Starten èn lopen!

Grasmaaier gekocht in Holten en nu al enige maanden naar volle tevredenheid in gebruik.

• Welk product heeft u aangeschaft: Benzinemaaier 46 cm Basic

Prima bedrijf en prima product

bn

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover 400 volt

Snelle levering van goed product

Stille compressor en accessoires gekocht, compressor doet wat ze beloven en goede kwaliteit accessoires. Snel geleverd.

• Welk product heeft u aangeschaft: Compressor

Prima grasmaaier

Ben heel tevreden met mijn grasmaaier.Zuinig verbruik en heeft veel verschillende maaihoogtes.Dit laatste vond ik persoonlijk belangrijk omdat ik wel goed maar niet te kort wil maaien.Grote opvangbak waardoor je toch veel tijd bespaard. Enige minpunt voor mij is het inhaken en verwijderen van de opvangbak.Dat vind ik niet soepel gaan en zeker bij het terugplaatsen moet je goed opletten of allebei de bevestigingshaken goed zitten.Zeker een verbeterpunt.

• Welk product heeft u aangeschaft: ACG 51 comfort

Super tevreden!

We hebben een houtklover gekocht en we zijn daar zeer tevreden over. De machine werkt perfect. We hebben een uitstekende uitleg gehad en ook de nazorg (extra info via de mail) wordt door ons zeer gewaardeerd.

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover 8T230 - COMFORT

Prima machine en goede communicatie

Goed product, stond op nalevering en werd daar goed over geïnformeerd.

• Welk product heeft u aangeschaft: Silent compressor

Top apparaat

Het is een super fijne houtklover. Is een goede keuze geweest.en Al veel gebruikt!!! Top bedrijf ACG Holten B.V

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover

een goede machine voor een redelijke prijs

de gazonmaaier voldoet volledig aan onze wensen en geeft een mooie en strak gazon

• Welk product heeft u aangeschaft: acg gazonmaaier

Top producten, origineel

Perfectie

• Welk product heeft u aangeschaft: Kabel

prima houtklover

Prima ontwerp houtklover Moeiteloos door essenhouten blokken van 70 cm design en ontwerp beter dan concurrenten voor dezelfde prijs. Neem wel het extra steun wiel erbij, is klover eenvoudig te verplaatsen. Anders best wel zwaar

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover 10T230 - SUPER COMFORT

Goede ervaringen met ACG-Holten

Goede support, goede toestellen, snelle levering. Eerlijk prijs.

• Welk product heeft u aangeschaft: Grasmachine, hooggras string maaier

Een fijne machine

De onkruidmachine werd snel geleverd, is van hoge kwaliteit materiaal gemaakt.

• Welk product heeft u aangeschaft: Onkruidmachine

Deskundige en klantvriendelijk

We zijn goed geholpen. Het advies was deskundig. Vriendelijke medewerkers.

• Welk product heeft u aangeschaft: Onkruid borstelmachine

Alles goed

Alleen op de site stond bij de gegevens niet dat deze compressor niet langer dan 6 minuten aaneengesloten mag draaien Maar wel een stille compressor

• Welk product heeft u aangeschaft: N.v.t.

Super 10

Eerst gebeld of het paste en de aansluitingen klopte. Ze hadden de hoge druk slang niet op voorraad (was op) . Toch eentje snel opgestuurd nieuwe uit doos van hoge drukreiniger gepakt . Super service. Aanbeveling dikke 10. Gr Johan

• Welk product heeft u aangeschaft: N.v.t.

Goede kennis aanwezig met goed product en buitengewone service en klantgericht meedenken

Aankoop ruw terrein maaier. De eerste had helaas fabricage fout en werd zonder problemen omgeruild. Helaas pick ik vaak de probleem gevallen en ook nummer twee gaf wat problemen. Duizendmaal excuus en 3x scheepsrecht weer een nieuwe machine mee en die week na vele arbeid naar zeer tevredenheid. Erg ingenomen met het product als met bedrijf als personeel. Super, kom je zo niet vaak tegen. Dank jullie wel. Eric, een zeer tevreden klant

• Welk product heeft u aangeschaft: Ruw terrein maaier

Bestelling keurig geleverd.

Positieve ervaring, heldere communicatie en ondersteuning.

• Welk product heeft u aangeschaft: Lans voor hogedrukreiniger

TOP Houtklover 10T230 - SUPER COMFORT

Houtklover 10T230 - SUPER COMFORT Besteld en sneller ontvangen dan beloofd, en ondertussen al behoorlijk wat m3 met gekloofd erg fijn machine let op tip voor kopers ik heb de 230volt maar mocht je 400 volt krachtstroom hebben thuis deze is sneller! Verder handzaam. En degelijke machine en komt ook goed door noesten heen, zelfs dwars op de vezel! Voetpedaal en instelling hoogte erg makkelijk!

