Lekker maar mag wat langer blijven hangen

Jammer dat de geuren niet wat intenser zijn. De luchtjes zijn snel vervlogen.

Goed en snel

Teleurgesteld deze keer

Veel geuren roken niet zo aangenaam als ik had gehoopt helaas.

Heerlijke geuren

Ruik je lang

Hele goede en snelle service

Voor herhaling vatbaar

Alles gaat in Vlammen op

Wat een fijne website en supersnelle levering. Ik had mijn producten heel snel in huis, ook omdat ik in de regio woon kon ik het dezelfde dag nog ophalen. Hoe fijn is dat? Nou ik kan je zeggen superfijn. En ben superblij met wat ik besteld heb en zal zeker nog een aantal keren bestellen.

Lekkere geuren

Zeker vaker bestellen

Heerlijke geuren en heel redelijk geprijsd. Kan niet wachten opnieuw te bestellen!

Heerlijke geurende kaarsjes. Top

Hele snelle levering, het was een cadeautje dus heel fijn dat het op tijd was :)

Snelle levering met zelfs een attentie erbij.

Was mijn eerste bestelling en er was een artikel vergeten. Maar via email was dat netjes en snel opgelost. Ook ruiken de waxxies erg lekker. Niet elke geur naar mijn zin maar dat is een kwestie van smaak. Ga er zeker meer bestellen.

Goed en snelle service .

Goede service en goede nette geuren in kuipjes . Bestel ze altijd hier . Goed en verzorgd.

Heerlijk geurende producten.

Mooie producten en snelle levering. Super tevreden.

Zonder twijfel de allerbeste waxmelts

Ik heb weleens andere waxmelts geprobeerd maar niets haalt het bij waxxies. Ik ben al jaren fan!

Goede service en ruime keus in het assortiment

Heerlijke geuren

Heerlijke geuren, snelle levering, al een paar jaar tevreden klant

Snelle levering communicatie is goed en de producten ook kort om ik ben er happy mee

Lekkere geuren

Altijd lekkere geuren. Alleen 2 bestellingen terug had ik waxje vd maand er niet bij en deze keer had ik 38 iov 40 bestelde waxjes ontvangen. Verder goede service maar wel jammer van de tekorten.

Snel lekkere geuren thuis

Na bestelling, snel mijn lekkere geurtjes weer in huis.

Vriendelijk, accuraat, snel afgehandeld

Besteld, gechat, geregeld, afgehaald. Binnen 24 uur.

Zo als gewoonlijk weer helemaal top

Altijd een goede en snelle service

Gewoon weg super

Erg makkelijke site en het bestellen is ook erg makkelijk

Favo was blokjes

Waxxies, gebruik ze al jaren met veel voldoening. Echter heb ik het idee dat ze de afgelopen 2 jaar minder zijn gaan geuren. Geuren zijn minder sterk en gaan minder lang mee. Maar al met al nog altijd mijn favorieten.

Vogelmelkstraat 15

1562AP Krommenie