Met technisch probleem telefonisch goed verder geholpen.

Via chat moeilijker om probleem aan te kaarten, via telefoon goed verder geholpen.

Zeer goede ervaring met Hydrauliek 24

Makkelijk op de website te vinden materialen zeer goede webshop. En de afbeeldingen kloppen ook met de werkelijk . Ik heb een twee dubbel werken ventiel bestelt voor landbouw tractor als set compleet super mooi en degelijk materiaal. En het kwam op de opgeven datum met post.nl aan .

Zeer tevreden!

Per app snel geholpen aan de juiste koppeling. Handige configurator voor op maat gemaakte slangen en snel geleverd. Top!!

Ik heb het goed ervaren

top product voor mooie prijs

via mail en top product

prachtig product

mijn eerste ervaring ,is naar tevredenheid .

Goede uitleg, snel en eenvoudig portaal

Ik ben een leek op het gebied van hydrauliek, maar moest voor mijn kloofmachine een 2-tal koppelingen hebben. Ik wist niet welk soort/maat, maar door de heldere uitleg op de site zelf, wandel je er vrij eenvoudig doorheen. Na bestelling, heb ik het de volgende dag afgehaald. Ik wilde het direct monteren.

mooi compleet programma en uitstekend geleverd

Zeer duidelijke website, met goede uitleg over de diverse componenten. Snelle levering, netjes verpakt en beschermd .

Zeer goed bedrijf!

Erg hoede service en ondersteuning bij bestelling, met de prijs van een webshop! Kwaliteit lijkt tot op heden ook nog eens goed! Volgende onderdelen voortaan zeker hier weer halen. Ik ben fan.

Snelle correcte levering

Het bedrijf heeft heel snel kunnen leveren.

top service

Zeer groot assortiment aan scherpe prijzen. De technische ondersteuning is top.

Netjes en vlot

Via de configurator een minipowerpack samengesteld, dit was relatief makkelijk. Verwachting was dat de powerpack de dag er na geleverd zou worden, helaas melding dat ca. een week later zou worden ivm onderdelen niet voorradig. Powerpack kwam toch eerder dan in de eerste instantie aangegeven. Franco levering en alles voor een goed betaalbare prijs.

Netjes en correct

Na even wat zoek werk de hulplijn gebeld en keurig netjes geholpen. Prijs was markt conform.

Super tevreden en uitstekende kwaliteit

Heb camper level systeem bij dit bedrijf gekocht. Eerst met gebeld en alle vragen werden netjes beantwoord. Levering binnen 24 uur. Klein minpuntje was beschrijving die kan wel wat uitgebreider. Maar gebeld met technische service en die hadden antwoorden op al mijn vragen. Professioneel bedrijf en goede services

Super online site.

Degelijke uitleg bij de producten, snelle levering, uitgebreid gamma.

keurig op tijd

Ik was zelfs iets te laat met bestellen, maar toch de volgende dag geleverd. en prima kwaliteit.

Goede en snelle service

Oke alles Top verlopen naar wens. Dank daar voor

Onderdelen gemakelijke te bestellen via site, correcte afhandeling, zeer snelle levering.

Ik goede ervaring met het bedrijf Hydrauliek24.

snel geleverd en goed kwaliteit

snel geleverd en goed kwaliteit

slecht

verkeerde koppeling geleverd 1/2 duim koppeling maar is te lang van kop

Snel en grote assortiment

Zeker kom ik terug

Juist en optijd

Goede en snelle levering. Dus ik kon snel door met het onderhoud. TOP

Top tevreden

Lonnekerbrugstraat 102 A

7547 AK Enschede

Over Hydrauliek24

Het assortiment van Hydrauliek24 bestaat uit vele onderdelen en complete hydrauliek systemen voor diverse toepassingen. Bij Hydrauliek24 bent u verzekerd van kwaliteit en garanderen wij onze klanten de laagste prijzen. Producten op voorraad worden binnen een dag geleverd. Voor vragen zijn wij dagelijks bereikbaar op telefoonnummer 053-7113861 of mailen kan ook naar [email protected]