Complete onderdelen

Een magneet ventiel besteld op vrijdag 2min. voor 17:oo uur maandag in huis. Geheel compleet met elctro ingang, netjes afgedopt. Snelle administratie via mail afgehandeld.

100%

Goede bestelwebsite. Snelle en correcte levering. Zeer handig, nuttig en robuust product. Top kwaliteit!

niet goed

heb pakketje niet ontvangen

Prijs en sevice top Sneller na geleverd dan gedacht . Bedankt

Top winkel

Ruim aanbod aan marktconforme prijzen. Bij problemen of vragen is er een snelle en duidelijke reactie.

prima uitleg en correcte verzending

niet al te best

goederen besteld op dinsdag 9 augustus tot op heden 16 augustus nog niets ontvangen

Uitermate goed.

Zeer goede kwaliteit en snelle levering.

Alles naar wenst en goede service

Matige kwaliteit motor

Laatst een 1 fase elektromotor (1,1 kW) besteld bij Hydrauliek24, de spiebaan had echter een andere afmeting dan die bij de norm bekend is voor elektromotoren. Bovendien zag de bevestiging van de spie er niet helemaal goed uit. Deze heb ik bij moeten slijpen om de passend te krijgen, als dit voor een professionele toepassing was geweest had ik deze mogelijk retour aangemeld. De motor was verder in orde en ben verder ook tevreden over de levertijd.

Een snelle levering

Top produkt geleverd

Moeilijk onderdeel, gemakkelijk geleverd.

Voor mij een moeilijk onderdeel, bij Hydrauliek24 standaard leverbaar. Grote klasse.

Bijzondere snelle levering

Een zeer duidelijke website en ik kan nog iets leren van de informatieve filmpjes. Het is de eerste keer dat ik met hydraulische toestellen gebruik en nu weet ik al een beetje meer. Bijzondere snelle levering !

Supersnel

En goed geïnformeerd

Super schnelle Lieferung, beim nächsten Mal gerne wieder.

goede website

alle bestelde artikelen prima kwaliteit

Het pakje was een dag langer onderweg. Maar werd, via mail, netjes op de hoogte gebracht van deze vertraging.

in orde

betrouwbare firma

snelle levering en goede kwaliteit

snelle levering en goede kwaliteit

Goed geholpen, juiste levering gekregen

Juist resultaat in deze toch technische materie

prima!

De onderdeeltjes die ik zocht waren voorradig en ook snel thuis.

geen klachten

Precies wat ik zocht

Ik was al tijden op zoek naar een specifiek boutje. Hydrauliek24 had het!

Product keurig verpakt, snel verstuurt en afmetingen volgens tekening.

Product keurig verpakt, snel verstuurt en afmetingen volgens tekening.

Lonnekerbrugstraat 102 A

7547 AK Enschede

Over Hydrauliek24

Het assortiment van Hydrauliek24 bestaat uit vele onderdelen en complete hydrauliek systemen voor diverse toepassingen. Bij Hydrauliek24 bent u verzekerd van kwaliteit en garanderen wij onze klanten de laagste prijzen. Producten op voorraad worden binnen een dag geleverd. Voor vragen zijn wij dagelijks bereikbaar op telefoonnummer 053-7113861 of mailen kan ook naar [email protected]