Ruime keus aan geuren, goede service. De elektrische burstbrander os geweldig. Geuren gaan nóg langer mee. Zeker een aanrader.

Top top

Zoals eerdere bestellingen was het weer top. Heerlijke lichtjes, het ruikt elke dag lekker in mijn huis. Ik wil ze nooit meer elders vandaan. Waxxies it is.

Duidelijke website, Goede producten ,snelle levering

Het is een duidelijke website, de producten zijn goed, en ik zou ze zeker aanbevelen bij familie en vrienden.

Lekkere geurtjes

super goed geholpen!

super goed en vriendelijk geholpen!

Subliem

Afhandeling en levering uitstekend. Goede service.

Ruime keus snelle levering

Heerlijke wax geurtjes

De waxluchtjes blijven lang en lekker ruiken en bestel ze ook alleen nog maar bij waxxies.

Heeeeerlijk!

Ik ken Edith, en ze doet dit met heel veel liefde. Ik heb ze ooit ook zelf gemaakt, en weet hoeveel werk het is. Ik vind de geurtjes echt vele malen beter dan die goedkope (action) of zelfs van scent chips. Ik gebruik nu alleen nog maar die van Waxxies. Je hele kamer ruikt heerlijk, en het haalt ook de kookluchtjes weg van bijv broccoli, bloemkool of spruiten. Ook de frituur lucht is weg. Dat is bij die andere niet. Dus ik raad ze zeer aan.

Zoals gewoonlijk weer perfect,

Netjes geleverd supersnel

Heerlijke geuren snelle levering en top website

Heerlijke producten, goeie service

Veel keuze en heerlijk geurende producten.

Helemaal top

Altijd goede kwaliteit

Netjes en snelle levering

Top service!!!

Snel , en ruikt heerlijk

Heerlijke geuren

Snelle levering, lekkere geurtjes, aanrader!

Heerlijke wasparfum

Geur blijft lang hangen, snelle en vriendelijke klantenservice !

Snelle service, goede kwaliteit, heerlijke geuren

Bestelling heel snel binnen, ben er heel erg blij mee.

Weer mijn favoriete geurtje binnen

Altijd snel bezorgd na een bestelling

Lekkere geuren en een snelle levering

Het huis ruikt heerlijk. En een zeer snelle levering. Donderdag besteld. Vrijdag is de bestelling verzonden en ik had het zaterdag al binnen. Ga zeker nog vaker bestellen

Fijne geuren! De ene geur is sterker dan de ander. Hierdoor kan je zelf kiezen wat je fijn vind. De bezorging was super snel en netjes verpakt.

Goede en snelle levering

Op de site staat duidelijk dat het later kan bezorgd worden. Daar natuurlijk ook alle respect voor

15 Vogelmelkstraat

Krommenie 1562AP