Filtre

Geweldige service en aanbod van assortiment. Snelle levering van bestellingen.

Naast een groot assortiment biedt CameraNU ook workshops aan. Ik heb de workshop Druppelfotografie gevolgd en die was super leuk en leerzaam! Hierdoor zo enthousiast geraakt dat ik de apparatuur zelf ook heb gekocht en de levering van de apparatuur werd zeer snel geleverd. Overleg en advies met de docent was zelfs mogelijk, Top(zaak)!!

Super klantenservice!

Voor defect contact opgenomen: alles binnen een dag geregeld. Goede oplossing en meteen weer een nieuwe aankoop gedaan. Product en prijs zijn goed. Service is super!

• Kennis en Vakmanschap

Perfect! Super snelle levering!

Helemaal top. Na 3 dagen was mijn camera binnen. Deze was goed bepakt en kwam netjes aan. Ik zou hier zeker nog eens bestellen.

• Kennis en Vakmanschap

Fantastische service, één klein verbeterpuntje

Tijdje geleden een aanvraag op de website gedaan om een lens, die ik nog helemaal niet gebruikt had, in te ruilen. Ik wilde deze inruilen om het aanschaf bedrag van een nieuwe Leica iets te verzachten. Ik kreeg snel reactie met een mooi bedrag voor mijn 4 jaar oude lens. Daarnaast werd ook meteen de Leica klaar gelegd in de winkel voor mij. Keurig! Eenmaal aangekomen in de winkel moest ik eventjes wachten en de dame hielp mij pas nadat ik vroeg of ze even tijd voor mij had. Ik stond al een paar minuten te wachten was bij de balie. Dat is wat mij betreft het enige verbeterpuntje. De lens werd beoordeeld en nadat ook een collega had gekeken viel het bedrag zelfs fors hoger uit dan de indicatie die ik per mail had gekregen. Dit scheelde al lekker op de aankoopprijs van de camera. Nadat het mij niet meteen lukte het forse bedrag via de bankieren app te betalen had de dame veel geduld en dacht met mij mee. Uiteindelijk is het via de laptop wel helemaal gelukt en liep ik helemaal tevreden met camera weer naar buiten. Bedankt cameranu, goede service!

• Kennis en Vakmanschap

Uitstekende service, online en in de winkel

Tot nu toe heb ik alleen maar positieve ervaring met zowel de webshop als de winkel. Contact met klantenservice verloopt snel, en het is duidelijk dat er korte lijntjes zijn met de verschillende winkels. Erg fijn als je even de voorraad wil checken van iets wat bijna is uitverkocht! Ophalen van bestelde artikelen verloopt ook fijn, en de website zelfst werkt ook erg goed. Als iets vanuit een andere winkel moet komen, dan duurt het iets langer, maar daar wordt je uitstekend over ingelicht en op de hoogte gehouden.

• Kennis en Vakmanschap

Ze luisteren naar je en komen met een advies waar je mee verder kan.

Ik wilde wat spulletjes kopen omdat ik weer met macrofotografie wilde beginnen. De verkoper adviseerde mij een lens van een voor mij onbekend merk. Maar thuisgekomen bleek de lens alleen maar prima beoordelingen te hebben en veel voordeliger te zijn dan lenzen van de bekende merken. Daardoor kon ik weer wat extra geld uitgeven aan een instelslede en verlichting. Daardoor heb ik nu een veel uitgebreidere set voor macrofotografie voor hetzelfde geld. Zonder aan kwaliteit in te boeten.

Fijne winkel

Bij cameranu.nl 2 cameratassen besteld zodat ik thuis in alle rust en met alle foto apparatuur kan bepalen welke het wordt. De tassen netjes toegestuurd gekregen. En retourneren van de tas die het niet is geworden, ging eenvoudig. Op naar de volgende aankoop.

Super geholpen

Vorige week kocht ik een camera bij cameranu. Groot voordeel van live geholpen worden ervaar je bij deze winkel in Apeldoorn. Het is de reis daarheen meer dan waard. Zeer vriendelijk en met veel kennis van zaken geholpen. Voor alle aankopen op het gebied van fotografie ga ik naar cameranu.

Chapeau!!

Word altijd fantastisch geholpen door het personeel! Wat voor mij altijd in de gedachten blijft is dat de eerste keer we kwamen kregen we gelijk wat te drinken aangeboden, en werden super geholpen door een medewerker met uitleg!

super tevreden

Product snel ontvangen .

• Kennis en Vakmanschap

Juiste uitrusting voor snorkelen.

Voor mijn strand- en duik vakantie op Curaçao heb ik een GoPro 21 Hero Black gekocht. De app is zeer gemakkelijk te installeren en werkt erg goed. De camera maakt fantastische foto’s en films. De selfistick voor onder watergebruik is minder. Hij is lek, het handvat zit los (lijm verbinding waardoor hij vol water loopt) Het bijgeleverde schroefje voor bevestiging van de camera aan de selfistick is te kort, waarschijnlijk omdat het geen originele GoPro is. Wat ik mis (had ik er graag bijbesteld) is een bijpassende afstandsbediening voor onderwater. (Bestaat zoiets?) Samenvattend echt een aanrader voor onderwaterdotografie. Super ding.

