Aangezien ik een kleppenblok nodig had, deze hier besteld. Was snel verzonden en was snel binnen. Alleen had ik zelf een fout gemaakt en had toen de verkeerde besteld, na telefonisch contact gehad te hebben en een mail gestuurd te hebben van wat ik wel nodig had, is het allemaal goed gekomen en hebben ze het goede kleppenblok opgestuurd wat ook de volgende dag binnen was. Dankjulliewel het roer werkt weer zoals het hoort.

perfect

bestelling en levering verliepen gemakkelijk ,vlot en volledig volgens afspraak

Duidelijk en snelle levering

Duidelijke omschrijving met voldoende informatie. Na bestelling snel geleverd. Zeker een aanrader

Laatste bestelling , beneden alle peil, een gereviseerde pomp ipv een nieuwe pomp geleverd

Alle materiaal voor een hydraulische installatie besteld, alles ok doch bij montage was mijn eerst aangekochte pomp ( nieuw ) een ccw terwijl het een cw moest zijn, mijn fout. Een nieuwe pomp gekocht en deze was snel geleverd bij het uitpakken bleek nieuw niet nieuw te zijn, maar een gebruikte pomp al dan niet gereviseerd daar heb ik het raden naar,.. Ik denk eerlijk van niet gezien dat er nog vuile olie uit de pomp liep. door omstandigheden , reizen en werk ben ik er nog niet toe gekomen om jullie daarover in te lichten.

goed, snel en goede verzending

goed, beter best

Doen wat ze beloven

Snelle levering en uitgebreide assortiment.

super

snel en goed

alles naar wens

Produkt voldoet 100% aan mijn verwachtingen

Nette prijs en snel geleverd

Topservice

O zo snelle levering en prima prijsstelling van de producten.

Vlotte service goede spullen

Duidelijke website en slangen generator werkt prima. Netjes op de hoogte gebracht dat aantal delen niet op voorraad waren. Daarna prima geleverd. Slang had wel beter verpakt moeten worden. Was nu alleen in beetje plastic folie gewraped en zo als los “pakket” opgestuurd. In een doos was beter geweest.

Snelle een goede service

zowel online als levering TOP.

Goede,degelijke materialen en snelle bezorging.

Goede,degelijke materialen en snelle bezorging.

Korrekt en snel

Alles tot in de puntjes geleverden nog snel erbij.

Snelle levering .

24 uur niet gehaald

Topy

veel keuze , dus er is altijd het materiaal dat je zoekt !

ik zocht nieuwe hydrauliekslangen en inschroefkoppelingen .. klein kunstje hier, en snelle levering !

Ik vond het fijn dat ik het zo snel in huis had. Kon ik gelijk verder met mijn project

Goede site en snelle levering.

Supertevreden !!

Nergens vond ik dit onderdeel tegen die prijs , om nog niet te spreken over de levertijd !!!

powerfull

De klantendienst bij het samenstellen van het powerpack werkt super vlot. De levering ging sneller dan verwacht. Het powerpack is exact wat ik er van verwacht.

Snelle leveringen

Zeer tevreden over levering en product

Een hydromotor besteld bij Hydrauliek24. Volgende dag geleverd en keurig ingepakt. Op een vraag per mail wordt snel gereageerd. In tegenstelling met sommige andere hydrauliekwinkels kwamen de website en de voorraad bij Hydrauliek24 wél overeen. Kortom, zeer tevreden!

Goede producten en zeer snel geleverd

De producten voldoen aan mijn verwachting. Zeer snelle levering

Lonnekerbrugstraat 102 A

7547 AK Enschede

Over Hydrauliek24

Het assortiment van Hydrauliek24 bestaat uit vele onderdelen en complete hydrauliek systemen voor diverse toepassingen. Bij Hydrauliek24 bent u verzekerd van kwaliteit en garanderen wij onze klanten de laagste prijzen. Producten op voorraad worden binnen een dag geleverd. Voor vragen zijn wij dagelijks bereikbaar op telefoonnummer 053-7113861 of mailen kan ook naar [email protected]