Filtre

Fijne winkel, vriendeljjk professioneel personeel, goed advies

CameraNu is een fijnewinkel met enthousiaste professionele personeel. Goed geadviseerd, meedenkend, beleefd en je merkt hun liefde / enthousiasme voor de fotografie. Luisteren naar de wensen van de klant, maar geven ook advies welke mogelijkheden er nog meer zijn, maar niks aansmeren. Winkel is ruim opgezet, fris en licht. Nodigd uit om zeker snel weer terug te komen om verder te shoppen.

Kundige personeel

In al mijn aankopen zover heb ik veel aandacht en goed advies gekregen. De Eindhovense winkel is een mooie zaak, personeel heeft kennis, is behulpzaam en straalt betrouwbaarheid uit. Overigens is ook de website duidelijk en makkelijk in gebruik. Top!

Gewoon goed en snel

Product snel en netjes geleverd. Duidelijke en overzichtelijke site.

Blij met de klantenservice

Mijn ervaring is dat de medewerkers echt klantvriendelijk zijn. Ze denken mee en toonden in mijn geval echt begrip voor de situatie en losten mijn vragen ook meteen op.

Uitmuntende (web)winkel

het uitzoeken van mijn camera sling tas was een heerlijke ervaring. De website is uitgebreid, heel duidelijk en makkelijk in het gebruik. Natuurlijk betalen is niet leuk, maar Cameranu weet het toch best aardig te maken. Leveren gaat snel en netjes op tijd. Ik ben blij met mijn tas en bedank Cameranu voor voor de service.

Altijd tevreden

Levertijd is altijd zeer snel.

Super snel ontvangen

Super snel ontvangen. Super goeie service.

Snelle levering, goed product

Ik heb recent een achtergrondrol besteld bij Cameranu. Ik ben erg tevreden over hun ruime aanbod aan achtergrondrollen en over de snelle levering. Ik zou Cameranu aanraden!

• Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Als nieuweling in de fotografie wist ik niet zo goed waar mee te beginnen. In de winkel heb ik mijn advies gevraagd waardoor ik uiteindelijk met een ander toestel de deur uit liep dan ik vooraf in gedachte had. Met een paar dagen kon ik hem ophalen en aan de slag. Omdat ik hem snel tussen werk had opgehaald, geen uitgebreide uitleg gehad maar alles wat ik moest weten en de standaard instellingen. Daarbij ook de tip om langs te komen met de camera als ik er niet uit kom. Je kon merken aan de service dat het echt vakmensen zijn die weten waar ze het over hebben. Heel fijn!

Fijne site snel geleverd

Ik vind het fijn als de site overzichtelijk is en rustgevend

• Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Betaalbare goede verrekijker ...

Fraai uitgevoerde binoculair, heldere en scherpe beeldvorming maar met wel enige zichtbare kleurschifting (chromatische aberratie). Dat is echter te verwachten met achromatische lenzen. De positionering van de ogen luistert vrij nauw om "zwarte vlekken" in het beeld te voorkomen. De verrekijker geeft verder een prettig en mooi beeld en biedt, ook door het geringe gewicht, veel kijkplezier.

• Betrouwbaarheid N.v.t.

Zeer klantvriendelijk

Enige dagen geleden kocht ik een nieuwe camera, bij cameranu. Ik kreeg duidelijke uitleg, mocht alle cameras proberen en er is echt de tijd genomen om mij van alles uit te leggen. Er werden mij beelden laten zien die gemaakt waren door de camera's waar ik tussen twijfelde. Dit hielp erg mee in mijn keuze van de camera. Ik heb geen enkel moment het gevoel gehad dat mij iets werd verkocht dat duurder was. Een pure en eerlijke verkoop! Ook werd mij nog een mooie prijs geboden voor het inruilen van mijn oude camera! Eenmaal thuis zag ik dat de testbatterij nog in de camera zat. Netjes gebeld dat ik deze de volgende dag terug zal brengen. Ik mocht hem houden. Al met al, zeer blij met de service en nog blijer met mijn camera Canon EOS R6 Mark2. Dank jullie wel!!!!

Uitstekend geholpen !!

Ik ben uitstekend geholpen door William. Ondanks de drukke zaterdag en de nadere sluitingstijd nam hij alle tijd voor mij. Hij luisterde goed naar mijn wensen. Wat wil ik kunnen met een camera ? Wat vind ik leuk om te fotograferen ? Blij met m’n aankoop. Een compacte camera die super mooie foto’s maakt ! PS Heerlijke koffie tijdens het wachten ;)

Erg blij

De aankoop van een mooie Canon rf 70-200 F4 lens, de rede dat ik bij cameranu koop is de eerlijkheid en oprechtheid van de verkopers. Deze keer was het de verkoper die speciaal achter de toonbank kwam om mij te feliciteren van deze mooie lens. Hier wordt je erg blij van :) het is dus en feestje als je hier iets koopt. Gr trouwe klant.

• Kennis en Vakmanschap

in de avond besteld en de volgende dag binnen

Een tweede originele acculader voor mijn Nikon Z8 besteld, gezien mijn 3 accu's voor mijn camera. In de avond voor 23.00 uur besteld en de volgende dag kon ik hem ophalen bij mijn eigen PostNL pick-up point om de hoek. De juiste lader geleverd wat werkt, wat een andere winkel in Amersfoort via Bol.com niet voor elkaar kreeg. Sorry in mijn haastige spoed had ik toen niet verder gekeken dan mijn neus lang was en toen mijn hofleverancier 'Cameranu' vergeten. Achteraf kon ik voor mijn kop slaan! Mijn excuses hiervoor, ik zal het niet meer doen. Voor camera spullen moet je echt bij een specialist zijn.

