super tevreden!

armbanden besteld voor het 1 jaar samen zijn van mij en mijn vriend. levering was echt super snel, kwaliteit voelt goed aan en de gravering is ook heel mooi gezet. ik zou dit zeker aanbevelen

Snelle bezorging, mooie producten, ik ga hier zeker vaker bestellen!

Goede snelle service

Mooie en goede kwaliteit sieraden. Makkelijk te bestellen en binnen 2 dagen had ik mijn gegraveerde armband al binnen. Heel blij mee!

Netjes en mooi geleverd! Top armbandje

Erg leuk

Slotje met namen cadeau gedaan. De zoveelste en weer een succes.

Niet blij met gravering

De armbad die ik besteld heb is zeer mooi , maar ik vind het spijtig als je het laat graveren dat je geen voorbeeld kan zien . Ik vind het veel te klein gegraveerd je moet al een goed vergrootglas hebben om het te kunnen zien

Erg positief

Erg positief snelle verzending en goede website alles staat duidelijk beschreven en het product ziet er super uit

Mooi armbandje

Fijne winkel! Was binnen een paar uur al verzonden

Fijne winkel, prima ervaring. Bedeltje besteld voor mijn hondje, de vorige was ze binnen een maand al kwijt. Deze was van een andere winkel, ringetje was van hele slechte kwaliteit. Het bedeltje van DRKS ziet er goed uit! Ringetje is sowieso van betere kwaliteit, deze raakt ze niet zomaar kwijt. M’n nummer is wel een beetje klein gegraveerd, dat is puntje van verbetering. Verder snel verzonden en mooi ingepakt! Als een cadeautje!

Heel mooie sieraden ook goed en mooi afgewerkt

Top service, goede kwaliteit

De bestelde producten waren gelijk de volgende dag binnen en zagen er erg mooi uit.

Prachtig

Armband is prachtig Perfect Voor mij was de naam erop heel belangrijk want heb deze laten maken ter herdenking aan mijn overleden vrouwke

Al vaker een bestelling geplaatst. Hele mooie en unieke producten voor een fijne prijs.

Ik kreeg mijn cadeautjes de volgende dag, netjes ingepakt in de brievenbus

Mooie oorbellen voor goede kwaliteit.

Snelle levering en precies zo mooi als op de foto! De oorbellen zitten fijn en de kwaliteit is verhouding (goed)!

Mooi

Mooie kwaliteit,super snel geleverd!! Zeer blij mee *****

Good quality, good customisation options and fast delivery

There are good product options to choose from and a good amount of options for customising which is especially good for gifts, such as engraving, cards, chain lenghts, etc. The overall quality of the products also seem good for the price and my girlfriend was happy.

Snelle levering kwaliteit prijs goed

Cadeau besteld voor broer

Aanrader!

Ik had het goudenarmbandje met geboortesteen besteld voor 50 ste verjaardag van een vriendin van mij. Leuke tekst er bij. Heb haar met dit cadeau erg verrast!

Snelle service!

Snel geleverd en prachtige armband

Bedankt

Ik had een armband laten maken voor mijn verloofde.. Aangezien ik zichtbaar ben met een verlovingsring is het ook mooi om te tonenvoor hem. Gravering en post is zeer goed verlopen naar België

Zeer mooi gemaakt

De bestelling gaat heel vlot en overzichtelijk. Het resultaat is ook zeer mooi.

Snelle levering en leuke producten

Inmiddels zijn we in het bezit van een heren armband met gravure en een ketting met 2 vingerafdrukken. Persoonlijke cadeaus van onbetaalbare waarde die we elke dag met plezier dragen!

Prijs kwaliteit verhouding super Mooie producten Snelle levering Goede service

Snel en kwaliteit

Ik had een armbandje besteld met tekst in het doosje. Binnen een dag geleverd en netjes ingepakt zoals gevraagd. Kwaliteit en prijs was zeer boven verwachting.

Buskesdries 3

6673DP Andelst