Prima advies

Ik heb het idee dat ze vooral aan de industrie leveren, maar ook voor een particulier namen ze de tijd en kreeg ik prima advies. Het kleppenstel van Vetus met dezelfde functionaliteit is 4 x zo duur. Waarom weet niet iedereen dit.

Alles verloopt heel goed correcte behandeling

Hele goede service en ook bij betaling heel correct

Goede en duidelijke informatie zodat ik snel de onderdelen kon bestellen

Gewoon top

Snel besteld en dag er na in brievenbus. Dit dan nog van uit België kortom top gewoon

Top ervaring. Goede rechtzetting na foutje

Door een foutje op de website had ik de foutieve onderdelen ontvangen. Via de chatfunctie contact opgenomen met deze firma, waarbij ze mij snel hebben kunnen helpen. Ze hebben dit zeer klantvriendelijk opgelost.

Goed advies en snelle levering

Prima Bedrijf.

Altijd goed.

uitstekend

vlotte levering en goede kwaliteit

Goed en snel geleverd zonder problemen.

Dat ik teleurgesteld ben in de deskundigheid en prijsstelling.

Goedomorgen Ik besel assortiment revisie ringen bij hydrauliek 24.nl voor het reviseren van hydrauliek. Vervolgend krijg ik ringen welke voor water en lucht zijn. Deze had ik ook voor 9.95 incl btw bij.hbm kunnen bestellen i.p.v meer als het dubbele bij u. Nee,niet echt tevreden.

Slecht!

Geleverde cilinders voldoen niet aan de maten aanggeven op de website en ons hele ontwerp is daarop gebaseerd. Ipv vanuit vooraad, blijkt een cilinder met de juiste maatvoering 3 weken levertijd te zitten, hierdoor loopt ons project erg vertraging op met een boze klant als gevolg

Snel en correct

Snelle en correcte afhandeling, goede prijzen, goede opvolging.

Grote voorraad, en snel geleverd!!

Product niet goed omschreven

Had een banjonetkoppeling besteld, helaas zat er geen snijring en moer bij.

in orde

correct en snel geleverd

Super helpdesk

Het was mij niet helemaal duidelijk welke koppeling ik nodig had. samen met de helpdesk heb ik de juiste dingen opgemeten en vervolgens de juiste koppelstukken in huis. Hier was ik zodner hulp niet uitgekomen

super

goed product

Goede adviezen

Vlotte levering

Goede informatie op website, snel geleverd

De motor van onze kloofmachine was kapot gegaan, deze vervangen door een ander blokje maar daardoor moest er ook een andere hydrauliekpomp op worden gezet met een andere aansluiting. Ik ben wel handig, maar wist niks van hydrauliek. Aan de hand van de diverse blogartikelen op de website van hydrauliek24 na kunnen gaan wat je nodig hebt om een pomp op een motor aan te sluiten, hoe je de capaciteit van de pomp kunt berekenen en hoe je kunt meten welke koppelingen je nodig hebt. Zo uiteindelijk een complete set samen kunnen stellen die voldoende was voor de nieuwe motor, de kloofmachine en de bestaande slangen en koppelingen. Binnen 1 dag geleverd en na een uurtje pielen had ik alles geassembleerd en de kloofmachine werkt nu weer als vanouds.

duidelijk en volgens afspraak geleverd

website is duidelijk en overzichtelijk

goed geregeld en snel geleverd

goed geregeld en snel geleverd

Perfecte service en levering

Goede begeleiding bij vragen. Snelle levering.

Supersnelle levering aan een scherpe prijs.

Eigen producten volgens internationale specificaties op voorraad en onmiddellijk geleverd.

snelle service

ok

Lonnekerbrugstraat 102 A

7547 AK Enschede

Over Hydrauliek24

Het assortiment van Hydrauliek24 bestaat uit vele onderdelen en complete hydrauliek systemen voor diverse toepassingen. Bij Hydrauliek24 bent u verzekerd van kwaliteit en garanderen wij onze klanten de laagste prijzen. Producten op voorraad worden binnen een dag geleverd. Voor vragen zijn wij dagelijks bereikbaar op telefoonnummer 053-7113861 of mailen kan ook naar [email protected]