de boompjes netjes verpakt in een doos ontvangen

Snelle levertijd en goed product

Handige site, snelle en correcte levering. Ook nog eens prijsgunstig .

Meidoorn boompjes, groter dan verwacht en goed verpakt

Alles zeer correct verlopen

Prima prijs - kwaliteit verhouding

We gaan het zien ik straks nog meer voor tuin nodig ik hoop dat ik ook vragen mag stellen ik heb zeer grote tuin om aan te leggen

De bestelling is correct afgeleverd.

De bestelling is correct afgeleverd en zowel de bestelde beukenhagen als de taxus zien er prima uit.

Mooie planten!

Beukenhaagplanten zien er goed uit, kwam aan in degelijke verpakking, het staat al in de grond!

Top !

Snelle levering door zeer vriendelijke transporteur . Planten waren mooi verpakt en van zeer goede kwaliteit . Waren zelfs iets groter dan die we besteld hadden . Fam .Fabre

Bestellen binnen no time ontvangen Goede communicatie

Alles goed geregeld

Goede en duidelijke website , ook afhalen was mogelijk. Goed meedenkend met vragen , kortom aan te raden.

Goede prijs

Een beuk is een beuk. Tenzij het een haagbeuk is ;) Beste prijs die ik kon vinden voor verscheidene haagplanten, ik heb er een wilde gevarieerde haag van gemaakt. De lente zal laten zien wat dit oplevert, de planten zagen er goed uit.

Goed plantmateriaal

Goed materiaal en goede adviezen

Mooie planten en goede service

Prachtige beukjes en een fantastische service!

Bestelling was makkelijk online te plaatsen en we konden de beukjes de volgende dag al ophalen. Ter plekke stond onze bestelling al netjes klaar en met een vorkheftruckje werden de beukjes bij onze auto gebracht. Prachtige beukjes en een uitstekende service!!!

Top product

Wisten niet wat we konden verwachten maar het zag er goed uit. Gezonde boompjes Goed verpakt

snelle levering en afhandeling

snel en gemakkelijk te bestellen, levering en afhandeling...

Goede prijs, mooie beuken en duidelijke communicatie

Blij met onze beuken!

Goede kwaliteit en correcte levering

Ik bestel al enkele jaren en ben telkens heel tevreden van de planten

Klasse!

We hebben online een aantal rode beukenhaagplanten (150-175 cm hoog) besteld bij beukenhaagkwekerij.nl en vervolgens opgehaald bij hun kwekerij in Zundert. Zowel het bestelproces, het contact per telefoon en mail als het ophalen verliep prettig en soepel. De kwaliteit van de beuken is zeer goed... aanrader dus!!

Alles naar wens

Corecte levering en zeer mooie planten

Super bedrijf top

Super bedrijf top

Zeer tevreden over producten, proces en dienstverlening.

Zeer tevreden van de haagbeukplantjes die ik af heb gehaald in Zundert na bestelling via de webshop. Goede en duidelijke terugkoppeling over de afhaling daags na mijn bestelling. Vriendelijk ontvangst bij afhaling van de plantjes, mijn bestelling stond klaar. De kist werd met een vorkheftruck naast mijn wagen gezet door een vriendelijke man die ze nog mee heeft ingeladen en me tevens nog wat plantadvies heeft gegeven.

Mooie haagbeuken, keurig bezorgd

Goorbaan 9

4881MH Zundert

Over Beukenhaagkwekerij.nl

Wij zijn een kwekerij die ook rechtstreeks aan particuliere klanten levert. Onze planten worden door onszelf gezaaid en opgekweekt in de volle grond of in pot. Ons hoofdteelt is bos en haagplantsoen. De planten die we leveren zijn geschikt om hagen mee te maken.