Goede informatie en service

Bij aanschaf van apparatuur of assosaires krijg je altijd goede voorlichting. Heel tevreden over de kennis en duidelijkheid in uitleg. Vooral als je doordeweeks naar een winkel ga nemen ze de tijd voor je, ook al kom je voor iets simpels zoals een filter voor je lens.

• Kennis en Vakmanschap

Bestelling heel snel bezorgd en goed verpakt

• Communicatie N.v.t.
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
  • Kennis en Vakmanschap N.v.t.

uitstekend geholpen

Mijn bestelling lag klaar in de winkel, waar ik het rustig mocht bekijken. Deskundig advies en zeer behulpzaam!

Warm onthaal

Er is veel kennis en professionaliteit aanwezig. Ook is het laagdrempelig om deze winkel in te stappen en om advies te vragen mocht je nog niet zo thuis zijn in de wereld van al deze apparaturen. Ze zullen je goed advies geven doordat er goed geluisterd wordt naar je wensen. Daarnaast hangt er een gemoedelijke gezellige sfeer in de winkel en als collega's onderling.

Duidelijke informatie

Het artikel stond als “tijdelijk niet op voorraad. Even gebeld en er werd gezegd dat het wel op voorraad was bij de leverancier. Artikel besteld op woensdag en zaterdag had ik het in huis.

• Kennis en Vakmanschap

Goede prijzen en uitstekende hulp

Grote keuze en bij twijfel kan je altijd contact opnemen en word je professioneel,snel & behulpzaam te woord gestaan. Snelle verzending is ook super geregeld.

Snelle juiste levering

Snel en in goede staat geleverd!

• Kennis en Vakmanschap

Professionele winkel met geweldige producten

cameranu is mijn go-to winkel om camera apparatuur te kopen. De hebben altijd de beste prijzen en een geweldige klantenservice! Op het moment dat je een appje stuurt regeren ze razendsnel, zelfs buiten de klantenservice uren. Ze geven zelfs advies over welk product je moet aanschaffen als je hier behoefte aan hebt. Tijdens mijn bestelling was er een foutje gemaakt over de levertijd waardoor het wat langer duurde, maar toen ik daar een melding van maakte stuurde ze de producten die op voorraad waren zonder problemen al op. Ik heb zelf een DJI action 4 gekocht voor mijn afstudeerfilm en ben er heel erg tevreden mee. Een echte aanrader als je opzoek bent naar een professionele action cam. De kleuren zijn heel mooi en je kunt zelfs in log schieten als je dit wilt. cameranu is geweldig, een echte aanrader als je opzoek bent naar nieuwe apparatuur!!

• Kennis en Vakmanschap

Het juiste op tijd geleverd

Zoals wel vaker heeft Cameranu er voor gezorgd dat het bestelde product op de verwachtte tijd geleverd is. Zeker met de huidige leveringsperikelen van de verzenders is dat (deze keer) goed gelukt.

• Nazorg en Garantie N.v.t.
  • Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Professioneel geholpen

Mijn flitser ging kapot. Dus moest er een nieuwe kopen. Mijn oog viel op de godox v1 voor de Canon. Op naar de winkel en werd daar professioneel en vriendelijk geholpen. Zeer tevreden. Kom snel nog een keer terug.

• Betrouwbaarheid N.v.t.

Zeer goed geholpen

Ben zeer goed geholpen en een goede uitleg trouwens een hele mooie zaak waar jullie nu zitten en zeer tevreden met het product Ik had al wat eerder bij jullie gekocht en daar was ik ook zeer tevreden mee nou heel veel succes daar

• Snelheid/levertijd N.v.t.
  • Kennis en Vakmanschap

Fijne camera, snel geleverd.

Spiegelreflexcamera besteld, Canon, erg fijne camera voor beginners. Snel geleverd en goed verpakt, vlotte afhandeling. Ben er erg blij met de camera.

• Kennis en Vakmanschap

Ik heb 2 lenzen gekocht bij cameranu de Canon EF 50mm f/1.8 STM objectief maakt zeer scherp en mooie portret foto's een mooie aan vulling van mijn lenzen ook heb ik de Canon EF 85mm f/1.8 USM objectief goed geschikt voor verjaardagen met wat minder licht maakt mooie foto's ook heb ik de Sigma 24-105mm F4 DG OS HSM Art Canon eerder gekocht voor van alles en nog wat te fotograferen goed voor in zomen maakt mooie actie foto's en objecten veraf al met al zeer goede lenzen ben ook zeer tevreden met online bestellen gemakkelijk snel bezorgt

• Kennis en Vakmanschap

Hele leuke winkel, goede service!

Altijd tevreden bij Cameranu

8 De Spijk