Filtre

Top webshop met goede prijzen en goede service

Cameranu heeft een erg breed en groot aanbod op het gebied van film en fotografie. Het bestellen via de webshop gaat eenvoudig en duidelijk. Vragen via de email worden snel en duidelijk beantwoord. IK ben al sinds de oprichting naar volle tevredenheid klant bij Cameranu!

Hier een camera +lens +tas+ statief gekocht en zeer tevreden

De producten kwamen netjes verpakt en snel binnen. Het werd netjes de volgende dag bezorgd en zat in een goede doos met goede bescherming. Prachtige winkel online met veel spullen en goede keuzehulpen voor beginners. Zou hier zeker vaker bestellen

• Kennis en Vakmanschap

Vlotte afhandeling en snelle service

Ik was op zoek naar een DJI Osmo Pocket 3, had m snel nodig. Bijna overal uitverkocht. Cameranu zegt op de website: in voorraad. Dat kennen we. Dus: een chat gestuurd: klopt het dat jullie hem hebben? Binnen een uur antwoord: ja hoor! Dus besteld, betaald en de volgende dag meteen al in huis! Echt top service.

• Nazorg en Garantie N.v.t.
  • Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Misleidende leverdatum

Op de website wordt er een leverdatum gegeven, vervolgens kom ik erachter door na te bellen over de bestelling (met een andere reden) dat de bestelling eerst vanuit een ander filiaal verzonden moet worden naar de winkel, en dan pas naar de klant. Dit koste echter zoveel tijd de de bestelling niet op tijd binnenkwam voor de opdracht. Uiteindelijk extra kosten gemaakt om een courier heen en weer te sturen naar de winkel zodat de bestelling nog op tijd was.

• Kennis en Vakmanschap

Duidelijke website, correcte levering en prima service

Heb de benodigde materialen via de website besteld en de volgende dag in huis. Heb er voor gekozen om de bestelling zelf af te halen in de winkel (A'dam). Werd daar direct en keurig ontvangen / geholpen. Duidelijke website en wat een fantastische winkel!

• Kennis en Vakmanschap

Snelle levering en goede service

Tijdens mijn zoektocht naar de gopro kwam ik uit op cameranu. Door de overzichtelijke website heb ik snel mijn bestelling kunnen plaatsen en de volgende dag was de gopro binnen.

• Kennis en Vakmanschap

Vakkundig ingerichte winkel en goede service

Ik kwam met internet op de website van Cameranu omdat ik ivm een herstart van fotografie een lens nodig had De website ziet er zeer overzichtelijk uit en ook voor de niet ruime beurs is er goed aanbod van 2e hands produkten tegen zeer scherpe prijzen Toen ik mijn lens ging afhalen in Apeldoorn verbaasde mij de zeer nette en overzichtelijke inrichting van de winkel Ik beveel ieder van harte aan om eens een kijkje te nemen in een filiaal van Cameranu Met vriendlijke groet, Hans van Wattingen

• Kennis en Vakmanschap

Snelle en goede service, geen op of aanmerkingen. Top bedrijf :)

Uitstekende service!

Bestelling snel in huis. Helaas had 1 artikel een fabrieksfout maar dat heeft Cameranu direct en adequaat opgelost. Daarom zeer aan te bevelen!

• Kennis en Vakmanschap

Fijne klantreis met goed product

Recent de Canon r50 + 50 mm aangeschaft. Op de website alle informatie gevonden die ik nodig had. Een dag later alles netjes thuis bezorgd! Ook bij vragen is de klantenservice snel en makkelijk te bereiken!

• Kennis en Vakmanschap

Hele fijne service op persoonlijk niveau!

Wat ik zo fijn vind aan cameranu is de service. Als je vragen hebt over producten of je bestellingen kan je gemakkelijk en snel met een medewerker in contact komen. In tegenstelling tot andere webshops waar je tegen een hulpeloze chatbot staat te praten. Mooie vernieuwde winkels, wel op plekken ver buiten het centrum (amsterdam en rotterdam).

• Prijs N.v.t.
  • Kennis en Vakmanschap

Service was top, inpakken kon beter.

Verzendtijd en communicatie was super. Echter was mijn microfoon los in een té grote doos verpakt. Die moet tijdens de reis heel vaak heen en weer gebonkt zijn en dat is vast niet goed voor de apparatuur. Had wel even wat verpakkingsmateriaal ingekunt om de microfoon op zijn plek te houden.

• Kennis en Vakmanschap

Een mooie klik die je helpt om scherp te stellen maar ook die diepte en de veelkleurigheid

Wat ik voor ogen had werd door advies toch een andere camera. En dat niet door allerlei volzinnen maar gewoon 1 op 1 en zakelijk. Een vrijblijvend advies waardoor je zelf nog even weer nadenkt over je keuze. Tegelijk krijg je wel voldoende keuze vrijheid om het je eigen keuze te laten zijn. Het is geworden ipv een spiegelreflex 90D een mooie EOS R7. En ook nu naar 2 weken nog steeds blij met de keuze die ik gemaakt heb door het vrije advies.

