Doet waar het merk voor staat

Mkbm staat voor resultaat, dat maken ze ook waar als je de producten gebruikt volgens aanwijzing. Ik heb zichtbaar resultaat na zelf gebruik in n periode van 3 weken.

Heerlijke catsuit.

Mooie kwaliteit. Lekker veel stretch. Vormt naar lichaam Valt op maat. Diepe kleur zwart. Top!

Super goede service

De protein bars zijn zoooooo verrukkelijk lekker!! Lemon cheesecake en cookie en cream de lekkerste repen! En de bezorging is altijd snel...bevalt me super goed zo!

Snelle en nette levering

De volgende dag werd mijn pakketje al geleverd. Helemaal netjes en snel. Producten zijn goed en makkelijk in gebruik. Fijn met ebook en gebruiksaanwijzing erbij.

Zit prima

Zit heerlijk en zakt niet af.

Slimming powder

Erg lekker en geeft energie

Altijd een snelle service. Producten worden keurig geleverd

Al jaren trouwe klant en slank

Wanneer ik alles netjes huis heb val ik niet alleen af, het motiveert mij ook om beter voor mezelf te zorgen en niet / minder snel naar verkeerde tussendoortjes te grijpen.

Heerlijke broeken

Ik had al 1 zo.n broek besteld en nu er nog 1 bij. Ik ben zo blij met deze fijne broeken. Ze dragen heerlijk....

Snelle levering. Netjes verpakt Goede pasvorm

Lekkere producten en snelle levering

Ik heb nu al een tijdje de proteïne repen en sinds kort ook de mealshake. Beide in de smaak cookies. Echt heel lekker en zit er zeker vol van. En ook blij met de snelle levering

Snel

Snelle levering alles top !

heerlijke legging zit perfect

fijne legging sluit naadloos aan en doordat hij hoog is ook mooi qua figuur, kan er heel makkelijk in bewegen, erg soepel en staat heel mooi

Mooi, comfortabel maar erg diep decolleté

Pak is heel tof. Helaas kan het niet naar iedere gelegenheid dragen. Decolleté is erg diep en zakt met dragen. Daardoor laat ik het pakje meer hangen dan bedoeld. Ben 1.75 lang en draag maat L misschien dat het hierdoor komt.

Fijn product

Een fijne olie om mee te cuppen. Maakt het zeker wat makkelijker om te doen.

Mooi jumpsuit.

De kleding die ik had besteld was super mooi en pasvorm was ook perfect. Ga zeker snel nog een bestelling plaatsen. Ook had ik iets retour gestuurd, maar al heel snel het geld retour gekregen.

Top kwaliteit heb de zwarte variant en nu ook deze. Helemaal top!

Prachtig badpak!

Heel mooi badpak, mooi aansluitend, prachtige kleur, mooie pasvorm en sexy!Blij mee!

Kwaliteit niet zo goed

Ik had aantal sportbroeken, groene jumpsuit en aarshirts besteld De jumpsuit en paarse broek zitten top, kreeg gelijk goeie reacties op sportschool, jullie gepromoot maar bij beide meteen van die bolletjes bij zitvlak, zelfs nog voor het wassen.... sommige sportbroeken draag ik al jaren en geen last. Dus best slechte kwaliteit, niet echt tevreden... zo jammer omdat ze op 't oog heel mooi zijn

Gewoon top service

Ik heb al redelijk vaak wat besteld hier, nooit geen moeite en super snelle levering. Bij vragen wordt je meteen geholpen

Geweldige planner

De planner bevat veel schrijfruimte voor je fysieke doelen maar er is ook nagedacht over je mindset Affirmaties opschrijven, notities, uitleg en positieve quotes Kortom een werkboek speciaal voor jezelf!

Op tijd geleverd, netjes verpakt! Niks mis mee

Prachtig

Hele mooie bikini, zit perfect. Ik had al de bruine panterprint, nu ook de blauw/paarse.

Helpt echt

Mijn schouder is gewoon genezen. Voel mij ook veel energieker. Fantastisch gewoon.

Verrijn stuartweg 3E

1112AW Diemen