goed geholpen, bij het veranderen van mijn bestelling

correcte en snelle service

Prima gegaan

Netjes verpakt. Tevreden

Duidelijk en snel

De producten staan duidelijk omschreven op de site .. goede prijzen . En snel geleverd.

alles perfect verlopen

Ook al was een onderdeel niet onmiddellijk leverbaar, ontving ik het overige wel tijdig. dit onderdeel kwam per afzonderlijke post. prima

Supersnelle levering

Overzichtelijke webwinkel, supersnelle levering.

Snelle levering in een keer goed

De juiste onderdelen zijn snel geleverd, geen nazorg. Dat kom je niet overal tegen

Schitterend!!

Eerste maal besteld bij H24 en alles correct en perfect op tijd aangeleverd!!!! Alles prima in orde!!!! Mijn volgende bestelling komt eraan!!

zeer positief

Vlot besteld en geleverd

super goed geholpen

Ik ben een leek op hydraulisch gebied en moest de powerpack op mijn zeilboot vervangen. Pascal heeft mij hierbij begeleid en geholpen om de juiste onderdelen te kiezen en hoe deze te monteren. Hij was daarbij bijzonder vriendelijk en geduldig en ik heb uiteindelijk alles zelf kunnen aansluiten en werkend maken. Veel DANK daarvoor. Verder was de afhandeling over onderdelen die verkeerd geleverd waren en het retour nemen van niet benodigde onderdelen zeer klantvriendelijk. Wat mij betreft een zeker verdiende 10!

Snelle levering perfecte kwaliteit

Ook al was het maar een kleine bestelling, het was goed geleverd en precies naar verwachting.

Heel erg tevreden met mijn aankoop

Omdat ik een leek ben op hydrauliek gebied, ben ik eerst naar info opzoek gegaan voor mijn houtklover project. Onderweg heb ik met eerdere bedrijven gesproken, maar al snel kwam ik hier terecht door alle info die ze op hun pagina geven met duidelijke foto’s en filmpjes. Daardoor heel veel wijzer geworden en nog even gebeld voor wat info, ok….. heb wel 5 x gebeld. En elke x zeer vriendelijk en met veel geduld al mijn vragen kunnen beantwoorden, niks geen getwijfel, of van uhhhh, ff uitzoeken. Nee hier weten ze wel waar ze het over hebben. Ondertussen besteld en was met een dag binnen, nu aan heb bouwen. Top !!

Goed snel en nettjes

Goed snel en nettjes.

's avonds besteld en de volgende ochtend geleverd

heel snel geleverd terwijl en ook slangen geperst moesten worden.

Goede overzichtelijk website en snel verzonden.

Op de site goed aangegeven wat er in het magazijn aanwezig is en direct verzonden kan worden. Dat is heel fijn. De site is overzichtelijk en de producten zijn daardoor goed te vinden. Verzend melding volgde zeer snel na bestellen.

Nette levering

Nette levering en goede site.

Prima service en prijs.

Alles correct geleverd en op tijd, geen enkele negatieve opmerking.

Super bedrijf

Mega goede service, snelle levering, technisch goede ondersteuning. Volgende keer zeker weer hier bestellen. Kwaliteit ziet er goed uit. Net binnen gekregen, maar hopelijk is die ook net zo goed.

Ruim assortiment

Bestelde artikelen waren snel geleverd, en de kwaliteit naar verwachting. Keuze maken op de website is makkelijk, erg overzichtelijk en duidelijk gecategoriseerd.

Sorry waardeloos

Netjes spullen besteld materiaal binnen gekregen maar onderdeel komt niet overeen met het pdf wat erbij vermeld stond.Vervolgens gebeld helaas geen terug koppeling na het gesprek. Dus ik kon niks met de geleverde onderdelen.

Snel geregeld

Goed bedrijf

Prima en snelle levering

Goede web site waar je snel je onderdelen kunt vinden

Goede sortering met een topservice.

Mijn (brievenbus)bestelling heb ik niet van PostNL ontvangen. Hydrauliek24 reageerde adequaat door een garantie order in te zetten, waardoor ik het alsnog lreeg. Goede service!

goed product

zeer goede omschrijving op de website en voor iedereen begrijpelijk.

Super goede service en snelle levering.

Super goede service en snelle levering. Goede producten voor een mooie prijs. Echt een bedrijf om aan te bevelen.

Degelijke spulletjes

Geweldig.

Lonnekerbrugstraat 102 A

7547 AK Enschede

Over Hydrauliek24

Het assortiment van Hydrauliek24 bestaat uit vele onderdelen en complete hydrauliek systemen voor diverse toepassingen. Bij Hydrauliek24 bent u verzekerd van kwaliteit en garanderen wij onze klanten de laagste prijzen. Producten op voorraad worden binnen een dag geleverd. Voor vragen zijn wij dagelijks bereikbaar op telefoonnummer 053-7113861 of mailen kan ook naar [email protected]