het objectief op te halen, Rotterdam op de nieuwe lokatie was net open en had wat opstartproblemen. Dus ik moest even wachten tot ik kon betalen, maar kreeg netjes koffie aangeboden. Verder nette lokatie met veel parkeergelegenheid. Wel mag er nog iets meer te zien zijn in de winkel, maar verder een aanwinst voor rotterdam.

Prima service en voorraad

Goed advies voor een overstap van spiegelreflex naar systeemcamera. Personeel nam de tijd.

• Kwaliteit N.v.t.

Vakkundig en eerlijk geholpen

Ontzettend fijn winkelpersoneel, bezit de kennis die nodig is voor een eerlijk en vakkundig advies zonder geen verkooppraatjes.

• Kennis en Vakmanschap

Zeer vlotte verzending en goed verpakt

Ik heb een Dji mini pocket gekocht, rond 18.00 besteld en de volgende dag al rond 13.00 kunnen afhalen van het bezorgpunt. Op deze manier kon ik mijn Dji al gebruiken tijdens de vakantie, echt geweldig

Hartstikke tevreden

Ik ben hartstikke tevreden over de professionele en vriendelijke hulp, die ik bij het kopen van een fotografie product in Eindhoven heb mogen ervaren.

8 De Spijk

Urk 8321WT