Prima bedrijf snel opgestuurd voor een goede prijs en artikel is zoals omschreven.

Voldoet aan de omschrijving en foto's en werd op tijd geleverd

Snel geleverd, goede prijs

mijn 1e bestelling gedaan bij retourplaza. Artikelen waren zoals omschreven, lichte schade aan verpakking, maar product geheel nieuw. Hopenlijk komen er meer interessante artikelen in de webshop.

Prima product

Snelle levering en mooie aanbieding

snelle levering en prima product

Op de site was aangegeven dat het product nieuw was en de doos beschadigd. Het product is snel geleverd en alles zat nieuw in de doos. De doos zelf zag er trouwens prima uit. En de korting was prima. Voortaan kijk ik eerst op retourplaza voordat ik iets ga bestellen.

Goede producten en snelle levering

Producten voldoen aan de verwachting, zijn netjes verpakt en verzonden.

Leverende wat was omschreven

Goede beschrijving op de site. Foto's helderen de omschrijving. Geleverde voldoet 100% aan de verwachting

Niet enkel de verpakking was beschadigd

Beloofde artikel in nieuwstaat , verpakking is beschadigd was helaas niet waar. Weet niet wie daar de goederen controleert maar ook het artikel had een fikse kras helaas. Heb het er bij gelaten want had geen zin in over en weer getouwtrek hier over voor een compensatie van een paar euro.

Goede Webshop

De ervaring met de webshop was goed

Prijs, kwaliteit en levertijd klopt met belofte

Mijn ervaring met Retourplaza zou ik als prettig omschrijven. Zoals al benoemd was de prijs Idd gebaseerd op de laagste internetprijs en zoals beschreven was alleen de doos stuk. Levertijd zelfs 1 dag korter dan aangegeven.

top geholpen

Mijn vraag werd snel beantwoord zodat ik snel kon bestellen. Goed product geleverd tegen prima prijs, binnen korte tijd!

Heel erg tevreden

Product was gewoon nieuw en doos iets beschadigd maar een stuk goedkoper daardoor. Snel verstuurd en binnen gekregen. Grote kans dat ik hier weer bestel.

Precies zoals omschreven en snel bezorgd.

Voortreffelijk geholpen

De door mij gekochte tv had een probleem met de software waardoor hij steeds uitviel. Met een voorstel tot terugbetaling voor een deel kon ik via de servicedienst van de tv dealer een update laten doen. Prima service en snelle afhandeling. Ik ben super tevreden.

Prima service en produkt zeer snel geleverd

Prima service en super sneller levering

2 fietsbanden besteld. Alleen vreemd dat ik deze in 2 pakketjes kreeg. Die Postnl dan ook nog op 2 verschillende dagen kwam leveren maar dit ligt aan hun. Ik zou hier nog bestellen.

Netjes en goed ontvangen artikel was nieuw en goed ingepakt ga zo door.

Netjes geleverd het product voldoet aan de verwachting

Snel netjes geleverd voor een keurige prijs

Slechte ervaring

Product was incompleet. Een Home Wizzard watermeter,komt normaal met adapters om op de watermeter te kunnen zetten. Eén mail naar de klantenservice hierover verdween blijkbaar in een zwart gat…. Goedkoop=duurkoop. Weer een les geleerd

heel goed

TV werd snel geleverd , goede communicatie.....aan te bevelen!

Afleveringstijd en dag 3x gewijzigd

Afspraken over levering wordt op afgesproken afleveringstijd gewijzigd waardoor je voor niets thuis blijft. De volgende dag 2x afleveringstijd gewijzigd. Weet dat dit bij Post.nl ligt maar kies dan voor een ander bedrijf die zich wel aan datum en tijd houdt.

Prima ervaring

Vlotte reactie en product snel opgestuurd gekregen.

prima service en snelle afhandeling

Allemaal snel geregeld prima service en snelle afhandeling

Top product, top prijs, snel geleverd!

Last minute een cadeau via retoure plaza geregeld. Wel beetje getwijfeld, want nog geen ervaringen hiermee maar helemaal goed geregeld!

Product goed, levering een dag te vroeg.

Een digitale piano besteld. De piano werkt goed. Aangegeven dat ik het graag op woensdag bezorgt wilde hebben, maar werd op dinsdag geleverd.

Postbus 456

6710BL Ede