Prima snel geleverd

Het product wat ik besteld had is een a kwaliteit zeer tevreden

Zeer snelle levering van goede producten

Ik heb op maat gemaakte hydrauliek slangen besteld en deze werden de volgende dag al verstuurd! Zeer snelle service! Slangen zien er kwalitatief goed uit!

Ok

Ok

Via Google bij hydrauliek 24 terecht gekomen.voor me zelfbouw houtklover zocht ik een handbediend ventiel welke de polie van zuigerstang zijde gebruikt bij de uitgaande slag. Via de chatfunctie gevraagd of ze zoiets hadden. Dat hadden ze. Snel geholpen. Snel besteld Snel geleverd. Prima bedrijf. Prijs viel ook mee

uitstekende ervaring

geduldig personeel, luisterd goed naar het probleem

snelle afhandeling

snelle afhandeling, prima communicatie

goedekwaliteit,snelle levering

besteld twee dagen evoor,precies op tijd geleverd,aanrader!

Duidelijke site en snelle levering

Als je niet precies weet welke bv koppeling je moet hebben is de site duidelijk. Met tekeningen met maten erbij. Super duidelijk. Daarna snel geleverd

Goed advies bij aanschaf manometer.

Telefonisch advies gevraagd bij de aanschaf van een specifiek type manometer. Ik werd zeer vriendelijk en kundig geadviseerd waardoor ik de juiste manometer heb kunnen kopen. Verzending was top geregeld.

Snel Te vinden op internet

Snelle levering in gedegen verpakking

Snel geleverd en top kwaliteit.

Gewoon top

Nu een paar bestellingen gedaan alles perfect verlopen

Prima kwaliteit

Snel geleverd.

Zeer vlotte levering en een zeer goede prijs

Er is een uitstekend aanbod van onderdelen voor een goede prijs.

prima geregeld .

netjes gemonteerd en afgewerkt

De bestelling was snel geleverd , pomp en alternator netjes gemonteerd en goed verpakt

Goed verpakt en snel geleverd

Aanrader!

Een gemakkelijke site om aan onderdelen te geraken.

Overzichtelijke website. Snelle levering. Ruime keuze.

Goede levering

Goede voorraad en snelle levering

Prima ervaring en dus niets te klagen

Verkeerd geleverde ondedelen

Op de factuur staan de juiste onderdelen. In de doos zaten de verkeerde onderdelen. 1 maat groter dan besteld.

Prima - Korte lijnen daar hou ik van

Pretiig kennis gemaakt via internet met dit bedrijf. Duidelijke website. Bestelproces gaat makkelijk en ophalen van de machine was geen probleem. Bij het eerste gebruik geconstateerd dat er een olie lekkage aanwezig was bij de machine. Stap 1 gebeld Stap 2 gemaild met de gevraagde foto's, Stap 3 we krijgen een nieuwe machine. En de eerder geleverde wordt opgehaald. goed geregeld. Korte lijnen daar hou ik van

Geweldig dat de tandwielpomp op voorraad was en daardoor snelle levering.

Gebruiksvriendelijke site, werk daardoor prettig.

Leuke mensen, top levering.

Breed assortiment, goed werkende site. Leveringen zoals afgeproken.

Zeer snelle levering en goed advies

Om 3 uur in de middag besteld en de volgende ochtend 9 uur geleverd.

Lonnekerbrugstraat 102 A

7547 AK Enschede

Over Hydrauliek24

Het assortiment van Hydrauliek24 bestaat uit vele onderdelen en complete hydrauliek systemen voor diverse toepassingen. Bij Hydrauliek24 bent u verzekerd van kwaliteit en garanderen wij onze klanten de laagste prijzen. Producten op voorraad worden binnen een dag geleverd. Voor vragen zijn wij dagelijks bereikbaar op telefoonnummer 053-7113861 of mailen kan ook naar [email protected]