Heerlijk weer

Lekker zeker nu in de herfst ik word er altijd blij van, heerlijke geur in huis

Zeer tevreden.

Betrouwbare webwinkel en behulpzaam als het nodig mocht zijn via Whatsapp.

Snelle levering, heerlijke geuren

Heerlijke geuren

Super lekkere geuren. Het hele huis ruikt naar een bloementuin.

Heerlijke waxxies, snel geleverd en brander goed verpakt!

Ruime keuze, vlotte service!

Veel geuren en snel in huis

Helemaal top !!! Heerlijke geuren en snelle levering

Helemaal top !!! Heerlijke geuren en geweldige snelle levering

Prima ervaring

Heerlijke goede waxmelts met 2 presentjes. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling. Schappelijke prijs.

Zoals gewoonlijk

Snelle levering en heerlijke waxxjes. Ik heb 20 kerstgeuren, maar vlgs mij zijn ze op voor de kerst. Zal zeker binnen een week of 2 nog bestellen.

Heerlijke geuren.

Dit was mijn eerste ervaring met waxxies.. Bestel al jaren bij pure soap, maar omdat deze tijdelijk gestopt zijn bij jullie besteld. De potjes bij jullie zijn kleiner. Omgerekend in prijs is dit wat duurder dan bij pure soap. De geuren zijn heerlijk. Snel geleverd.

Snelle verzending, super assortiment, super kwaliteit producten! M'n collega's en mezelf weer blij gemaakt!

heerlijk!

Altijd 1 probleem als ik online waxxies bestel....de keuze is zoveel!! vind de winter en kerstgeuren altijd het lekkerst. Snel geleverd, mooi verpakt als brievenbus pakketje( handig) .

Al tijden zeer tevreden.

Ik hou meer van de frisse geuren. Maar er is voor iedereen wat wils.

Bestelling wordt super snel geleverd. Heerlijke geuren.

Snel en gekregen wat ik besteld heb

Helemaal goed

Lekkere geuren

Geuren zijn erg sterk, 1 waxxie is genoeg voor je hele woonkamer! Super!

Super!!!!!!!

Heerlijke geurtje voor weinig geld Bestel altijd graag hier

Heerlijk

De waxxies zijn heerlijk en niet te overheersend. Op dit moment leven wij boven in een kamertje van 2x2 meter ivm funderingsherstel en ik gebruik dus vaak de waxxies om de eetgeuren enz te neutraliseren en het is fantastisch. De Alien geur is op dit moment echt mijn favoriet helaas had ik hier maar 1 van besteld dus volgende keer maar wat meer van die bestellen, voor het geld hoef je het niet te laten hahahaha

Top service!

Op mijn verzoek heeft Edith voor mij nog een aantal waxxies gevonden van een geur die eruit gaat waar ik heel blij mee ben. Verder heerlijke geuren en ik probeer altijd wat nieuwe geuren uit.

Hele goeie geuren

Sterke lekkere geuren en snelle goede bezorging!

Prima waxmellts

Wat ruikt het huis toch heerlijk met deze geuren.

de geur valt me heel erg tegen, snel weg helaas

voor het eerst besteld hier! De prijs is netjes, verzending ook snel. Alleen wat mij tegen valt, is dat de geur redelijk snel weg is, en dat vind ik wel erg jammer als ik er 1 aansteek is de geur binnen een uur alweer verdwenen. Ook gaan ze heel erg lastig uit het plastic bakje.

Super kwaliteit en snel geleverd

Beste waxjes die ik ooit heb geroken!

Super verkoopster !!!

Heel behulpzaam een echte aanrader !!! En perfect gerief

Heel goed geholpen!

Door dat ik een verkeerde kleur brander had gekregen, is dit heel goed opgelost en staat de goede brander vanavond te geuren! Prima opgelost!

Vogelmelkstraat 15

1562AP Krommenie