Heerlijke Geurtjes

Heerlijke geurtjes die lekker lang ruiken !!

Supersnelle levering meestal dag na bestelling al binnen...zit op dit moment weer van n heerlijk gen

Prima verzorging en in no-time in huis ...gaat daar zelfde dag nog deur uit Zit nu ook te genieten van n heerlijk geurtje

Super wat een heerlijke geuren

Zo lekker als je huisje lekker ruikt. En dan die hoeveelheid geuren zo veel te kiezen heerlijk. En het zat ook super verpakt echt top gedaan

Zoals altijd goed

Ik bel al een tijdje bij waxxies en de kwaliteit en levertijd is altijd goed. Heel tevreden

Mooi product

Fijne waxjes en heerlijke geurtjes. Maar gaat wel een beetje moeilijk om ze er uit te krijgen.

goede producten en snelle levering

Toppie

Ruikt heerlijk, niet duur, goede service en heel veel verschillende luchtjes

Snel verzonden goed verpakt

Voor het eerst een bestelling gedaan, goed verpakt en vrij snel verzonden kwam alles aan. De geuren zijn vrij uniek, kom niet veel sauna geuren tegen die het ook echt benaderen. Enige wat ik jammer vind is dat ze naar mijn verwachting wat kleiner uitvielen, maar dat ik even wennen. Helemaal tevreden, ze ruiken stuk voor stuk heerlijk.

Geweldig goed.

Dit is mijn eerste bestelling, en zeker niet de laatste. De geur limoen merengue is geweldig. Ben benieuwd naar de andere geuren. Alleen jammer dat het een week heeft geduurd voordat ik de bestelling binnen had. Verder is het perfect. Groeten Theo

Lekkere waxjes, makkelijk uit het potje te halen en ruiken heerlijk!!

Top!!

Elke dag weer een heerlijke geur!! Altijd netjes verpakt!! Blijvende klant.

Service uitstekend.

De service is uitstekend. Kan ik niets aan opmerken. De geuren van de Waxxies echter.. kan aan mij liggen, maar ik vond ze teleurstellend. Een scherpe, wc reiniger geur in mijn beleving. Zonde van mijn geld, ik ga ze niet gebruiken.

Hele gave waxbrander besteld super goed verpakt en netjes verzonden!

Erg goed

Ik heb al meerdere malen bij waxxies besteld. De spullen worden altijd snel geleverd. De waxxies zijn heeeerlijk!!!! De site is zeer overzichtelijk en een bestelling plaatsen gaat makkelijk.

Heerlijk

goede kwaliteit, snelle levering ,goede service. De geuren zijn heerlijk .top

altijd weer lekkere geuren

Wanneer ik bestel is het snel in huis en de geuren blijven lang hangen, probeer steeds weer iets nieuws uit. Heerlijk

Mijn huis ruikt elje dag heerlijk, vooral met de parfum geuren Altijd op tijd bezorgd, ben superblij met mijn waxxies

Goed!!

Het word netjes en snel geleverd!! Mvg Monique Pouwels

Goede producten en goede service

Over een probleem contact gezocht en dat is keurig netjes opgelost

Goede wax ruikt lekker

Heerlijk ruikende wax

Waxxies top

Super service, snel in huis en de geur van de meltwaxxen héérlijk, vooral mijn favoriete parfums.

Persoonlijke service en heerlijke luchtjes!

Vanwege hun vakantie kwam mijn pakketje wat later, dit werd gewoon via de website vermeld en ik had er al rekening mee gehouden. Toch kreeg ik twee gratis meltjes in mijn bestelling er bij met een handgeschreven berichtje die me bedankte voor mijn geduld. Lief! De geurtjes zijn heerlijk en gaan lang mee, ze zijn niet allemaal mijn favoriet of 'spot on', maar de meesten zijn echt heel lekker :) Bedankt!!

Goede service snel geleverd

In verband met vakantie van waxxies iets langer moeten wachten op mijn bestelling. Ter compensatie 3 extra geurtjes erbij gekregen. Ruiken zeer lekker! Zeker aan te raden!

Fijne geuren voor in huis❤️

Inmiddels vaste klant.

15 Vogelmelkstraat