Verzending altijd goed, kortom een aanrader!!!!!

Heerlijke geuren en snelle/goede service. Top!

Topgeuren die lang blijven hangen !

Heerlijk assortiment geuren. Ideaal voor rookomgeving.

Zoals elke x top

Heerlijke geuren zoals verwacht

Echt zulke lekkere geuren

Snelle levering en lekkere geuren

Helemaal geweldig

Eerst kocht ik mijn waxjes elders. Maar nu ik deze heb wil ik niet meer anders. Heerlijke geuren, goede service, overzichtelijke website. Top

uitstekend

Levering klopt altijd, aan te bevelen!!!!

Goed ruikende waxxies. Veel keuze. Perfecte website

Yummm

Ruikt zo lekker in huis! Heel veelkeuze (waardoor ik wel een half jaar voorruit kan) en niet duur! Love it!!!

Heerlijke geuren

Heerlijke geuren , mooi verpakt al vind ik de verzending wel lang duren. Kan uiteraard ook aan post.nl liggen

Goede levering en kwaliteit

Lekkere geur en je ruikt het heel lang

Een aanrader lekkere geuren en je blijft het lang ruiken

Ik koop ze al jaren .ruiken heerlijk geen rara dingen toegevoegd en altijd op tijd

Altijd goed

Vaste geur. Altijd goed en snel geleverd.

Great quality scents

Website is easy to navigate and it was easy to choose the products I wanted. Shipping was quick and the items arrived safely a few days later. More than happy with the quality of the scents (especially the Lush and perfume dupes as they're very accurate) and looking forward to ordering again soon! Thank you :)

uitstekend

Correct handelen als er iets mis is met verzending, lost het direct op, klantenservice okay !!!!!

Heerlijke geuren, en altijd super snel geleverd. Zeer tevreden!

Weer een super service van Waxxies! Besteld,betaald en op tijd binnen voor de vakantie!

Heerlijke geuren,snel geleverd

Heerlijke geuren,redelijke prijs

Bestelling klopt altijd,levering ook, dus kortom bestellen, bovendien ruiken ze lekker.

Goede geuren Top verzending en klantenservice

Heerlijke geuren!

Altijd tevreden met de geuren! Je hele huis ruikt heerlijk!!

Veel aanbod

Leuke webshop met veel aanbod en heerlijke geuren. En snelle verzending

Goede geuren en goede service

Ik kreeg mijn pakketje en de geuren zijn prettig. Ik heb een half cupje gebruikt en de geur is niet overwelmend/adembenemend zoals bij sommige andere merken maar gewoon prettig aanwezig. Een dag later kreeg ik nog een pakketje omdat niet alles bleek te zijn meegezonden, maar ik had zoveel besteld dat het me niet eens was opgevallen, dus ik vond het netjes dat ik dit niet eens hoefde aan te geven dat er wat ontbrak. Ik zal hier zeker nog eens bestellen!

Uitstekende kwaliteit en snelle levering

15 Vogelmelkstraat

Krommenie 1562AP