Top geuren en levering

Weer snel heerlijke geuren opgehaald , voor ieder wat hij wil

Alles perfect.

Mijn ervaring is prima , zal zeker nog meer waxxies bestellen in de toekomst!

Heerlijke geurtjes!

Schattig kleine verpakking met heerlijk geurende wax. Als extraatje een aansteker.

De waxxies ruiken heerlijk.

Leuke site. De waxxies ruiken heerlijk en het brandertje ziet er mooi uit. Ik ben er erg blij mee.

Leuk bedrijf, veel keus.

Ruime keus, leuk geprijsd en snelle levering

Super duidelijke, heerlijke en langdurige geur!

Lekkere geurtjes voor een prima prijs en goede service.

Gewoon een goede service en veel keus!

Ik koop alleen hier mijn waxxies omdat ze gewoon een goede service heeft. Betaalbare producten en veel keus.

Erg tevreden

Heerlijke geuren, echt de beste. Snelle levering, goede service.

Gewoon uitstekend

Veel keus, en snelle levering Helemaal top!!

Leuke webshop

Al meerdere keren hier besteld. Veel keus, goede service en snel geleverd

Snelle levering geuren zijn goed zou aan iedereen aanbevelen

Beste waxmelts die er zijn met de beste service

Mijn bestelling werd perfect verpakt en bezorgd. Direct in de waxbrander en een heerlijke geur verspreid zich door je huis. Fijn tijdens het thuiswerken:-)

Al vaker besteld goeie waxxies voor een goede prijs

Goede geuren snelle levering

Ik heb weer 18 waxxies besteld, de Angels en Oh Pium Black ruiken weer hetzelfde, alleen de La Vie Bell ruikt anders, ik vind het wat minder, de vorige roken hetzelfde als La Vie est Belle. Op de pakbon, zoals op de andere zendingen een gratis waxxies van de maand, die zat er niet bij jammer. Het is juist zo leuk om een andere geur te proberen. Ik heb de La Vie Bell nog niet gebrand, ik ben benieuwd.

Heeeeerlijk

Ruikt echt zalig allemaal. Goed verpakt,snel in huis

goede service,lekkere luchtjes!

De waxxies zijn goed gevuld,ruiken lekker, goede service, en ik blijdf bestellen!!

Tevreden!

Vaker besteld bij deze webshop, geuren ruiken altijd fantastisch.

Snelle reactie goede service

Product ruikt heerlijk zeker een aanrader !!

Superservice, bestelling de volgende dag al ontvangen

Heerlijk ruijende waxmelts, gelijk de volgende werkdag geleverd

goede service, fijne produkten

De waxxies ruiken heerlijk (wel jammer dat de geur er af gaat als je ze lang wilt branden) . De wasparfum moet ik nog gaan uitproberen, maar is prettig geprijst.

De beste waxxies

Ik heb al heel veel verschillende wax-tabletjes geprobeerd van diverse merken. Dit zijn toch echt de allerbeste en doen het ook erg lang!

Supper

Nog steeds prima.

Fijn product, goede service.

Ik gebruik al jaren deze waxxies van deze winkel en het bevalt me nog steeds prima. Regelmatig nieuwe luchtjes......hmmmm

Zoals altijd uitstekend!

Via internet besteld..kon aanvinken.ophalen..keurig bericht ontvangen hoe of wanneer mogelijk was vriendelijk te woordt gestaan..

Vogelmelkstraat 15

1562AP Krommenie