Uitstekende support en snelle verzending

Met behulp van Hydrauliek24 hebben wij ons project tijdig kunnen afwerken. De kwaliteit van het geleverde materiaal is uitstekend.

goede ervaring

Een telefonische vraag werd duidelijk beantwoord. De website is mooi duidelijk Een bestelling plaatsen ging heel goed.

Goed gedocumenteerde internet site

Hydrauliek systemen zijn zeer veelzijdig maar hydrauliek24 internet site geeft eveneens een veelvoud aan informatie. Daarbij zijn gehanteerde prijzen van het materiaal aanbod redelijk.

Correcte en snelle levering

Gewoon goed

alles is correct verlopen nu.

na enige extra info te hebben bekomen omtrent het feit dat mijn bestelling eigentlijk in 3 delen zou worden geleverd bleek dit inderdaad correct en heb ik alles dus ontvangen. mag dus voor mij gesloten worden met een 5/5 ik wil trouwens nog melden dat ik voor een ander klein vraagje, direct werd geholpen via de chat, dus ,ja , die 5/5 mag gemeld worden ...

Top spul en snel in huis!

Voor een hobby projectje een stuurventiel besteld. Nog even telefonisch contact gehad omdat ik nog een vraag had en super te woord gestaan door een medewerker. Binnenkort nog wat koppelingen en een paar slangen op maat bestellen voor hetzelfde project.

Snel geleverd en goede prijs kwaliteitsverhouding

Goede prijs en snel geleverd

duidelijke website snelle levering geen gedoe met retouren

duidelijke website, na bestelling snelle levering. in eerste instantie fout gemeten en besteld, retour was geen probleem.

Prima spullen en snel geleverd

Prima spullen en snel geleverd

Beste prijs en uitstekende kwaliteit

Product zoals omschreven aan de beste prijs, kwaliteit is top. Enkel de levering kwam 1 dag later dan beloofd maar dat is waarschijnlijk omdat de levering naar België moest. Eerder al aankoop gedaan en eveneens top, geen commentaren, uitstekende service

Dik in orde

Gewoon super. ga nog andere zaken bestellen !

Snelle levering.

Makkelijk te bestellen, snelle levering en goede kwaliteit van het materiaal.

Goed advies, vlugge levering.

Goed advies, vlugge levering.

snelle levering maar slechte tech dienst verkeerde geleverd

snelle levering maar slechte tech dienst verkeerde geleverd

Vlot en professionele behandeling

Gemakkelijk goede kwaliteit ontvangen

Zeer gedetailleerde web pagina ruim aanbod Gemakkelijk bestellen snel geleverd

goede en snelle service

goede en snelle service

Verstand van zaken

Goede helpdesk die echt weet waar het over gaat leuk om zo geholpen te worden en een snelle levering

snelle levering goed product !

degelijk ventiel , minpuntje geen bijgevoegd info blad.

Werd goed geadviseerd, en bezorging op aangeven haast snel bezorgd.

Behalve drie bestelbonnen gekregen voor hetzelfde stuk

Lek en stofdicht, geen druppel verlies!

Goede informatie en zeer snelle levering!

Goede materialen

Zeer snelle levering. Goede prijzen voor de producten. Een zeer tevreden klant uit België.

Lonnekerbrugstraat 102 A

7547 AK Enschede

Over Hydrauliek24

Het assortiment van Hydrauliek24 bestaat uit vele onderdelen en complete hydrauliek systemen voor diverse toepassingen. Bij Hydrauliek24 bent u verzekerd van kwaliteit en garanderen wij onze klanten de laagste prijzen. Producten op voorraad worden binnen een dag geleverd. Voor vragen zijn wij dagelijks bereikbaar op telefoonnummer 053-7113861 of mailen kan ook naar [email protected]