Prijs kwaliteit en service zijn top

Alles tip top in orde, snelle en correcte levering. Topteam

was snel en ok

ok

snelle levering.

Verkeerde blinddoppen besteld. vanaf foto konden ze de juiste doorgeven

Super gelopen

Besteld en eigenlijk vrij snel geleverd. Zeer blij

Eerste klas service

Het peilglas was beschadigd tijdens transport pas twee weken later opgemerkt tijdens vullen tank. Een mailtje op vrijdag en zaterdag stak er al een vervanging in de bus , dat noem ik een perfecte service.

Nog niets ontvangen

Geen goede ervaring. Zou 30 november geleverd worden Maar we heen niets ontvangen

Alles wat ik zocht voor een knappe prijs

Duidelijke site, alles wat ik zocht was er. De prijs was zeer aantrekkelijk en ik had het snel in huis. Kortom een aanrader.

Een handige site en snel geleverd

Een handige site en snel geleverd

helemaal wat we verwacht hadden

Heeft wel een week geduurd, maar begrip hiervoor, gezien drukte voor de bezorgers

gewoon mooi op tijd en goede kwaliteit pluggen

gewoon mooi op tijd en goede kwaliteit pluggen

Het was super snel binnen en goed

Super snel binnen en goed .

Goede kwaliteit en vlot geleverd.

Goede ervaring mee vlot ingepakt en geleverd. Binnen 20 uur nadat ik het besteld had had ik het in huis.

Supersnelle levering, prima assortiment

Ik had snel een onderdeel nodig voor mijn bouwproject. Zaterdagmiddag besteld, zondagmiddag in huis. Super, ik kon direct door met mijn bedenksel

Absoluut super, meegedacht en snel geleverd

Wij hadden een voor ons bijzondere toepassing, samen met de binnendienst een mooie simpele oplossing bedacht, is helemaal voor ons uitgewerkt inclusief schema. Binnen drie dagen voor gemonteerd geleverd. Was door een misverstand een verkeerde magneetklep gemonteerd, zo weer opgelost en binnen een dag hadden we de juiste. wij weten nu waar we moeten zijn voor hydrauliek!

Grote keuze, top prijzen, snelle levering.

Grote keuze, top prijzen en snelle levering

Een goed product en vlugge levering

Zeer goede informatie

de persoonlijke adviezen waren zeer goed

Zeer goed advies van Pascal, maar helaas heb ik het probleem nog niet kunnen achterhalen ondanks zijn goede inzet. Maar gelijk een nieuwe hydrauliek pomp besteld, op de site stond direct leverbaar, na enige tijd hij komt later en toen nogmaals later, waardoor ik een kleine maand heb moeten wachten op deze pomp en ik nu pas verder kan met de oorzaak te zoeken, beetje jammer.

Goed product, voldoet aan de verwachtingen

Geweldige service

Overzichtelijk Snelle verzending Gewoon goed

Vlotte correspondentie via chat

Afgezien van het leveren van een verkeerd onderdeeltje voortkomend uit wat mis communicatie. Is het snel opgepakt en het juiste onderdeel opgestuurd. Vlotte afhandeling! Ik zou het niet aflaten hier weer eens wat te bestellen.

correcte en snelle en geode levering

gemakkelijk te vinden via internet en snelle leverring

Besteling snel en goed geleverd. Met een vraag krijg je een goed advies.

Snelle afhandeling , ook door post NL en duidelijke antwoorden bij technische vragen

Snelle en correcte afhandeling , ook door post NL , maar vooral duidelijke antwoorden bij Technische vragen

goede producten, scherpe prijs

Snelle levering van mijn bestelling, maar 1 koppeling zat in een verkeerd zakje en was hierdoor verkeerd geleverd. Dit werd Snel opgelost en enige tijd later lag de goede koppeling op de mat. Goede service

Lonnekerbrugstraat 102 A

7547 AK Enschede

Over Hydrauliek24

Het assortiment van Hydrauliek24 bestaat uit vele onderdelen en complete hydrauliek systemen voor diverse toepassingen. Bij Hydrauliek24 bent u verzekerd van kwaliteit en garanderen wij onze klanten de laagste prijzen. Producten op voorraad worden binnen een dag geleverd. Voor vragen zijn wij dagelijks bereikbaar op telefoonnummer 053-7113861 of mailen kan ook naar [email protected]