Heerlijke geuren, goede service

Goed verpakt, snel geleverd en goede service.

Superservice!

Fijne en overzichtelijke website. Ondanks de drukte van de bezorgingen toch binnen een paar dagen in huis. Producten ruiken heerlijk, en mijn brander staat nu non-stop aan! Als ik erdoor heen ben, bestel ik hier zeker weer! Wat overigens ook fijn is, is dat het door de brievenbus bezorgd wordt, waardoor je er niet speciaal voor thuis hoeft te blijven.

Snel geleverd, lekkere geuren

Snel geleverd en lekkere geurtjes

Snelle levering en pakketje past door de brievenbus,heel fijn . Gratis aansteker en waxxie,heel attent. Lekkere geurtjes. Ik ga zeker vaker bestellen.

bestellen ging gemakkelijk en snel geleverd

Super service en geweldige geuren

De service is zoals altijd gewoon super goed. De keus in geurtjes is enorm en ruiken zeer goed. Dit was mijn 3e bestelling maar zodra ze op zijn ga ik zeker weer bestellen :)

Snel geleverd en ruiken goed

Ze leverd heel snel. Zitten erg lekkere luchtjes bij en ruiken erg lang. Sommigen zelfs als ze niet aan zijn. Niet elk luchtje van de waxjes vind ik lekker maar dat is persoonlijk. Gewoon uitproberen!

Heerlijke geuren!

Heel blij met mijn ontvangen bestelling. Wat een heerlijke geuren!

Heerlijk!

Ik had het verassingspakket 3x besteld. Allemaal verschillende geuren. Snelle nette service, gratis aansteker erbij, goed verpakt. Ik kom zeker nog eens terug

Altijd goed

Alleen kon ik de koringscode Niet invullen maar zou terug gestort worden ! Dus ik wacht het rustig af

Hele snelle levering en ontzettend lekkere geuren

Meer dan tevreden

Ik kon bij mijn bestelling een kortingscode niet plaatsen en apart vermeld. Het korting bedrag werd per omgaande gewoon weer terug geboekt! Zeer klantvriendelijk dus, maar dat wist ik al want ik bestel er vaker!

Heerlijke luchtjes

Jammer dat ik er nu ruim een week op moet wachten, ligt niet aan waxxies maar aan post nl. Misschien beter dat dhl het overneemt

Topservice

Snelle levering, binnen 3 dagen. Helaas was mijn bestelling niet helemaal compleet. Echter was het via mail binnen 10 minuten opgelost, echt goede service dus. Ik zou hier zo weer bestellen.

tevreden

snelle en goede service en lekkere geurtjes. Enigste minpuntjes zijn dat de waxxies erg moeilijk uit de kuipjes te krijgen zijn en dat ze best wel walmen als je ze brand. Maar over het algemeen tevreden.

Toppie

Super service en levering

Waxxies

Echt waar voor je geld. Ga zeker nog meer bestellen. Zeer te vreden

Ik ben al een tijdje klant maar inmiddels verhuisd naar Duitsland. Dit was mijn eerste bestelling sinds mijn verhuizing. Net als altijd prima en snelle service en heerlijke geuren.

Makkelijk en snel en zeer goed geholpen

Leuke site kon alles goed vinden ook nog contact gehad omdat ik een item was vergeten netjes verzonden en snel geleverd

Hele lekkere geurtjes voor een leuk prijsje.

De geuren blijven lang hangen in het huis!!

Snelle levering en netjes verpakt

Raad het iedereen aan. Blijft lang hangen zelfs als je hem noet aan hebt staan

Heerlijke geuren voor een leuke prijs

Fijne webshop met heel veel verschillende geuren. Niet duur en snelle levering. En goede service

Heerlijk, en snelle levering

Heerlijke geuren weer, en snelle levering

heerlijke geuren!

Zoals altijd, makkelijk uitzoeken, goede prijs, erg goede kwaliteit. en snel geleverd!

Goede en snelle service, betaalbaar en goede waxxies, heerlijke geuren en branden zoals beschreven. Ze blijven zeker 8uur geuren .

Vogelmelkstraat 15

1562AP Krommenie