afwachten

Spullen besteld en snel geleverd. Bleek te zwaar en te groot te zijn. Alles retour gestuurd vorige week. Wacht nu op hun reactie of terugbetaling.

goed overzicht voor onderdelen

goed kwaliteit onderdelen en snelle levering ,goed verpakt

prima service, goed geholpen

grootste voordeel voor mij is dat er veel standaard cilinders op voorraad liggen.

Netjes geregeld

Mooi op tijd binnen, duidelijkheid op de site

Snel en accuraat!

Snel geleverd Goed verpakt Eerlijke prijs

top

snelle en goede service

Snelle levering en duidelijk zoek functie op de site.

Is prima zo.

Snelle en correcte levering

vlotte en correcte levering

gemakkelijk site om te bestellen de

Duidelijke site, goede producten

Ik was op zoek naar een specifiek onderdeel Dit was zeer snel gevonden op jullie site, en besteld, en gelijk uitgeleverd. Binnen 24 uur was mijn machine weer “up and running” Het had nog sneller gekund als ik voor de optie “afhalen” had gekozen. Kortom, perfect geregeld, de klant kan zeer snel geholpen worden. Velen kunnen een voorbeeld nemen aan de wijze van service. And last but not least, het product voldoet aan alle verwachtingen. Een 10 wat mij betreft Groet Gertjan Nijsink

Uitstekend geholpen

Ook vragen worden snel en vakkundig beantwoord. Zou bij alle webwinkels zo moeten zijn

Keurig en vlot

Alles netjes op tijd geleverd. Product prima in orde.

Het was dik in orde

Ik had bestelling geplaatst en direct oké zo heb ik het graag en het was dan ook het juiste stuk van de eerste keer dus geweldig

Met de configurator exact de juiste slang in huis!

Met de handige configurator kun je elke slang op maat bestellen. Ook zie je hoe deze eruit gaat zien. Als het ingewikkeld wordt dan zijn er heldere uitleg documenten voorhanden. Ook nog snel geleverd. Was alles maar zo handig als Hydrauliek24.

Zeer overzichtelijk en veel keuze , snelle afhandeling , top site

De site is duidelijk , snel en overzichtelijk. Geen verrassingen en ook nog zeer snel geleverd met Post Nl wat zeker een pluspunt is

Snel en competitief.

Zeer scherp geprijsd en supersnel geleverd.

Voldoet aan de verwachtingen

Duidelijke website .Groot assortiment .Vlotte en correcte afhandeling van mijn bestelling .

Verzending duurde erg lang

2x hetzelfde moeten bestellen om dat het de eerste keer niet geleverd werd

Vlug en goede service

Een zeer snelle verwerkingsproces alsook de levering was er in België binnen de 24h

Helemaal toppie

Goed product en zeer snelle levering. Helemaal goud

Snelle en correcte levering van het bestelde materiaal

Makkelijke website met duidelijke informatie over de verschillende materialen ook werd de leveringstijd correct nageleefd een prima service

Goed.

snel en correct

vandaag besteld, betaald en na 3 dagen spullen in huis.

Professionaliteit

Perfecte levering en afhandeling van dossier. Omschrijving van het product was juist wat het moest zijn

Super ....alles snelle levering

Summer snelle bestelling als het voorradig was top

Lonnekerbrugstraat 102 A

7547 AK Enschede

Over Hydrauliek24

Het assortiment van Hydrauliek24 bestaat uit vele onderdelen en complete hydrauliek systemen voor diverse toepassingen. Bij Hydrauliek24 bent u verzekerd van kwaliteit en garanderen wij onze klanten de laagste prijzen. Producten op voorraad worden binnen een dag geleverd. Voor vragen zijn wij dagelijks bereikbaar op telefoonnummer 053-7113861 of mailen kan ook naar [email protected]