snelle en correcte levering

het bestelde artikel was van goede kwaliteit

zeer goed

goede service klantvriendelijk, snelle levering.

Snelle levering. Goede kwaliteit/prijs

GEWELDIG

Perfecte duidelijke website. Makkelijk te bestellen. Eenvoudig te betalen. keurige mail over de orderverwerking en verscheping. Snel geleverd. Deugdelijk verpakt Prachtige machine zowel de prijs als de kwaliteit. Top firma om mee samen te werken!

Misschien wat meer handleiding bijvoegen.

snelle levering en scherpe prijs

Voor een luchtkoppeling was ik met spoed een koppeling nodig, deze hadden ze bij Hydrauliek24 en is snel geleverd

Zeer correct.

Alles loopt zeer vlot bij bestelling.

Snel en op tijd geleverd

Duidelijke website

perfecte behandeling van vragen en ondersteuning van begin tot levering

perfecte behandeling van vragen en ondersteuning van begin tot levering

duidelijk ter informatie

alles netjes op tijd geleverd

In een word "perfect"

Ik moest een kleine hydr .kraan voorzien van hydraulische slangen die er niet bij zaten dus ik had problemen met het uitzoeken vd vele verschillende draadaansluitingen maar ik kwam er samen met de site van hydrauliek24 toch uit. vooral de pagina met alle verschillende draaitabellen hielpen mij om de juiste maat koppelingen te bepalen.het was wel n hele klus om dat uit te zoeken maar zonder de site van jullie was dat never nooit gelukt. Ook de slangen generator is fantastisch want als je de lengte weet vd slang en je hebt uitgezocht welke koppelingen je nodig hebt is het een fluitje van n cent. Klein minpuntje was er ook nl 1 slang was 1cm telang gemaakt wat gelukkig niets uitmaakte in mijn geval. Toch 100 punten!! Ik ben zeer tevreden! Groet Aet

eenvoudig de juiste verbindingen gevonden

We hadden een odnerdeel uit amerika laten overvliegen die een heel andere draad had dan we in europa en engeland gewoon zijn... dankzij de site héél eevoudig en snel een verloopstuk gevonden. Na 1 dag al geleverd, en past perfect! Bedankt!

Goed meedenkende snel werkende jongens

Ben zeer tevreden, goed geholpen zal zeker een volgende bestelling nemen als ik er aan toe ben. Zal jullie zeker aanraden. groet Eric

De ene dag besteld en de volgende dag in huis super

Aanrader

Goede kwaliteit snelle levering

Goed advies en snelle levering, top!

Mooie duidelijke site, snel gereageerd op de chat. Materiaal snel geleverd.

Snelle en goede service

Prima, de site voor hydrauliek

Goede site voor onderdelen mbt hydrauliek toepassingen. Alsook de blog, zeer interessant. Snelle en correcte levering.

Perfecte levering en duidelijke website

Goede levering en duidelijke website

Was ooit beter!

De service was in de beginjaren van Pierik Hydrauliek24 beter!

Snel bezorgd, prima product

top!

Lonnekerbrugstraat 102 A

7547 AK Enschede

Over Hydrauliek24

Het assortiment van Hydrauliek24 bestaat uit vele onderdelen en complete hydrauliek systemen voor diverse toepassingen. Bij Hydrauliek24 bent u verzekerd van kwaliteit en garanderen wij onze klanten de laagste prijzen. Producten op voorraad worden binnen een dag geleverd. Voor vragen zijn wij dagelijks bereikbaar op telefoonnummer 053-7113861 of mailen kan ook naar [email protected]