Zeer kundig en snelle levering

Zeer kundig en snelle levering. ook na een foutieve levering binnen 24u hersteld met juiste onderdelen.

Mijn ervaring is gewoon goed

Vriendelijke site overzichtelijk en compleet snelle en correcte levering

Goede leverancier.

Goede duidelijke makkelijke webshop. Snelle levering. Prijstechnisch oké.

Correcte info

Duidelijke informatie en snel geleverd

Snelle levering betekend 3 maanden

Op website staat snelle levering (2 dagen) als niet op voorraad, eerste orderbevestiging geeft week aan, tweede 2 maanden, derde 3 maanden. Na vraag om alternatief deze geboden tegen 60 euro bijbetaling, zelf alternatief uitgezocht voor 5 euro goedkoper, zonder bericht volgende dag in huis. Dus bestel alleen als op voorraad.

Perfect super onderdeel keurig ontvangen

Motor besteld deze was iets later leverbaar Maar werd paar dagen later alsnog netjes afgeleverd ben hier ook keurig van op de hoogte gehouden

Top, snel geleverd

Prima kwaliteit.

Supersnel geleverd en klantenservice uitstekend

Mijn bestelling was snel bezorgd zoals aangegeven. Omdat mijn bestelde pakket was beschadigd had ik terug gestuurd. Ik had deze voorval aan klantenservice door gegeven. Zodra het teruggestuurde pakket binnen zou zijn, ze opnieuw ging sturen. Maar volgens mij hebben ze niet eens erop gewacht, want volgende dag heb ik een nieuwe pakket ontvangen. Ik raad deze bedrijf aan. Heel hartelijk bedankt.

Product werkt perfect

Zeer goed en snel geleverd

Prima service!

Goede duidelijke website, deskundig telefonisch advies en klantvriendelijk. Ook retourneren keurig geregeld.

Goed product en een snelle levering

Goede product omschrijving en makkelijk te vinden op internet.

goede prijs en zeer snelle verzending!

Blij dat ik hier heb besteld. Niet alleen is er bij navraag moeite gedaan de juiste info te achterhalen over het artikel, na bestelling is het ook heel snel geleverd. En het artikel voldoet aan de verwachtingen. Prima dus.

Snel levering

5 sterren is wel verdiend

Het is een best goede beoordeling. Goede service en heel snel en een goed product nog eens bedankt

eerste keer

handig om de professionele buisklemmen die ik als particulier in klein aantal nodig had te bestellen

zeer content

ok

prima product snel geleverd

prima product snel geleverd

Goede snelle levering

Goed geregeld

Goed geregeld

Niet zo positief

Ik had een 3 kw flensmotor nodig met bevestiging consoles voor een compressor. De foto, tekeningen en maten op de website klopte met wat ik nodig had. Voor de zekerheid gebeld om dubbel te checken. Antwoord: "specificatie op de website zou overeenkomen met wat ik wilde bestellen.". Motor besteld en die werd zeer snel bezorgd (prima) maar zonder de bevestiging consoles. Gereclameerd. Hierna werden consoles na een dag geleverd (prima) maar het waren consoles van een groter model motor, de maten klopte niet met de website. Ik heb de moed toen maar opgegeven en ben een en ander aan de compressor gaan aanpassen om de motor passend te krijgen. Bij het telkenmale passen is de motor gevallen en de elektrische aansluitdoos afgebroken en de afscherming van de ventilator gedeukt, verder is een vin van de ventilator afgebroken. Als de levering in één keer goed was geweest was al dit gedoe niet nodig geweest. Dus ondanks alle kwaliteitshandtekeningen en bureaucratie wordt toch het verkeerde geleverd.

Makkelijke site, prima prijzen, snelle verzending en goede communicatie!

Fijne, correcte samenwerking

Vlot en de juiste service

Vlug geleverd

snelle levering, goede prijs

snelle levering, goede prijs

Wat ik besteld had is naar volle tevredenheid verzorgd

Lonnekerbrugstraat 102 A

7547 AK Enschede

Over Hydrauliek24

Het assortiment van Hydrauliek24 bestaat uit vele onderdelen en complete hydrauliek systemen voor diverse toepassingen. Bij Hydrauliek24 bent u verzekerd van kwaliteit en garanderen wij onze klanten de laagste prijzen. Producten op voorraad worden binnen een dag geleverd. Voor vragen zijn wij dagelijks bereikbaar op telefoonnummer 053-7113861 of mailen kan ook naar [email protected]