Top goed service !!!!!

Goed contact met medewerker voor selectie !!!

sterke slang, lijkt me

Slang ziet er zeer degelijk uit. Echter, door de zware metalen omvlechting, kreeg ik de 1/4 '' slang niet om een slangpilaar van 7 mm, die aan het eind nog een klein verdikkinkje heeft . Jammer. De volgende maat is 5/16'' , leek me te groot, omdat ik om dezelfde reden de slang niet genoeg krijg samengeknepen met slangklem. De slang is bedoeld voor in een stoomstrijkijzer. Moet dus bestand zijn tegen stoom. De druk ? zal niet zo hoog zijn als de specificaties van de slang.

Uitstekende Webshop en zorgvuldig aangeleverd

Uitstekende webshop. Zorgvuldig aangeleverd.

Briljant

Super vriendelijk hulpzaam en snelle levering

Super snel geleverd

Goed geregeld

Voldoet aan de verwachting. Snel geleverd. Goed en snel advies. Kan niet beter.

Gewoon top

Mijn ervaring is super snelle levering goeie levering. Melden bij bestelling waar ze het neer mochten leggen klopte ook super

Goed uitgelegd prima spul

Ik had het een en ander besteld via de website bleek ik het verkeerde te hebben maar we zijn er telefonisch uit gekomen en nu is het perfect goed tevreden

Snel geleverd, manco in levering met 1 telefoontje opgelost, en snel nageleverd.

Lange levertijd

Voor bestelling gebeld, ze zeiden dat het allemaal op voorraad was. Het zou met enkele dagen geleverd worden. Toen via de webshop besteld. Na enkele dagen kreeg ik een mail, toen bleek dat het nog 3 tot 4 weken te gaan duren.

Snelle levering en goede service

De onderdelen waren de volgende dag al binnen. Met monteren had ik een vraag over de afdichtingen, welke ook snel en duidelijk werd beantwoord. Als ik weer wat nodig heb bestel ik hier mijn onderdelen.

Zeer goede site om zelf wat samen te stellen

Kreeg ook duidelijke uitleg over technische vragen en snelle levering. Mooi product en werkt uitstekend . Zeer tevreden !

Vrijdag besteld zaterdag geleverd super

Goed geholpen met de bestelling.

Ik wist niet exact welke materialen die ik nodig had, wel wat ik functioneel werkend wilde hebben. Hydrauliek24 heeft me goed geholpen met de juiste onderdelen te selecteren.

wij als wasstraat zijn super blij met jullie

we zijn super blij met jullie we hebben 2 slangen als test besteld en het ziet er top uit kwaliteit en prijs is top we gaan veel bij jullie bestellen gr we wash almere

Goed en snel advies, daarna een snelle afwikkeling, prima.

Ik heb advies gevraagd, hier is snel gereageerd, daarna heb ik de zaken besteld, en betaald, deze goederen zijn de zelfde dag nog verstuurd.

Weinig klantvriendelijke reactie

Ons pakje werd prompt opgestuurd - spijtig genoeg met PostNL, een koerierdienst met een povere reputatie. Het pakje zou vrijdag worden geleverd, maar werd nooit aangeboden. Een povere prestatie van PostNL zorgde ervoor dat we de levering pas op woensdag hadden, en dus 3 dagen te laat aan de installatie konden beginnen. Post NL verwees ons naar jullie voor een oplossing en jullie wezen terug naar PostNL en daar stonden we dan machteloos…

Snelle levering, ben tevreden

gewoon goed

vlot, correct. dus gewoon goed.

Snel gevonden wat is moest hebben en volgende dag in huis

Exact gevonden wat ik zocht en de volgende dag in huis even de goede verbindingen er aan lassen kleur spuiten en we hadden het weer gemaakt

Prima geregeld, in de middag besteld, volgende ochtend was het er.

Alles prima en vlot geregeld

goede facturing, snelle aflevering

Mijn ervaring met Hydrauliek is positief, ook de kwaliteit van het product is goed. Ik kreeg wat ik wilde, dus ook het zoeken naar het geschikte product was prima geregeld.

top product

snelle levering duidelijke uitleg erbij (video ++)

snel en goed

snel en goed

Netjes terug gebeld en goed advies.

Lonnekerbrugstraat 102 A

7547 AK Enschede

Over Hydrauliek24

Het assortiment van Hydrauliek24 bestaat uit vele onderdelen en complete hydrauliek systemen voor diverse toepassingen. Bij Hydrauliek24 bent u verzekerd van kwaliteit en garanderen wij onze klanten de laagste prijzen. Producten op voorraad worden binnen een dag geleverd. Voor vragen zijn wij dagelijks bereikbaar op telefoonnummer 053-7113861 of mailen kan ook naar [email protected]