Snel geleverd, werd contact opgenomen voor een kleine verandering daarna gelijk verstuurd.

aanrader

goede prijs kwaliteit

Goed product en snel geleverd

Prima prijs/kwaliteit verhouding en snel ontvangen- aanbevolen

Goed op de hoogte gehouden

Snel en goed geleverd

De eene dag besteld en de volgende dag prima bezorgd

Duidelijke productomschrijving en volgens afspraak geleverd

Nette en duidelijke site met de juiste informatie

Goed geholpen

Snel reactie op mijn vraag via Whattsapp, en correct afgeleverd.

Goed geholpen

Goed geholpen en oplossing geboden Snelle levering

Product zoals omschreven en Op tijd geleverd.

Goede en snelle levering

Prima service!

Uitgebreid kwalitatief hoogwaardig assortiment. Goede gebruiksvriendelijke website. Snelle service.

Slordig

Niet de volledige bestelling gekregen Geen reactie binnen 24uur gekregen via de mail. Telefonisch contact gehad na 24 uur , klacht was wel opgemerkt maar er was geen daadwerkelijke actie ondernomen.

optimaal

Service is geweldig bestelde, producten komen optijd . Doen niet moeilijk over retour zending. Top ga zo door. vr gr Jan Muizelaar

Beste voor ons een goede ervaring

Wij zijn zeer tevreden

de volgende dag in huis wat je besteld

Alles verkrijgbaar op hydrauliek. Vaak de volgende dag in de garage. Top toch

Top bedrijf.

Duidelijk website, normale prijzen en snelle levering van het bestelde.

product goed omschreven , en snelle levering

zeer positief

Kon snel weer aan de slag

Aangeklikt wat ik nodig had en binnen 24 uur de gewenste slang compleet geperst geleverd.

Prima service.

Overzichtelijk en eenvoudig bestellen.

Fijn bedrijf komt zijn afspraken na

Zoals afgesproken was de levering snel en correct.

Snelle levering van goed product

Na mail met vragen die zeer snel beantwoord werden is na bestelling het product snel geleverd. Top service

Alles was volgens de beloofde tijd geleverd

levering was volgens beloofde afspraak, bedankt daar voor De groeten Bernard

wat een snelle service!!

Vrijdag bestellen, zaterdag aan de deur, dit was meer dan welkom, wan t ik dat die de zaterdag al nodig. Bedankt alvast

Gelukkig had ik geen haast

Bij een winkel die .....24 heet verwacht je gewoon dat je producten met 24 uur in huis zijn. 5 dagen is dan wel weer wat lang... Zoals gezegd, had ik geen haast.

vlotte service correcte levering en afspraak

bij telefonisch contact kreeg ik direct de juiste persoon aan de lijn dit mij de nodige uitleg verschafte en ik juist wist wat ik moest bestellen vlotte samenwerking

Lonnekerbrugstraat 102 A

7547 AK Enschede

Over Hydrauliek24

Het assortiment van Hydrauliek24 bestaat uit vele onderdelen en complete hydrauliek systemen voor diverse toepassingen. Bij Hydrauliek24 bent u verzekerd van kwaliteit en garanderen wij onze klanten de laagste prijzen. Producten op voorraad worden binnen een dag geleverd. Voor vragen zijn wij dagelijks bereikbaar op telefoonnummer 053-7113861 of mailen kan ook naar [email protected]