Zelf heb ik geen ervaring met hydrauliek, dankzij de chathulp van Hydrauliek24 ben ik uitstekend geholpen en heb ik alle nodige onderdelen voor mijn project ontvangen.

Top service!!

Vandaag besteld? Morgen in huis! Zelf in België!

aangename ervaring

bereidwillig , snelle reactie , vakkundig , behulpzaam voor het vinden van de juiste oplossing .

Backorder vergeten

Ik ben in het algemeen tevreden van het gebruiksgemak van de website en de kwaliteit van de geleverde producten. Echter, wanneer ik een ventiel wenste bij te bestellen voor een eerder aangekochte hydraulische groep was het telkens lang wachten (ongeveer 2 dagen) voordat ik antwoord kreeg op relatief simpele vragen. Er werd mij verzekerd dat ik geen materiaal extra diende bij te bestellen bij het ventielblok. Eens geleverd diende ik als nog naar de speciaalzaak te rijden om dichten te kopen, waarvoor ik op voorhand al voor vreesde. Wanneer mijn bestelling werd geleverd ontbreekte enkele onderdelen terwijl op de website alles als beschikbaar was aangeduid. Hierdoor konden we onze bouw niet afwerken en testen in de geplande bouwweek. Na een telefoontje bleek de cilinder in backorder te staan en zou asap worden opgestuurd. Orginele levering (05/07/2021) Wanneer ik begin augustus nog steeds niet had gehoord van de nalevering en emailed kreeg ik te horen dat het backorder was vergeten en weldra zo worden opgestuurd. Op 04 aug werd dan alles geleverd. We hebben alles tijdig kunnen afwerken maar de laattijdige levering zorgde voor de nodige stress aan onze kant wat eenvoudig had vermeden kunnen worden.

snelle levering, goed advies,

Goede communicatie, goed advies, snelle levering, goede prijs

correct !!!

Beste ik ben al jaren klant bij Kramp , maar jullie een snelle perfecte service en prijzen .Ik zal zeker nog van jullie diensten gebruik maken Vriendelijke groeten Gert

Ik ben zeer tevreden vakwerk

Ik had een piston besteld deze was rap op de bestemming duidelijk in de mails goed materiaal kortom top werk ga zeker de site aanraden aan andere mensen

snelle levering goed advies

ik wist eerst niet welke koppeling erbij pasten maar naar mail contact was het snel duidelijk. De levering van binnen 24 uur

uitstekend

Snelle en correcte levering

Goed geregeld!

Prima en duidelijke side, goede prijs kwaliteit verhouding en snelle levering.

Super service,goede prijs/kwaliteit!

No nonsens bedrijf, denken met je mee en reageren snel op vragen. Goede prijs/kwaliteit verhouding van de producten, overzichtelijke en informatieve website!

Alles vlot verlopen verwachte levering vroeger dan gezegd

Alles vlot verlopen levering zelfs vroeger dan gezegd

Lang moeten wachten op levering

Ik had bij hydrauliek 24 een dubbelwerkende hydraulische blok besteld aan een goede prijs.Echter toen alles betaald was kreeg ik de melding dat het onderdeel niet op voorraad was. In plaats van 1 week leveringstermijn is het enkele weken geworden.Er werd een alternatief aangeboden die dubbel zoveel kost.Uiteindelijk heb ik moeten wachten tot het onderdeel toegekomen is.

Prima verlopen en snel.

Gebruiksvriendelijke site, vlotte bestelling en snelle levering.

Jammer dat er geen handleiding bij zit. Deze is ook niet te vinden op de site of bij de leverancier.

Goede en snelle levering

In een minimum van tijd het juiste antwoord!

Na lang puzzelen werd mijn vraag binnen de 10min beantwoord! Top!

Snelle en correcte afhandeling!

Geen opmerkingen!

Meedenkers en snelle service.

Prime service.

zeer goed

snelle levering, goed product, goede prijs

Supersnel geleverd

Prijs / kwaliteit = top

Super snel geleverd en het is precies wat ik nodig heb bedankt ...Gr Douwe

Goede en snelle levering .toppie Goed bedrijf Hydrauliek24... BVD Gr Douwe Veenstra

Netjes en snel geleverd

Werd snel geleverd voor herhaling zeker vatbaar

Alles perfect afgehandeld en volgens afspraak geleverd qua tijd. Super tevreden

Lonnekerbrugstraat 102 A

7547 AK Enschede

Over Hydrauliek24

Het assortiment van Hydrauliek24 bestaat uit vele onderdelen en complete hydrauliek systemen voor diverse toepassingen. Bij Hydrauliek24 bent u verzekerd van kwaliteit en garanderen wij onze klanten de laagste prijzen. Producten op voorraad worden binnen een dag geleverd. Voor vragen zijn wij dagelijks bereikbaar op telefoonnummer 053-7113861 of mailen kan ook naar [email protected]