Ruikt heerlijk en bijzonder snel geleverd

Ruikt heerlijk en bijzonder snel geleverd

Heerlijke geuren

Genoeg keuze en voorraad voor elk wat wils. Heerlijke geuren weer. Persoonlijke aandacht, en gezellig, ruim en mooie ruimte achter in de tuin opgezet waar je ook je gemak kunt snuffelen en ruiken. Ik had online besteld maar bij ophalen toch nog even meer gekocht dan ik besteld had. Ze neemt echt de tijd voor je om je te helpen aan de juiste geur

uitstekend

snelle levering en correcte verzending

Super leuke webwinkel, ben heel goed geholpen en geuren van de waxxies zijn heerlijk

Goed!! Maar 1 minpuntje

Verkeerd adres in post.nl app terwijl ik goede adres had aangegeven in bestelling. Waardoor ik vanaf vrijdag een keer of 7 naar de huidige bewoners moest, die amper thuis waren

Lekkere geurtjes

Goede en snelle service.....met lekkere geurtjes en super leuke brander.

Heel tevreden en snelle levering

Ik was heel tevreden,mooie spulletjes en snel geleverd

Waxxies zijn heerlijk en ik had voor bezorging per fiets gekozen,en dat ging prima ik had mijn spullen gauw in huis

correct geleverd.

Bestelling klopt altijd en redelijk op tijd bezorgd.

Geweldig al meer dan 8jaar klant

De geurtjes zorgen voor rust in mijn huis en tijdens het ziekbed van mijn moeder en het overlijden gaf het me troost helaas laat mijn financiële inkomen het helaas niet meer zo vaak toe dan ik zou willen . Maar de service is altijd super en je krijgt het als een cadeautje in huis heel erg bedankt daarvoor

Altijd lekkere geuren

Snelle levering en heerlijke geuren

Zoals altijd uitstekend, heerlijke geuren die lang blijven ruiken . Snelle bezorging, uitstekende service.

Goede service en altijd voldoende voorraad

Top geregeld altijd

Love them, dragon’s blood my favorite, came well packaged and fast!

Love them, dragon’s blood my favorite, came well packaged and fast! Thank you so much!

Wat een heerlijke geuren.

Vriendelijke service, snelle levering. En de wasparfum, wat een geweldig product. Mn was, kast en huis ruiken heerlijk.

Hele aardige mensen en een vlotte bezorging. Niks op aan te merken

Snelle levering. Top

Goed product en niet duur

De waxxies zijn van goede kwaliteit en branden goed.

Perfecte service

Snelle levering. Lekkere geur

Altijd blij met mijn waxxies alleen word het gratis waxjw vd maand vaak vergeten mee te leveren. Nu ook weer.. Verder goede service

Snelle levering, goede spullen

Waxxies ruiken heerlijk! En lang

Snelle levering, mooi product

Ik bestel vaker bij Waxxies. Nu dan ook de wasparfum. Heerlijke geuren! En de prijs is prima.

Kamer ruikt heerlijk!!

Zoveel geuren om uit te kiezen!! Kamer ruikt gelijk lekker.

altijd netjes afgehandeld

Bestelling klopt altijd aan te raden.

geweldig

koop al een jaar of 8 bij waxxies soms beetje jammer dat een favoriet geurtje dan van andere leverancier komt en er niet op lijkt maar ik blijf fan hoor vanwege ziekte en overlijden van mijn moeder laatste maanden niet vaak besteld maar ik word rustig van de waxgeurtjes

15 Vogelmelkstraat

Krommenie 1562AP