Perfect!

Goede uitleg in het samenstellen van een Powerpack en snelle service.

Goede service en snel

Zoals het moet goed en snel

doen wat ze beloven

Prima levering

voldoende assortiment, goede service met naleveringen

goede service

prima levering

Snel en juist

Ik ben heel erg tevreden over advies kwaliteit en snelheid van levering van het product

Kam heel kort goed good

Goed materiaal levering op tijd

Duidelijk op website en onderdelen goede kwaliteit

In een bestelling was ik iets vergeten te bestellen en dat heb ik een halve dag later bijbesteld. Het lukte om die 2 bestellingen in 1 pakket te versturen. Goede flexibiliteit van Hydrauliek24. Verder kreeg ik een verkeerde slang-op-maat geleverd. Kan gebeuren, was een complexe samenstelling. Hydrauliek24 heeft me toen snel de juiste slang geleverd. Geen gezeik, maar wel goede service.

Prima optijd geleverd

Precies wat ik nodig heb.

Snelle verzending en prima verpakt.

Alles zeer snel geleverd door Hydrauliek24. en dat aan een eerlijke prijs. Prima!!

Goed advies, nette prijs en op tijd geleverd

Zoals de titel al zegt: goed advies, nette prijs en op tijd geleverd

Gewoon goed.

Op tijd, goed product, mooi prijs.

Goed product snelle levering

Goed product en snelle levering

vlot

Duidelijke website

Snel en duidelijk

Niet zo best

Stond levertijd op website Na betaling direct verschuiving van levertijd. NU beoordeling echter nog steeds geen producten. Wat vindt u er zelf ???

Snelle levering, prima service.

Bestelde artikelen waren snel binnen. Toen het op service aan kwam werd een defect artikel zonder discusie vervangen, de volgende dag in huis.

Bon produit et service rapide

Bonjour, j'aimerais aussi avoir des informations en français ou anglais sur le site et sur les mails. Merci j.Eloin

Onderdelen voor een trekker uit 1958 de volgende dag in huis. Top!

Gewoon helemaal prima!

Snelle service. Tevreden.

Prima onderdelen nul communicatie

De onderdelen zijn van prima kwaliteit en prijs. Maar de klantenservice reageert nergens op.

Vriendelijk en behulpzaam medewerker aan de telefoon gehad,hij denkt mee aan oplossingen. Ik raad iedereen dit bedrijf aan.

Slecht!

Ik heb de volgende storende opmerkingen: 1. Pakket was open gemaakt. Zat stikker op van BPost met mededeling dat ze het pakketje niet hebben gecontroleerd op inhoud en dichtgeplakt. 2. Op jullie internet side adverteren jullie o.a. Met een manometer van max 20 Bar op foto. Deze wilde ik hebben en niet eentje met 1000 Bar. Is veel te grof voor mij om af te lezen (max. 8-10 Bar.). Helaas krijg een een van 1000 Bar toegestuurd en niet eentje van max 20 Bar. Aan deze heb ik niets dus ga deze terug sturen. Waar naartoe? Graag een reactie. Mvrgroeten Roel Bongaerts

Top goed service !!!!!

Goed contact met medewerker voor selectie !!!

Lonnekerbrugstraat 102 A

7547 AK Enschede

Over Hydrauliek24

Het assortiment van Hydrauliek24 bestaat uit vele onderdelen en complete hydrauliek systemen voor diverse toepassingen. Bij Hydrauliek24 bent u verzekerd van kwaliteit en garanderen wij onze klanten de laagste prijzen. Producten op voorraad worden binnen een dag geleverd. Voor vragen zijn wij dagelijks bereikbaar op telefoonnummer 053-7113861 of mailen kan ook naar [email protected]