Nog niets ontvangen

Ik heb het pakket nog steeds niet binnen

Na de bestelling al binnen zeer korte tijd de mogelijkheid om een afspraak te maken om mijn bestelling op te pikken. Royale keuze in geurtjes en soorten producten. De eigenaresse is een lieverd en je word super geholpen. Goeie overzichtelijke site ;)

Super gewoon. Je huis ruikt heerlyk.

Heerlijke geuren ,blijft lang geuren ,snelle levering ,goede service.

Lekker

Altijd blij als de voorraad weer bijgevuld is. Ondanks alle drukte binnen 3 dagen binnen.

Voor iedere ruimte een heerlijke geur.

Zoveel keuzes. Wat moet ik nu bestellen. Ach. Voor die prijs bestel ik gewoon alles wat mij lekker lijkt. Ik ben verkocht. En ook nog snel bezorgd. Ondanks de drukte bij post nl.

Perfect!

Nog wachtende op pakket..vetraagd

1 pakket is nog steeds niet geleverd.....2 dagen al een mail dat het niet door gaat andere dag

Weer netjes snel geleverd!

Altijd goede ervaring, enige minpuntje was dat mijn adreswijziging niet doorgegeven was aan post.nl. Gelukkig geen probleem verder en wist prima opgelost voor de volgende keer

heerlijke geuren

Snelle levering , genoeg keuze, makkelijke betaalmethode gratis advies, super lekkere geuren.

Top en goede service

Heerlijke geuren, ik kan het iedereen aanraden

Zeer goed zoals gewoonlijk

Snelle verzending en lekkere geurtjes van goede kwaliteit. Precies zoals ik van Waxxies gewend ben

Altijd top

Altijd top.

Geweldige geuren

Bestelling kon ik de volgende dag al afhalen. Wat een heerlijke geuren. En de wasparfum is echt geweldig. Het hele huis ruikt lekker. Aan 1 dopje heb je al genoeg.

Leuke prijsjes snelle verzending ruim assortiment

Altijd goed!

Altijd alles perfect. Goede communicatie. Snelle levering. En uiteraard heerlijke geuren. Voor mij staat waxxies op nummer 1

Netjes en snelle afhandeling

Edith is super aardig. Ze handelt de bestelling netjes en snel af. Ik koop mijn waxxies al jaren bij haar. Voornamelijk op de braderie maar nu online en haal het bij haar op.

Heerlijke geuren

Mijn huis ruikt weer heerlijk. Helaas 1 te weinig geleverd maar daar zeur ik verder niet over De geurtjes maken het weer goed... vooral White musk

Heerlijke geuren

Alle geuren zijn heerlijk en sterk. Je kan er uren mee doen! Ik ben zeer tevreden over deze home made waxxies.

De tweede keer dat ik besteld had. Ik had mijn bestelling snel binnen gekregen. Bij het openmaken kwam ik erachter dat een aantal waxmelts misten. Meteen een mailtje gestuurd erover. Ik had heel snel antwoord gekregen en samen zijn we tot een oplossing gekomen. Super service!

Er is alleen nog niet op mijn mail gereageerd Jammer!

Fleurig

Heerlijke waxxies voor de brander en nu ook geurige wasparfums voor heerlijk fris ruikende was. Ben er dol op.

Alles heel snel binnen gekregen . 1 brander was stuk en even gemaild en er werd gelijk een nieuwe opgestuurd die ook heel snel binnen was . Goeie service !

Lekkere geuren

Nu voor de 2de x besteld. Zeer tevreden. Fijne en aparte geuren. De 3de x zal ik ook zeker bestellen.

Supersnelle levering volgende dag in huis ...geweldige service en fijn brievenpost pakketje

Kan niet beter en sneller

Vogelmelkstraat 15

1562AP Krommenie