Filtre

Meedenkers in optima forma

Zowel in de winkel als aan de telefoon altijd erg behulpzaam en bereid om mee te denken, ook al gaat het wat verder dan de laatste aankoop. Ook als het aankomt op het afwikkelen van een gevalletje "garantie" , altijd prima ervaringen. Geen wonder dat CNU hoge scores heeft.

Op en top

Word altijd vriendelijk geholpen en krijg vakkundige advies daar waar nodig!!

• Kennis en Vakmanschap

Mij bestelling hellemaal prefect afgehandel

• Kennis en Vakmanschap

Goede en snelle service, vriendelijk en kundig personeel

Ik heb laatst een Sony 35mm f1.8 objectief gekocht en afgelopen week een extra accu oplader voor op reis. Beide producten op voorraad: het objectief via de website gereserveerd en daarna opgehaald. De accu oplader online besteld en de volgende dag geleverd. Ik kom al jaren bij Cameranu: vriendelijk en kundig personeel, mooi ingerichte winkels, tijdschriften/fotoboeken in de koffiecorner, mogelijkheid tot het volgen van workshops/lezingen, groot aanbod tweedehands en nieuw apparatuur. En niet moeilijk doen als je toch een artikel wil retourneren. Voor mij blijft Cameranu mijn favoriete fotozaak.

• Kennis en Vakmanschap

Meerdere keren iets besteld naar volle tevredenheid ontvangen en op tijd.

Slechte naservice bij CameraNu URK

Voor een huwelijk welke ik voor de deur had staan heb ik snel één van de duurste sensor swaps besteld van VisibleDust MXD-100. Een verpakking van 12 stuks voor maar liefst 60€. Dat is in mijn optiek het beste wat ik voor mijn delicate sensor van mijn 1DX2 in kon kopen.. Ook had ik in een eerdere bestelling al een goede reiniger gekocht "smear away". Met schoonmaken paste de swaps niet goed, het verplaatste alleen het vuil. de swaps hebben een slechte pasvorm en na het verwijderen van de swaps voel je over het plastic scherpe randjes. Het koste mij in totaal 8 swaps (40€) en een sensor vol verplaatst vuil, krassend geluid waarvan ik dacht dat het door de slechte pasvorm kwam. Na 10 jaar sensors gereinigd te hebben werd ik nu lichtelijk warm gezien mijn professionele toestel nodig is voor de trouwerij en daar echt niets mee mag gebeuren. Daarom ben ik gestart met het gebruiken van mijn goedkopere en te kleine swaps die eigenlijk bedoeld zijn voor een crop sensor. Dat gaf pas effect, en heb mijn toestel daarmee gereinigd. Er vanuit gaande dat ik van CameraNu gewoon de resterende 4 swaps in kon leveren en dat het redelijk is aangezien het product eerder kwaad dan goed heeft gedaan krijg ik het volgende antwoord. Je kunt het terug sturen maar we kunnen geen garanties geven dat u nog iets terug krijgt dat beoordelen we erna. "Dus ik mag het terugsturen of langskomen om dan vervolgens te horen dat ik niets meer terug krijg voor een ondeugdelijk product?" Mijnerzijds een antwoord waarin ik vind dat ze hun verantwoording niet nemen. Er werd zelfs gezegd waarom ik zo veel swaps had gebruikt en niet slechts één. "Als ze hadden gewerkt hadden dit er uiterlijk 2 tot 3 geweest" Zou ik als bedrijf er nog iets willen bestellen? Vul deze zelf maar in. Jammer genoeg is CameraNu niet meer de winkel welke het ooit was. Mijn bestelling die ik wilde hebben heb ik niet eens meer besproken. Die haal ik morgen wel ergens anders waar service nog wel bovenaan staat.

Goede service en advies

Onlangs bij de opening van de winkel in Rotterdam een nieuwe camera gekocht. uitstekend advies, scherpe prijs en goede service. Moest nageleverd worden, dat ging niet helemaal zoals gepland maar ook toen heel correct hersteld. Zeker aan te bevelen.

Uitstekend geholpen (wederom)

Goede hulp en uitleg bij het uitzoeken van een nieuwe lens. Ook klantenservice bjj nazenden was keurig. Complimenten!

• Kennis en Vakmanschap

Zelde zo'n fijne online koop ervaring gehad.

De site werkt soepel, snel en overzichtelijk. Ik ben developer en ben erg te vrede over alle functionaliteit die je niet op veel websites terug ziet.

• Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Duidelijke en kundige uitleg in winkel.

Ik had voor mijn drone een polarisatiefilter besteld. Deze zou ik ophalen in de winkel in Amsterdam. In de winkel nog extra informatie gevraagd over het filter. Na mijn wensen kenbaar te hebben gemaakt werd mij geadviseerd om een polariserend nd-filter aan te schaffen. Hiervan geen spijt!

