Besteld geleverd zonder probleem top

Besteld geleverd zonder probleem top

topie

vraag niet hoe het kan maar profiteer er van (prijs )

Correct en vlot

Heel vlotte bestelling

Toppppppers

Top service en ben goed geïnformeerd geweest via e-mail Mijn bestelling is snellen aangekomen dan verwacht vind dit top gedaan dankje voor jullie goed en snellen Service

nette afhandeling zoals verwacht

Een zeer fijne ervaring

Ik vind het een fijne en duidelijke site met een snelle levering en een goede Klantencervice die bereid is om mee te denken in oplossingen

Hadden alles wat ik nodig had

Bestelde producten zijn van goede kwaliteit. Levering ging zoals gepland. Er is een ruim assortiment en mocht wat wat nodig hebben zou ik hier weer bestellen

Veel keuze en snelle levering

Er is een grote keuze in materialen en afmetingen. Levering is snel.

Makkelijk te vinden op de site, de volgende dag al in huis

Zeer klantgericht en keurig geprijsd

Ook voor een kleine order wordt klantgericht gewerkt

Makkelijk en snel

Makkelijk en snel

zeer goede service, kan niks aan verbeterd worden.

mijn bestelling kon niet doorgaan met afterpay, maar telefonisch en via mail heeft uw medewerker mij onmiddellijk verdergeholpen en op slag werd mijn pakket klaargemaakt voor verzending.

Zeer goed advies

Zelf een glazenkelderluik gemaakt met hydraulische bediening, meerdere malen advies gevraagd, uitgebreid uitleg gekregn, meegeholpen met de materiaalkeus. Super firma!

Snelle Jelle service

Alles snel en top geregeld.Dank daarvoor.

Perfect, vriendelijk en snel

Verkeerde tank geleverd, maar binnen 24 uur opgelost. Perfect.

besteld volgende dag in huis.

zie hier boven, bestellen goede terugkoppelingen snelle levering

uiterst te vrede

Fijne pagina duidelijk en goed ook product naar behoren en snel geleverd

Snelle verzending

Prima reactie op vragen

goede kwaliteit

prima geregeld ondanks kleine orders

website is goed te doorgronden. bestellen eenvoudig. afhaalbericht snel ontvangen en vriendelijk personeel bij het afhalen. iets langer open zou mooi zijn.

Mijn product senl en goed ontvangen.

top service!

goede sevice en materiaal

prima alleen lastig dat je later pas onderdeel nummer krijgt

Prima , alleen voor ons als zakelijke klant lastig dat je niet direct een bestelnummer krijgt te zien . Ik zit namelijk met aanmaken artikelen en moet later deze weer gaan aanpassen omdat in dan pas de werkelijke bestelnummers ontvang . Extra handelingen dus.

Goede service en product

Duidelijke site met veel. Er is te koop wat je nodig hebt

Lonnekerbrugstraat 102 A

7547 AK Enschede

Over Hydrauliek24

Het assortiment van Hydrauliek24 bestaat uit vele onderdelen en complete hydrauliek systemen voor diverse toepassingen. Bij Hydrauliek24 bent u verzekerd van kwaliteit en garanderen wij onze klanten de laagste prijzen. Producten op voorraad worden binnen een dag geleverd. Voor vragen zijn wij dagelijks bereikbaar op telefoonnummer 053-7113861 of mailen kan ook naar [email protected]