• Kennis en Vakmanschap

Snel en correctie levering en vriendelijke medewerker

Ging voor een lensdop naar Cameranu in Groningen. Zie ik de vitrinekast een lens voor de Canon r5 de 100-500 mm. Vlot werd deze er uitgehaald en op de camera gemonteerd. Hierdoor kreeg ik een goede indruk van deze lens. Lens is niet gekocht maar overweeg dit in de toekomst wel te doen. Top en bedankt voor de tijd die hier is ingestoken.

• Kennis en Vakmanschap

Top zaak, uitstekende service.

Zowel een Nikon Z6ii als meerdere objectieven bij Camereanu gekocht. Of het nu via de site of in de winkel is, het is altijd uitstekend. In de winkel prima voorlichting, op de site goede communicatie met de klantenservice. Ruilen is nooit een probleem. Retourzendingen is snel geld terug ontvangen. Alles loopt correct. Prima en complete fotozaak voor al je camera apparatuur. Zoek je meer info over een product dan is deze vaak te vinden in de vele YouTube filmpjes.

• Kennis en Vakmanschap

Ze zijn niet uit op winst, maar een tevreden klant

Ik ben op 11 mei 2024 naar CameraNu in Urk geweest, omdat ik een nieuw objectief erbij wilde. Ondanks mijn ruime budget van €1500, heeft deze medewerker mij een objectief van nog geen €900 geadviseerd. Mocht het objectief toch niet bevallen, dan mocht ik hem na het weekend gewoon retour brengen. Maar hij heeft helemaal gelijk! Wat een geweldig objectief heeft hij voorgesteld. Ik ben hier echt super blij mee! Zo zie je het niet veel meer. Ze zijn echt klantgericht en niet uit op je geld. Ik kwam al een paar keer per jaar, maar ik blijf zeker terugkomen!

• Snelheid/levertijd N.v.t.
  • Kennis en Vakmanschap

Vanaf vakantie adres bestelling gedaan na verlies zonnekap

Snel geholpen door medewerker, welk artikel ik moest hebben. Bestelling geplaatst en na thuiskomst afgeleverd, ook sneller als verwacht

Netjes en snel geleverd

Duidelijke website om een goede keuze te kunnen maken. Volledige specificaties beschikbaar. Snelle en zorgvuldige levering. Netjes verpakt. Top!

Zeer betrouwbaar en correct

Elke keer als ik bij CameraNu iets bestel verbaas ik me weer over de klantvriendelijkheid en klantgerichtheid. Dat verdiend een dikke pluim! De kwaliteit van de artikelen is prima en de prijs is zeer aanvaardbaar.

• Kennis en Vakmanschap

Zeer vriendelijk personeel met veel kennis

Ik kwam voor een gratis sensor reiniging, snel en goed uitgevoerd, kreeg info over onderhoud van mijn camera, top.

Super tevreden!!

De twee dames bij locatie Amstelveen hebben mij ontzettend goed geholpen. Bestelling lag nog niet klaar. Ze hebben het goed opgepakt en fijne service verleend. Alles is goed uitgelegd. Hartstikke blij.

• Snelheid/levertijd N.v.t.
  • Kennis en Vakmanschap

Maakt helaas beloften niet waar

Ik kocht drie producten omdat ze de volgende dag in huis zouden zijn. Omdat de betaling niet goed ging, kon ik een paar uur later opnieuw betalen. Dat ging goed en er werd mij medegedeeld dat alles morgen in huis zou zijn. De ochtend erop kreeg ik een mail dat de bestelling niet verzonden was. Een product was niet op voorraad (wel volgens de website). Of ik deze later wil ontvangen, was de vraag. Ja graag, maar de rest was dus ook niet verstuurd. Ik heb veel moeten mailen en steeds een ander als contactpersoon (in totaal 5 stuks). Uiteindelijk liep het bij PostNL ook niet soepel en kreeg ik alles dat ik maandag bestelde, pas op vrijdag bezorgd (donderdag hemelvaart). Ik vind het jammer dat er maandagavond niet besloten wordt om de producten te sturen die wél voorradig zijn (logisch toch om die alvast te versturen>?). Nu loop je constant achter de feiten aan. De reactie van Cameranu was vooral afschuiven op overmacht en PostNL. Volgende keer bestel ik toch weer bij CAMERALAND, mijn vaste leverancier, die zijn altijd transparant en eerlijk.

• Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Goed advies en hulp bij keuzes!

Ik voor al mijn camera-benodigdheden graag bij CameraNu. Dit keer ging ik in Rotterdam een lens ophalen om te huren en was ik op zoek naar een goede tas/koffer voor het meenemen van mijn cameragear. Eenmaal in de winkel kon ik al mijn spullen passen in de tassen die ze daar hadden staan, maar adviseerde de medewerker toch om voor iets anders te kiezen. Hij bestelde voor mij een koffer en deze was precies wat ik zocht! Ook de gehuurde lens was perfect, net als de service eromheen. Kortom, erg tevreden!

8 De Spijk

Urk 8321WT