Niet echt serieus genomen

In principe wil ik hier niet al te veel woorden aan vuil maken. In het verleden ben ik als serieuze klant behandeld. Maar enkele weken geleden wilde ik een offerte aanvragen voor een serieuze aankoop een Hasselblad en lens en voor inruil van een andere Hasselblad werd geschreven dat het commercieel niet interessant was en dat ik die op een andere wijze maar moest zien kwijt te raken. Andere camerazaken gaven een serieuze inruil en werd ik door gebeld. Ik heb besloten geen klant meer te zijn van cameranu. Ik heb aangegeven geen mail meer te willen ontvangen van cameranu. Nu krijg ik toch deze mail met het verzoek een review te schrijven en dat doe ik bij deze.

Fijne winkel snelle service

Fijn dat de aanbieding van de fabrikant ook op deze website aangegeven staat. Volgende dag al in huis.

Nooit meer 2e hands bij CameraNu

2e hands teleconverter gekocht bij het filiaal in Urk via internet. Bij binnenkomst bleek het ding ontzettend muf te ruiken, alsof het erg vochtig was geweest. Doosje,pouch en converter stonken. Na contact met CameraNu het ding direct terug gebracht naar de winkel en na ruim 2 dagen mijn geld terug gestort gekregen. Je zou denken dat ze de lucht in de winkel ook wel hadden geroken voor het verzenden......maar daar blijken ze niet op te controleren.....

• Kennis en Vakmanschap

Ik kocht een ouderwetse oplader om weer 's met een oud digitaal cameraatje te gaan fotograferen. Achteraf had ik deze niet nodig, maar het doosje van het opzetstukje had ik niet meegenomen. Niettemin namen ze zowel de oplader als het opzetstukje terug. Super service!

• Kennis en Vakmanschap

Goede website om camera gerelateerde producten te bestellen!

Ik bestel alles voor mijn camera altijd bij Cameranu. Alles wordt ruim op tijd bezorgd en ik heb nog niks terug hoeven sturen, kortom; goede kwaliteit (en natuurlijk een goede prijs)! P.S. Ze hebben ook een handige blog voor als je iets niet weet!

• Communicatie N.v.t.

Tweedehands gekocht, prima geholpen

Ik heb een tweedehands groothoeklens gekocht bij Cameranu, spannend, want mijn eerste echte groothoek. Goed geholpen, online besteld, getest en afgerekend in de winkel in Eindhoven. Heel fijn dat dat kan! Dat geeft zekerheid.

• Kennis en Vakmanschap

Fijne geholpen door werknemers voor mijn huur

Ik werd superfijn geholpen door de werknemers in de winkel tijdens het ophalen, fijne sfeer is altijd belangrijk. Ook bij het terugbrengen werd ik goed geholpen en werd er op een fijne manier gesproken.

• Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Iedere keer weer top kwaliteit en service

Iedere keer weer als ik naar Cameranu nu ga blijkt dat er een constante kwaliteit wordt geleverd of je voor 50 euro wat komt kopen of voor 2000 euro of meer. Plezierig daarbij is bovenal de service en deskundigheid die geboden wordt. Bij mijn laatste aankoop vertelde de verkoper dat het artikel ook door hem zelf gebruikt wordt en welke voordelen hij daarbij ondervond. Verder is men als er tijd voor is bijvoorbeeld even je camera schoon te maken en daar dan niets voor in rekening te brengen mede omdat je een trouwe klant bent. Dat is reuze plezierig. Verder vind ik het persoonlijk plezierig dat je online kan bestellen en toch even in de winkel ophalen omdat ik soms nog wat vragen heb.

• Kennis en Vakmanschap

Een prettige winkel met vriendelijk en behulpzaam personeel.

Een erg fijne winkel, in tegenstelling tot de meeste concurrenten hebben ze hier daadwerkelijk expertise. Personeel is vriendelijk en behulpzaam, en de winkel zelf ziet er keurig uit.

Snelle en correcte levering

De bestelling werd snel en correct geleverd. Heel blij met de aankoop

• Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Echt een goed bedrijf helpt je op elk punt waarbij nodig van aankopen tot sensor reiniging en zijn eerlijk als ze zien dat je sensor niet vies is zullen ze dat ook eerlijk zeggen.

• Kennis en Vakmanschap

Ik had me aangemeld voor de e-mail, omdat de camera die ik wilde telkens niet op voorraad was. Toen er nieuwe voorraad kwam gelijk besteld en de volgende dag al binnen!

• Prijs N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.

Niet alleen een shop

Cameranu is mijn huisleverancier voor mijn foto apparatuur. Maar ze zijn niet alleen shop. Ze hebben ook goede website waar je dingen kunnen terugvinden. De lezingen en workshops zijn een goede aanvulling op mijn behoefte om mijn hobby te perfectioneren. Wat beter kan... in de winkel niets iets beter meedenken (niet gaan dozen schuiven). Aanvullend advies is welkom.

• Kennis en Vakmanschap

Blij dat ze het onderdeel hier wel hadden.

Ik was op zoek naar een onderdeel voor mijn drone die ik nergens anders kon vinden. Gelukkig hadden ze het bij cameranu wel en kon ik het erg snel ophalen.

• Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Tot nu toe een prettige ervaring

Snelle levering, online en ook in de winkel keurig geholpen. Komen afspraken netjes na

8 De Spijk

Urk 8321WT