Makkelijk, snel en goede uitleg van de producten

Makkelijk, snel en goede uitleg van de producten

Snel besteld snelle levering

Goedkoop voor wat je krijgt!

Blij mee

Het is van mooie kwaliteit en de pasvorm Is perfect Blij mee .

Super gewoon

Super beste ooit

Heel goed ervaring

Snel geleverd, goed product Super blij mee

Heerlijk!

Heerlijke smaak, en geeft weer energie!

Mooie meditatie

Mooie en krachtige meditatie, zeker eentje die ik vaker ga beluisteren!

De fatburner werkt hier voor echt uitstekend

Super snel geleverd

Als ik de repen bestel worden de repen de volgende dag al geleverd.

Snelle en goede service. Ook erg blij met mijn product.

Vond het even wennen

Het is een heerlijke shake, afvallen lukt niet direct, maar desondanks geeft het wel een vol gevoel.

Top legging.

Mooie nude bikinibroek!

De bikinibroek is erg mooi, het heeft een hoge taille en is high cut waardoor mijn heupen er mooi uitkomen. De stof is wel een beetje dun, was mooier geweest als het wat steviger was.

Wonderful bikini and quickly delivered

All went super easily, great quality for great price. Loove my bikini!

Goede service, snelle levering

Al meerdere keren besteld en altijd snelle levering. Prima service!!

Fijne producten

De producten worden snel verstuurd en ik ben heel tevreden over de kwaliteit. Ik ga zeker vaker bestellen bij deze webshop.

Gezonde candybar

Ik was aangenaam verrast door deze repen, vooral de lemon cheesecake is heel lekker, maar die andere smaken zijn ook lekker. Je hebt niet het idee dat je een proteïnereep aan het eten bent, ik vind ze geweldig!

Lekker

Ik vind hem lekker en krijg er meer energie van om even te knallen

Super mooi

Heel fijn en mooi badpak. Heel mooi model, stevig ondanks dat het geen beugels heeft. Zelfs met grote cupmaat. Ik ben hier heel erg blij mee. Hopelijk komt deze ook in andere kleuren.

Even door de pijn heen.... maar dan wel resultaat

Het begin is erg pijnlijk.... maar daar moet je even doorheen. Langzaam opgebouwd maar nu al een enorme verbetering van de huid!

jammer van pasvorm broekje

helaas is de pasvorm van de broekjes niet zo goed. model en stof leuk. hesje wel oke

Super leuke artikelen besteld, goede kwaliteit , een geweldige aanvulling voor mijn garderobe. Ga kijken wat ik nog meer kan bestellen

Perfect fit

Precies wat ik ervan verwacht had…erg blij mee

Heel tevreden met de cups en de olie

Ben begonnen met cuppen (met de olie en cups van MKBM) mooie, stevige cups en lekkere olie. Het is wel even doorbijten want het doet echt wel een beetje pijn, maar het wordt echt minder. Tot nu toe heel tevreden, zie zelfs al verschil, nu op naar de zomer.

Verrijn stuartweg 3E

1112AW Diemen