Fijn bedrijf vele malen goedkoper dan Eriks.! Top Service.!

Top bedrijf, prijs opgekregen van Eriks echter rekenen die orderkosten aan tot € 100,- hier gewoon alleen de prijs van het artikel. Per ongeluk het verkeerde besteld en wordt simpel omgeruild en geld terug of bijbetalen.

Snelle levering, en meedenkend

Ik had per ongeluk een verkeerd onderdeel besteld (omdat de types schroefdraad me blijkbaar nog een raadsel zijn); toen ik langsging werd er uitgebreid meegedacht (al ging het om een persluchtverbinding die ze niet bleken te hebben) en werd het bestelde onderdeel zonder gedoe terug genomen. Het bord aan de muur met de intenties voor het bedrijf (van laagdrempeligheid etc) wordt goed nageleefd. :)

Snelle en correcte levering!

Vlotte levering en bij vragen een duidelijk antwoord

Vlotte levering en bij vragen een duidelijk antwoord

Super levering en kwaliteit. Top.

Goede site en super levering en kwaliteit.

Zeer goed perfecte service

In een paar klikken precies wat ik zocht en duidelijk omschreven. DE! hydroliek site om online te bestellen en ik kom zeker terug bij hydroliek 24. Mvgr John Vroegindeweij

snel en corrcect

zeer goede ervaring

Snel en netjes

Snel en direct. Top

Snel en netjes

Snel en direct. Top

Snelle levering,goede producten

Alles is goed gegaan

Snel geleverd, netjes verpakt, etc.

Alles is goed gegaan

Snel geleverd, netjes verpakt, etc.

Er wordt ook nagedacht bij een bestelling.

Er is meer geleverd dan gevraagd dan de onderdelen die ik besteld had. Dat was een goede aanvulling.

zeer snel en correct

eerste maal maar zeer snel en correct

Perfecte service en kwaliteit

Enkele custom slangen besteld, had ze pas de week erop verwacht binnen te hebben (besteld op vrijdag). Waren echter al zaterdag binnen, wat een toppers zeg! Ben zelf geen hydrauliek man, maar lijkt me zeer zware/goede kwaliteits materialen. Hartelijk dank!

Goeie hulp bij onderdelen uitzoeken en snelle levering

Goede kwaliteit en een ruim assortiment

Bestellingen worden heel snel geleverd. Helaas gaat het ook wel eens mis met het verzenden, maar dat werd naar volle tevredenheid opgelost.

Zoals steeds, nu ook weer snel en goed.

Tevreden klant, zowel over product als over de benadering door de medewerkers.

Lonnekerbrugstraat 102 A

7547 AK Enschede

Over Hydrauliek24

Het assortiment van Hydrauliek24 bestaat uit vele onderdelen en complete hydrauliek systemen voor diverse toepassingen. Bij Hydrauliek24 bent u verzekerd van kwaliteit en garanderen wij onze klanten de laagste prijzen. Producten op voorraad worden binnen een dag geleverd. Voor vragen zijn wij dagelijks bereikbaar op telefoonnummer 053-7113861 of mailen kan ook naar [email protected]