Kwaliteit product snel geleverd

Kwam tot de ontdekking dat ik hydrauliek olie nodig had voor mijn kloofmachine. Gezocht naar specialist hydrauliek olie. Besteld en snel geleverd. Wat wil je nog meer? Top.

Goede kwaliteit

Snelle levering en goede kwaliteit

Verrassend en goed.

Vanaf dat je hebt besteld, wordt er snel en correct geleverd. Verdiend een 10.

snelle levering, prijs/kwaliteit goed

Duidelijke site, goede prijzen en snelle levering.

was o.k.

Zaken besteld, vlug ontvangen ,zaken teruggestuurd, geld terug ontvangen, telefonisch tech. bijstand gevraagd, gewoon super en snel!!

top geregeld en snel!

top geregeld en snel!

Diverse kunstof bescherm veren besteld. De volgende dag al in huis. Makkelijk opmaat te knippen met een zijkniptang

Heel snelle service

Mooie website en correcte afhandeling

Super snel & prijs qualiteit

Helemaal tevreden!

Fijn bedrijf

Eerst heb ij een domme vraag kunnen stellen en met het antwoord het juiste kunnen bestellen

Perfect all as it is on website.

Delivery comes fast and in correct time (PostNL). Bought a lot of stuff and all delivered in the time. Will be buying more and suggest to other people the same.

Fijn bedrijf met een simpele webshop

Groot assortiment snelle levering gewoon top

Prima,

2 keer iets kleins besteld, snel geleverd. Wel jammer dat het niet via een brievenbus pakketje is gegaan en de verzendkosten duurder waren dan het product.

Levering op tijd als afgesproken

De prijs was voor mij belangrijk

Goed kunnen vinden wat ik zocht

Al de nodige onderdelen snel kunnen vinden

Goed product

Goede producten maar de aftersales is een beetje nonchalant. De website gaf niet duidelijk aan dat de bout van een banjo aansluiting op de slang los besteld moest worden en deze heb ik daardoor achteraf bij moeten bestellen. Er wordt niet meegedacht in een oplossing wardoor ik 2 keer de volle verzendkosten heb moeten betalen terwijl de bout in een envelop tegen gereduceerd tarief is geleverd. Hierdoor werd deze bout 5 keer zo duur.

goed advies snelle levering

Heel erg fijn dat als je twijfelt en een vraag stelt, je ook goed en degelijk advies krijgt. Dat zoek je toch als mens! En helemaal als het advies ook nog eens "spot-on" is! heel hartelijk bedankt!

Snel geleverd volgens opgave.

Ruim assortiment en geleverd volgens afspraak.

Gewoon top! o

Online order plaatsen en je wordt snel geleverd, en niet duur!

doen wat wordt aangeboden

geverifieerd account doen wat ze beloven, dus een betrouwbare site

Top levering

Top bestellen door duidelijke website en snelle levering van goede spullen!

Goed advies over welke olie het beste is voor mijn draaibank.

Prima advies en voor gelegde keuze voor welke olie te gebruiken en een snelle levering.

op tijd geleverd

Excellent service global, Convivialité en ligne, suivi de commande et livraison rapide. Un grand merci a toute l'équipe de Hydrauliek 24.

Snel en correct

Snel en correct

Lonnekerbrugstraat 102 A

7547 AK Enschede

Over Hydrauliek24

Het assortiment van Hydrauliek24 bestaat uit vele onderdelen en complete hydrauliek systemen voor diverse toepassingen. Bij Hydrauliek24 bent u verzekerd van kwaliteit en garanderen wij onze klanten de laagste prijzen. Producten op voorraad worden binnen een dag geleverd. Voor vragen zijn wij dagelijks bereikbaar op telefoonnummer 053-7113861 of mailen kan ook naar [email protected]