levertijd prima en goed product

Prima website producten zijn goed te vinden ,en ruim voorzien van informatie.

Goede bijstand, service

Levertijd prima, ventiel nog niet in gebruik

Precies de onderdelen die ik nodig had.

Buisklemmen waren niet op voorraad zoals op de site stond,maar werden keurig geleverd op de aangegeven tijd.

Supersnelle service voor een heel competitieve prijs!

Zeer tevreden.

Overzichtelijke site, mooi assortiment, fijne prijzen en super snelle levering

Onderdelen slechte afwerking, levering fantastisch snel.

Sommige onderdelen hadden nog veel metaal "bramen". Ik heb ze allemaal moeten vijlen en kuisen. Voor hydraulische onderdelen zou dit niet mogen. Spijtig dat de optie voor aangepaste bouten voor de dubbele en triple pompen niet worden aangeboden. Sommige onderdelen zal ik weer bij hydrauliek24 bestellen. Andere zeker niet.

Snelle levering en juiste materialen van goede kwaliteit !

Prima !

Bedrijf goed op orde. Levering sneller dan gedacht. Complimenten.

Besteld en de bestelling was snel binnen

top firma in als zijn aspecten, snel en correct

Gemakkelijk te bestellen via de website. Snel afgehandeld. perfecte levering zonder problemen. Als het zo altijd gaat is dit een perfecte firma om mee samen te werken.

Goede ervaring, snel geleverd!

Zeer tevreden over de snelheid van levering. Goede kwaliteit van producten.

Correcte levering op tijd en goed verpakt

Voorbeeld zoals het moet zijn.

Goed geholpen en geadviseerd

Goed bedrijf wat zijn beloften nakomt

Vlotte correcte service

Vlotte correcte service

Precies dat wat ik nodig had

Snelle levering van een goed product.

goed en snel

goed en snel. betaalbaar.

keigoeie service

Er waren wat onduidelijkheden met bestellen maar dat hebben zijnprofessineel opgelost.

helemaal super

bestelling gedaan binnen 3 dagen in huis super goed matriaal dik tevreden.

voor de helft tevreden

Materiaal is oke;maar een maand moeten wachten voor het geleverd is kan niet vind ik.

top materiaal

correct en snelle sevice

goede en snelle levering

Duidelijke site Goede informatie Snelle levering

Zeer vlotte regelingen binnen 24 thuis afgeleverd

Eerste klasse service

prima snelle levering

Goede ondersteuning, profesioneel geholpen

Vraag gesteld via Chat, door verwezen naar specialist die uitstekend meedacht en een voorstel met een link per item per mail doorstuurde Door deze links aan te klikken kreeg je componenten te zien die je nodig had. ini mini puntje. Het account van mij kwam niet overeen met het account waarvan de links werden gestuurd zodoende kon ik ze niet meteen in de winkelmand plaatsen. Na contact hierover kwam er een mail met betaallink en is alles correct verlopen

Lonnekerbrugstraat 102 A

7547 AK Enschede

Over Hydrauliek24

Het assortiment van Hydrauliek24 bestaat uit vele onderdelen en complete hydrauliek systemen voor diverse toepassingen. Bij Hydrauliek24 bent u verzekerd van kwaliteit en garanderen wij onze klanten de laagste prijzen. Producten op voorraad worden binnen een dag geleverd. Voor vragen zijn wij dagelijks bereikbaar op telefoonnummer 053-7113861 of mailen kan ook naar [email protected]