product zoals beschreven

Mijn spullen waren keurig verpakt en voldoen aan mijn verwachting

Toppie

Snelle service. Heerlijke geuren. Geweldige verpakking waardoor je het zo cadeau kan geven. Vriendelijke mensen.

Altijd lekkere geuren.

Ruiken heerlijk, correcte verzending en keurig verpakt!

Lekkere geuren en altijd netjes verzonden

Na een zoekopdracht op google uitgekomen bij Waxxies.nl. Deze webshop verkoopt heerlijke waxxies met heerlijke geuren zonder al te veel poespas. Precies zoals het bedoel is, het gaat om de geur! Altijd netjes op tijd verzonden, bestellingen altijd compleet. Echt een aanrader dus!

Altijd heerlijke geuren!

Ruime keus uit heerlijke geure..snelle service ook!

Reuk is perfecf en snelle levering

Heerlijke waxjes

Snel en netjes verzonden. De waxjes ruiken heerlijk. Elke dag weer een verrassing

Altijd goed

Altijd zelfde goede kwaliteit en snelle levering

Heerlijk

Wat een heerlijke geuren. Nog nooit meegemaakt dat het hele huis vult met de geur.

Leuke aanbieding wasparfurm

Netjes aangeleverd prijs / kwaliteit is oke

Kwaliteit goed

Jammer vind ik alleen, dat er voor ons, lekkere geuren uitgaan en dat er weinig nieuwe geuren bij komen, misschien een tip?????

zeer tevreden

Zeer tevreden.

Sneller levering . Mooi verpakt

Netjes en snel geleverd

Heerlijke geuren, snel geleverd en netjes verzorgd. Ik ga hier zeker weer bestellen

Prima en snelle service

Zaterdagavond besteld en dinsdags hadden we alles al binnen. Geuren zijn heerlijk

In 1 woord: Uitstekend!

Zowel levering als producten altijd weer super goed! Niet duur maar top geuren en ook als je een keer een geurtje niet zo lekker vindt is het geen ramp vanwege de prijzen, hierdoor probeer ik ook wel vaker geuren uit. Enige nadeel vind ik alleen dat als ik via mijn telefoon op de site ben, ik geen winkelmandje kan aanklikken, dan moet ik een nieuw waxje toevoegen en hierbij klikken op naar winkelmand anders kom ik hier niet in. Geen ramp maar soms lastig.

Uitstekend!

Heerlijke waxxies, ruime keuze aan geuren. De wasparfum is ook zeker een aanrader. Groot plus punt: altijd snelle levering!

Al vaker heerlijke Waxxies besteld. Goede kwaliteit. Lekkere geuren. En de bezorging is zeer snel

Top geurtjes!

Ik heb al een aantal keren besteld en dat blijf ik doen, lekkere geurtjes, goeie service!!!

Heerlijke waxxies en snel verstuurd.

Wat een heerlijk ruikende waxxies en snel verstuurd.

Top geuren en prima service!

Geheel naar verwachting geleverd. Goed verpakt en snel binnen!

De bestelling en de levering zijn snel verlopen,netjes verpakt

Goede en snelle service

De waxxies ruiken heerlijk

Heerlijke geuren

Heerlijke geuren , snelle levering en alles netjes verpakt

15 Vogelmelkstraat

Krommenie 1562AP