Goed, betrouwbaar, voldoende informatie

Werd via de mail goed geïnformeerd en al mijn vragen werden beantwoord. Het voelt voor mij als een betrouwbaar bedrijf.

Zeer snel geleverd en kwalitatief goed product

"Tweede kans"-artikel als nieuw, dag na bestelling geleverd!

Vlot geleverd

Simpel aan te sluiten duidelijke handleiding.

Snelle verzending en uitstekende communicatie!

Het was zeer eenvoudig om mijn bestelling te plaatsen. Het product was tegen de scherpste prijs in de markt. Echt super communicatie over de status van mijn bestelling en had het in korte tijd in huis. Een webshop waar je met plezier bestellingen plaatst!

Mijn mail werd binnen 1 a 2 uur beantwoord en afgehandeld.

de bestelde Quantis werd afgeleverd bij onze buren zonder dat wij dat wisten en wij misten het pakketje. Melding gemaakt bij Kinq en een snelle reactie ontvangen, ook van de bezorgdienst. Pakket kwam bovenwater en was prima waterdicht verpakt. Bij montage had ik problemen die we via mail probeerde op te lossen. Dit bleek niet mogelijk omdat er waarschijnlijk een storing in het apparaat zat. Dit via mail weer gemeld en zonder problemen kreeg ik een retourformulier toegestuurd waarna ik het pakket via de pakketdienst terug zond. Binnen twee dagen een nieuw apparaat ontvangeng en, deze aangesloten en geïnstalleerd en nu een prima goed werkend apparaat. Bravo voor Kinq

De Nokia televisie werd snel geleverd. De doos was beschadigd, maar dat is oke aangezien de tv tweede hands was. Tv was goed verpakt. Echter werkt de wifi niet op deze tv. Dus we hebben er niet veel aan helaas.

Simpel in gebruik

Diverse DVB-C radio receivers gezien, maar deze QE-317 heeft toch wel enkele belangrijke pluspunten. + Display is goed leesbaar, ook vanaf enige afstand. + De wijze van programmeren volgt zichzelf; apparaat reageert vlot op commando's. + Volgt automatisch verschillende LCN - typen waardoor zender zonder sorteren op een handige volgorde in de lijst komen + Is in te bouwen in een kast ( en ook middels de sleufgaten in de bodem vast te zetten.

Snel en secuur!

Snelle reactie op email, snelle levering. Wat wil je nog meer als klant?

Goede prijs en snelle levering.

Goed product en snelle levering.

Een woord Top!

Duidelijke product-omschrijving, snelle levering, stevige verpakking en heldere installatie-instructies. Topservice!

zeer goed

Mijn TV werkt weer prima met de nieuwe Cam module. Ben zeer tevreden.

Snel geleverd!

Niets negatiefs te melden

Product werkt, uiteindelijk

Aflevering: berichten van GLS: slecht, detailpagina op safari blijft blanco, dus geen info. Op PC wel. Product wel op tijd geleverd. Gebruikershandleiding: slecht, te summier voor installatie handmatig / Delta. Look en feel van afstandsbediening onjuist / incompleet in handleiding. Uiteindelijk alles werkend gekregen, via helpdesk kabelboer.

prima levering

Keurig, goed verpakt en volgens afspraak geleverd !!

ggoed

Uitstekende service!

Ik had de pech dat een product defect was, de volgende dag zonder gezeur al een nieuwe! Dank jullie wel voor de service!

Boven verwachting!

Toegegeven, ik was niet blij. Het bestelde product werkte niet op mijn Samsung tv. Op mijn mailtje werd onmiddellijk uitgebreid gereageerd.. Klasse. Product retour gezonden en binnen enkele dagen aankoopbedrag retour ontvangen. Top, hulde voor de klantvriendelijkheid.

correcte levering

transporteur erg correct en ervaren, tv volledig schade vrij ontvangen, Tv voldoet volledig aan de beschrijving

Vlotte dienstverlening

Mijn afstandsbediening kon ik eenvoudig bestellen. Ook de verdere afhandeling verliep probleemloos.

Goed luisterend oor voor de vragen die ik had

Omdat ik het tv-toestel ging gebruiken voor de ontvangst via een eigen kanaal van de camping waar ik kampeerde had ik nogal wat vragen. De reacties kwamen binnen een uur binnen via e-mail.

Gekregen wat me beloofd is.

De Quantis QE317 is een slim apparaat om digitaal geluid te krijgen op je oude, analoge radio.

Alles top verlopen !!

Alles top verlopen !!