Altijd dik tevreden!!!

Altijd verschillende heerlijke geur. Nu weer die Banana Split hmmmmmmm. Maar vind bijna alle geuren lekker!!

Heerlijke geuren, mijn favoriet is snuggles. Bestelling opgehaald, lekker makkelijk....

Altijd super en goed ingepakt en ieder geurtje is een belevenis apart....altijd snel in huis helaas deze x niet maar ligt aan post.nl niet aan waxxies

Goede service en heerlijke geurtjes.

1 woord is genoeg : geweldig

Goede service, altijd even vriendelijk. Snelle levering en zoals ze zelf zegt en zeker waar is: Waxxies de geuren die je leven kleuren.

Kreeg een snelle reactie. Kon het dezelfde dag nog ophalen. En wat ruikt het heerlijk

Goed en snel geleverd

Altijd blij als de waxjes weer binnen komen

Heerlijke geuren, echt een kadootje

Heb bij iemand anders besteld, omdat Waxxies een maand dicht was, nou zo blij dat ik weer kan bestellen!

Lekkere geuren

Goede geur ervaring,deze zijn de beste.

Ruikt niet zoals ik had gehoopt.

Ruikt niet naar verwachting

Makkelijk besteld. Aangeklikt om op te halen en daarna snel afhaal afspraak kunnen maken. Super geregeld.

Zoveel keuze aan super lekker ruikende waxxjes voor een super prijs! Ben helemaal fan van de Zwitsal geur!! Mijn vaste adres voor de waxxjes, moet nog een heleboel geuren gaan ontdekken. Nu al zin in.

Altijd dik tevreden!!

Elke dag een andere geur!! Alleen 1 kleine opmerking de kokos was niet wat ik had verwacht. Kon de kokos er niet uithalen!!

Heerlijke luchtjes snel geleverd

Heerlijke luchtjes en snel geleverd

Hele goede service

Een hele goede service en heerlijk geurende wax kaarsjes

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering. Veel keuze.

Had een aantal waxxies besteld om te kijken welke geuren mij het meest bevielen. Toen ik een keus had gemaakt en er dus meer van wilde bestellen bleek de webshop plotseling gesloten tot 1 januari. Wel een beetje jammer.....

Super als altijd

Heerlijke luchtjes, snelle levering

Goede kwaliteit en overzichtelijke website.

Snel geleverd en redelijk verpakt.

Snelle levering. En uitstekende geuren die lang blijven ruiken ook al staat de brander niet aan

Super lekkere reukkaarsjes

Ruimt heel erg lekker. Mijn dochter heeft er nu ook besteld. Alleen vonden we allebei de betaalwijze niet erg gemakkeleink. Dit zou voor als t mogelijk is een pk tje zijn om te verbeteren. Verder super!

Perfecte service en heerlijke geuren!!

Perfecte service, ik had een brandertje besteld, helaas was deze niet meer op voorraad. Ik kreeg netjes een mail met de vraag of ik een ander brandertje wilde of mijn geld +teveel verzendkosten terug! Ik heb voor het laatste gekozen, omdat ik nog een brandertje had. Volgende dag xs restitutie al op mijn bank! En super lief, 3 waxxies gratis voor het ongemak! Dat noem ik nou service!!!! En des al niet te min.. De waxxies ruiken heerlijk en erg lang!!!!!!

Geniet iedere dag van alle lekkere geuren...werkt op je geest en gemoedstoestand

snel en topkwaliteit!

super sterkte van de geuren en erg lekkere geuren! Mijn vaste en enigste adres nog voor geurwaxen!

15 Vogelmelkstraat

Krommenie 1562AP