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover 10T230 - SUPER COMFORT

snel geleverd.

apparaat doet het zeer goed makkelijk te bedienen

• Welk product heeft u aangeschaft: onkruidborstelmachine

Net en nuchter bedrijf

Via internet terecht gekomen bij ASG-Holten voor een kloofmachine. Zonder afspraak langs gereden omdat ik zakelijk in de buurt was. Moest even wachten omdat er een klant geholpen werd, geen probleem, kon ik vast de verschillende kloofmachines bekijken. Na een goede uitleg, zonder te sturen naar de duurste machine, een keuze gemaakt. Afspraak gemaakt om een paar dagen later op te halen, ook dat ging soepel en snel. Al met al een bedrijf zonder poespas en weet hoe het moet, top!

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover 8 ton 230V - Eco

Makkelijk bedienbare machine die perfect zijn werk doet

We hebben de onkruid maaier gebruikt op onze boerderij. Vooral op plekken waar een tractor niet makkelijk kan komen, zoals tussen en onder wijnranken, langs muren en om bomen. Doet de ACG wat hij doen moet. Hoog gras, onkruid, zelfs bramen zijn geen probleem. We zijn er zeer tevreden mee.

• Welk product heeft u aangeschaft: Onkruidmaaier ACG Eco Trim

Super apperaat

Netjes gelevert, wij hebben de 400 V uitvoering, maar deze werk heel goed, lekker vlot en veilig, en de extra opduw tafel functie is super handig. De hoogte verstellibg gaat ook na wat oefenen heel snel door dat hij magnetisch blijft hangen, alleen de vastzet knop zit een beddje lastig en deze moet je stevig aandraaien anders verschuift de hoogte aanslag, klein verbeterpuntje. Maar verder heel goede houtklover

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover 10T400 super comfort

luisteren wat de klant nodig heeft

Het team is vriendelijk en behulpzaam. Duidelijke uitleg en mogelojkheid om in dit geval een kloofmachine uit te proberen. Behulpzaam om de kloofmachine de auto in te krijgen en duidelijke uitleg over het apparaat. Ook na een tijdje nog via de mail vragen of alles naar wens is. Top van het team van ACG. Een aanrader.

• Welk product heeft u aangeschaft: Kloofmachine

Perfect bedrijf

Wij hebben hier de houtklover 10T230 super comfort besteld, wat een geweldig apparaat! Zoveel kleine details wat deze klover echt uniek maakt. Wij kregen het apparaat compleet gemonteerd binnen 1 werkdag geleverd, gewoon top!

• Welk product heeft u aangeschaft: Klover 10T230

Gewoon goede uitleg, snelle levering, .

Leuk familie bedrijf . Doen wat ze zeggen. Kunnen grote firma’s nog wat van leren, met al hun managers etc etc .

• Welk product heeft u aangeschaft: Onkruid borstel machine

Veenweg 5

7451RM Holten

Over ACG-Holten B.V.

Met ACG ervaar je altijd het plezier van de juiste keuze! Het kiezen van de juiste machine is door het grote en diverse aanbod op de markt niet altijd even makkelijk, zeker omdat de meeste mensen niet elke dag een buitenmachine kopen. Daarom bieden we bij ACG een duidelijk assortiment, waarbij een relevant onderscheid wordt gemaakt tussen de verschillende machines. We hebben belangrijke selectiecriteria gedefinieerd en verwerkt in het ontwerp van onze apparaten, zodat we verschillende klanten kunnen bieden wat ze echt nodig hebben. Daarom hebben onze klanten altijd de juiste keuze voor, tijdens en na hun aankoop, dat beloven we! ----------------------------------------------------------------------- Mit ACG erleben Sie immer das Vergnügen, die richtige Wahl zu treffen! Die Auswahl der richtigen Maschine ist aufgrund des großen und vielfältigen Angebots auf dem Markt nicht immer einfach, zumal die meisten Menschen nicht jeden Tag ein Gerät kaufen. Deshalb bieten wir bei ACG ein klares Sortiment an, bei dem zwischen den verschiedenen Maschinen eine relevante Unterscheidung getroffen wird. Wir haben wichtige Auswahlkriterien festgelegt und in das Design unserer Geräte einbezogen, damit wir verschiedenen Kunden das bieten können, was sie wirklich brauchen. Deshalb haben unsere Kunden vor, während und nach dem Kauf immer die richtige Wahl, das versprechen wir!