Super service snelle verzending

Had nog even een vraagje voor ik de drone bestelde, netjes beantwoord en toen direct besteld volgende avond geleverd.

Dikke prima!

Deskundig advies, Corina kwam ook met alternatieven waar ik nooit aan had gedacht. Uiteindelijk voor mijn eerste keuze gegaan, maar goed om even uit de tunnelvisie te komen en andere mogelijkheden te verkennen! Ik ben ontzettend blij met mij nieuwe set, een enorme sprong voorwaarts! Mijn enige min puntje ligt niet bij Cameranu, maar bij Sony. Ze maken het krijgen van de cashback onnodig ingewikkeld. 1e poging voor de camera gelukt, maar voor de lenzen krijg je codes toegestuurd. Natuurlijk had ik de cashback al ingediend voor ik de codes kreeg. Cashback geweigerd. Bij de 2e poging met de codes kreeg ik terug dat die cashback pas een maand na aankoop ingediend kan worden... 2 onderdelen waren niet op Urk op voorraad en zouden van een andere vestiging gehaald worden en naar mij gestuurd worden. Daarbij is een foutje gemaakt. Slechts 1 van beide onderdelen was verwerkt. Na telefoontje wordt dit als het goed is meteen geregeld.

• Kennis en Vakmanschap

Groot assortiment , snel in huis

Hier heb ik in het verleden al vaker iets besteld en nog nooit heeft cameranu me teleurgesteld. Of ik het nu laat verzenden of ophaal in een van de winkels, alles verloopt vlot en volgens afspraak. Ook 2e hands artikelen voldoen aan de beschrijving en zijn net geprijsd.

Goed geholpen

IK had een bon gekregen voor gratis sensor reiniging. In de winkel vroeg ik daarna informatie over een nieuwere camera. Ik kreeg goede uitleg en ook werd samen met mij naar tweedehands gekeken. Ik heb een tweedehands exemplaar gekocht en ben er super tevreden mee.

• Kennis en Vakmanschap

Zoals iedere keer als ik daar wat bestel ligt het klaar

Als ik wat online bestel krijg ik bericht dat het klaar ligt en dat klopt altijd . En dan heeft men ook tijd voor een praatje wat doe je er mee. En als je vragen over een product hebt geven ze je ook goede uitleg En dat waardeer ik wel

Informatie kan beter

Ik kocht een reflectiescherm en kon een combi nemen met standaard. Bleek dat er een onderdeel extra nodig was en ook daarover kreeg ik niet voldoende informatie. Dat kan echt beter

• Kennis en Vakmanschap

Beste service aan de balie te Eindhoven

Ik was bij concurrent voor de 18-150mm rf-s lens 518,-, maar deze was bulk. Dus geen canon zwarte doos. dus ging ik naar Cameranu 100meter verder, en ja daar was deze zelfde 479,- bulk. De keuze was niet moeilijk en vriendelijk. De zonnekap nergens te verkrijgen ew-60 en warempel deze lag in hier in Eindhoven in vitrine. meteen bijgekocht. Toch slaag ik daar wel altijd meteen. En zeer vriendelijk meedenkend personeel.

Heel fijn

Super fijne ervaringen. Zeer behulpzaam, fair en vriendelijk. Fijn dat je dingen kunt inruilen.

Goed zoals altijd

Ik was op zoek naar een nieuwe softbox. De website is duidelijk in zijn informatie en het bestelproces is simpel. Zoals beloofd was het vandaag bestellen, morgen leveren. Zoals altijd... erg netjes

• Personeel N.v.t.
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
  • Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Heel goed advies

Onlangs heb ik een GoPro gekocht en de verkoper nam alle tijd om mijn vragen te beantwoorden. Kreeg ook goed advies voor de aanschaf van een nieuwe cameratas. Fijn ook dat ze veel op voorraad hebben bij CameraNu in Apeldoorn. Ben heel blij en tevreden met een kwalitatieve camerashop in de buurt.

• Kennis en Vakmanschap

Ik had online filters besteld en bij binnen komst was er iets niet goed. Toen gebeld naar cameranu en geregeld dat ik het kosteloos terug zou zenden en zij als het binnen was een ander op de post zouden doen. Dit was allemaal in 3 dagen geregeld, dus echt snel.

Prima geholpen en geleverd

Duurde even voor ik iemand aan de lijn kreeg maar had een duidelijke uitleg en de levering ging snel en goed

8 De Spijk

Urk 8321WT