Goeie service

Service goed klantvriendelijk top Leuke webshop

Goeie service

Service goed klantvriendelijk top Leuke webshop

Super snelle levering

Heb er zelf geen ervaring mee, maar gekocht voor een kado

Duidelijke site, snelle levering

Duidelijke site, snelle levering

Fijne site, groot assortiment en aangename geuren.

Op een goed overzichtelijke site keuze uit een ruim assortiment tegen een schappelijke prijs een aantal zeer geurige cups besteld. Het feest begint al bij het openen van de verpakking. De geuren zijn niet overheersend en blijven lang hangen, hierdoor hoef je ook niet continu te branden en doe je langer met de geuren.

Fijne site, groot assortiment en aangename geuren.

Als zelfs het openen van je pakketje een feest is dan komt de glimlach van de geuren vanzelf

Het bestellen via de site is duidelijk en makkelijk. ook het assortiment is zeer uitgebreid .De communicatie van de bevestiging is vriendelijk en persoonlijk. Het open van je geuren pakketje is een waar feest. De geuren zelf zijn zeer aangenaam en niet overheersend. Door niet continu te branden ,omdat de geuren zelf goed blijven hangen, doe je lang met de geurtjes.

Fijne luchtjes die op een prettige manier de ruimte vullen.

Het begint al om op een prettige manier je keuze te kunnen maken op de site. De communicatie over de bestelling is vriendelijk en warm. Het genieten van het bestelde begint al bij het openen van het bestelde geuren pakket, een echt cadeautje . Een duidelijke beschrijving over hoe de geurtjes te gebruiken staat ook op de site mocht dit nog niet bekend zijn. De geurtje zelf zijn zeer aangenaam en niet overdreven aanwezig. Omdat de geurtjes wel even blijven hangen hoef je ook niet continu te branden en doe je langer met de geurtjes.

Snelle levering, beter dan het verwachte product en zelfs het uitpakken is al een tractatie.

Het genieten begint al bij het uitpakken, de geuren zijn zeer aangenaam en niet overdreven aanwezig. Vriendelijke en prettige communicatie van de producente en verzendster.

Goede en nette service

Goede service. En natuurlijk heerlijke geuren Voor elk wat wils. Dus als je van lekkere geuren houd moet je hier zeker een kijkje gaan nemen. En nog een pluspunt ze is niet duur.

De levering van de waxmelts ging snel. Er was alleen vergeten om de cadeaubon erbij te voegen, hierover werd ik netjes gebeld en kreeg deze alsnog de volgende dag bezorgd.

Lang ruikende geur

Goed verzorgd

De bestelling was goed verzorgd en snel geleverd. Ook goed op de hoogte gehouden van de verzending.

Altijd heerlijke geuren en goede kwaliteit

Het pakje werd snel geleverd en zat vol met de bestelde waxxies. Heerlijke kerstgeuren, maar ook bloemen, waaronder mijn lievelingsboek Fresia.

Heerlijke waxjes en ruime keus. Zeer snel verzonden en goed verpakt. Zeker een aanrader!

Aardige en vlotte service

En hele goeie service en de geuren zijn top

Top geuren

Ik heb al een aantal keer besteld, de service is top, de geurtjes zijn top, ik blijf trouw bestellen!

lekkere waxxies, mooie brander

Voor de eerste keer besteld, veel keus uit geuren en branders. Ik was op zoek naar de Monkey Farts en zo bij dit bedrijf uitgekomen. Het werd dezelfde dag nog verstuurd en de volgende dag in huis. Prima verpakt, lekkere geuren en mooie branders. Zeker voor herhaling vatbaar.

Snelle levering. De waxjes ruiken heerlijk

Elke keer prima.

Altijd goed en genoeg keuze

Veel keuze en snelle verzending!!!

Dit was mijn eerste bestelling hier en is me goed bevallen. De website is duidelijk er is veel keuze en de bestelling wordt goed verpakt en snel verzonden. Ik mocht een gratis geurtje uitzoeken en omdat het mijn eerste bestelling was kreeg ik er nog een aansteker bij. Helemaal super, DANKJEWEL!!!

Vogelmelkstraat 15

1562AP Krommenie