Gewoon top

Vandaag besteld en 2 dagen later is het thuis..

Uitstekend!

Via de optie “hydrauliekslang samenstellen” op zeer eenvoudige wijze de juiste hydrauliekslang met de juiste koppelingen op de juiste lengte kunnen bestellen. De bestelling werd vervolgens zeer snel verzonden en bezorgd (binnen 24 uur).

Vlugge afhandeling van de bestelling

Dag na beslling reeds ontvangen

prima levering,ondanks postnl.

pakket was terug gestuurd wegens beschadeging door postnl. na retourzending direct weer opnieuw verstuurd.

algemene tevredenheid,

mijn eerste bestelling was een tegenvaller, een aantal koppelingen waren niet voorradig.... mijn latere bestellingen waren top, reeds de dag na de bestelling geleverd en allemaal de juiste stukken beter kan niet.

top

goed geregeld

Prima snelle service en op tijd geleverd

Goede site duidelijk no nonsens

Had bestelling gedaan maar zou in 2 zendingen komen maar dat ging fout na mail zeer snel het pakket geleverd dus zeer tevreden

Prima service !

Prima service en een snelle reactie op mijn vragen!

Uitstekende

Correcte levering van goederen

Zonder problemen het juiste materiaal geleverd en vlotte levering

correct en goed

correct en goed

Jammer dat ze alles met postnl versturen !

Buitengewone correcte en goede service

Ik had een verkeerde bestelling gedaan, ze hebben dat zonder moeite hersteld was totaal geen probleem, de volgende dag werd het gewoon volgens afspraak geleverd. Top service

Voor herhaling vatbaar

Het was mijn eerste bestelling bij Hydraulick, De bestelling en de levering is correct verlopen.

Vertrouwlijk

Gewoon goed

Alles prima en op tijd geleverd

Alles prima en op tijd geleverd

Top samenwerking

Snel alternatief en levering

Snelle en goede service

Ik heb zeer goede ervaring met costumer service, mijn pakketje was zoek geraakt bij levering en de klantendienst heeft onmiddellijk geholpen en een nieuw pakketje verstuurd. Ik kreeg een zeer vlotte reactie en de content van het pakketje was correct. Zelfs met een verloren pakketje binnen de 4 dagen verholpen. Ik beveel deze website zeker aan.

Top .

100% tevreden. Sneller dan de wind.

Het was zeer goed verpakt en het materiaal was prima.

Doen wat je zegt

Deze zijn goed

Hele goede service binnen een 1/2 uur antwoord op de vragen die ik had. en snelle levering

Duidelijk

Erg duidelijke site en netjes geleverd zoals opgegeven

corretce en vlotte levering

corretce en vlotte levering

Lonnekerbrugstraat 102 A

7547 AK Enschede

Over Hydrauliek24

Het assortiment van Hydrauliek24 bestaat uit vele onderdelen en complete hydrauliek systemen voor diverse toepassingen. Bij Hydrauliek24 bent u verzekerd van kwaliteit en garanderen wij onze klanten de laagste prijzen. Producten op voorraad worden binnen een dag geleverd. Voor vragen zijn wij dagelijks bereikbaar op telefoonnummer 053-7113861 of mailen kan ook naar [email protected]