Goed geholpen aan de telefoon en een snelle levering

gewoon top

prima om te bestellen en levering zeeer snel s'anderendaags al geleverd

goed product

Snel en duidelijk.

Zeer duidelijke website met goede technische omschrijving. Snel geleverd. Zelf een fout gemaakt maar geen probleem met retourneren, dit staat duidelijk omschreven op de site. Na aantal dagen netjes geld teruggestort.

Heel vlot voor een eerlijke prijs.

perfecte website, uitstekende kwaliteit , snelle levering

Werkelijk een zeer goed opgebouwde website , makkelijk zoeken, veel producten De slang configurator is best in class! Goede kwaliteit producten , precies als beschreven Goede feed back over levering. Snelle levering en correcte afhandeling

Super goeie klantenservice, webshop kan beter

De webshop heeft veel keuze en ziet er mooi uit. De generators zijn erg behulpzaam alleen niet volledig. Ik heb de chatfunctie uitgebreid gebruikt om me te laten adviseren over alles wat ik nodig had en daar ben ik snel en uitstekend geholpen. Maar de informatie die ik nodig had zou ook goed in de webshop verwerkt kunnen worden zodat je het zelf kan zonder chat. Zo zou een goeie filter zoekfunctie een mooie toevoeging zijn. zodat je per maat en soort en materiaal en prijs kan zoeken. daarnaast zou het fijn zijn als er een soort checklist is die je kan afwerken zodat je aan alles denkt voor een compleet systeem. of eventueel een categorie op de product pagina met iets als: wordt samen gekocht met, combineert goed met of behoeft ook... gelukkig kwam ik met de snelle en goede chatfunctie ook uit de voeten en de producten zien en kwalitatief goed uit!

prijs /kwaliteit is goed , levering tijd is wat minder , 4 dagen

Beetje onduidelijk betreffende de bestelling , schijnt dat na betaling je een schriftelijke / mail moet doen om de bestelling te bevestigen

2e bestelling had 1 incompleet onderdeel, is na 1 telefoontje prima opgelost

Snelle correcte levering

Makkelijke bestelling via de webshop. En mooi volgens afspraak geleverd.

Snelle levering prijs kwaliteit uitstekend

Eerste maal gekocht goede ervaring aanrader

prima levering

Prima producten en een goede levering. Ik ben zeer tevreden.

Zeer goede, overzichtelijke website. Producten van hoge kwaliteit, en snelle levering. Top!

Duidelijk overzichtelijk Top

Slangen op maat en banjo koppelingen besteld om 10 uur en de dag nadien al geleverd.Top

Netjes en snel geleverd.

N.v.t.

Goed product

Goed product en snelle levering, ik kom zeker terug

Goede en snelle service, compleet assortiment

Snelle levering en goede kwaliteit, sommige artikelen wel prijzig. Asoortiment is uitgebreid.

zeer slechte levering

levering kwam pas aan na 4 dagen en op het verkeerde adres geleverd.had ik nog het geluk dat die man waar het was geleverd naar mijn adres kwam brengen..schandalig

Hydrauliek 24 maakt mij blij

Ik haalde altijd spullen bij de lokale hydrauliek service maar was daar zo ontevreden over, dat ik nu besloten heb om zaken te doen met hydrauliek 24.

Goede service, correcte levering, wanneer ze op hun webchop melden dat het in voorraad is, is het ook werkelijk in voorraad. En zeer gunstige prijzen. Groeten , R. H

Bedankt voor uw snelle en verzorgende levering van een kwalitatief goed produkt

Prima en snelle service en dienstverlening.

Prima service en dienstverlening

Eén zaak wil ik vermelden en is het volgende: Ik had namelijk vork aansluiting gevraagd en dacht dat dit automatisch aan beide kanten was. Daarop heb ik de tekening niet meer in detail bekeken. Bij aan komst was dat vork aan de beweeg kant en blok aan de vaste kant waardoor ik een oplossing heb moeten uitwerken. Verder geen problemen en de levering was ook vlugger dan verwacht. Vriendelijke groeten Erik Van Dender

Makkelijk / snel en voordelig

Eerste aankoop hier. Moet nog ervaren hoe de prijs-kwaliteit gaat bevallen.

Lonnekerbrugstraat 102 A

7547 AK Enschede

Over Hydrauliek24

Het assortiment van Hydrauliek24 bestaat uit vele onderdelen en complete hydrauliek systemen voor diverse toepassingen. Bij Hydrauliek24 bent u verzekerd van kwaliteit en garanderen wij onze klanten de laagste prijzen. Producten op voorraad worden binnen een dag geleverd. Voor vragen zijn wij dagelijks bereikbaar op telefoonnummer 053-7113861 of mailen kan ook naar [email protected]